1.Div 8.osakilpailu, Kyalami

rWest

Slow Member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
125
No huh huh... En tiennytkään olevani niin virallinen ja tärkeä taho että sanani on laki ja viimeinen tuomio :) Tuo nyt on pisteistä se minun versioni ja olisitte vaan laskenu ne pisteet uudestaan ja oikein.

2. Team Trabant 76+7

Ja Mursu tulee tallipisteissä ennen mmr:ää koska me ollaan parempia!

-West
 

Tane

Well-known member
Liittynyt
30.1.2002
Viestit
376
VJR:
Ehdin jopa kaffet keitellä siinä ja juodessa katselin Pekpoyn incarista, kuinka Tane pilasi kaksi nopeaa putkeen Pekalta (tane oli lämmittelykiekalla ja tuli pekin eteen viimeisessä mutkassa eikä päästänyt ohi, vaan spinnas seuraavan kiekan alussa pilaten senkin pekin kierroksen. Vähän enemmän vois ottaa muut kuljettajat huomioon ajellessa.)
Jaa-a. Ennen essessiä päästin pari ohi ja pek tuli peilehin essesin jälkeen. Ainakaan mää en huomannu sen kärsivän siinä vikassa mutkassa kun replyy vilkasin, rakoa oli sen verran. Ja se että pek sattu olemaan mun takana kun olin nopealla on vain voi voi. Toisaalta en kyllä spinnannu.

Kisassa äkkiä väännetyt setupit ei pelannu. Default-välitykset tais olla se pahin akilleen kantapää.
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
rWest:
No huh huh... En tiennytkään olevani niin virallinen ja tärkeä taho että sanani on laki ja viimeinen tuomio :) Tuo nyt on pisteistä se minun versioni ja olisitte vaan laskenu ne pisteet uudestaan ja oikein.

2. Team Trabant 76+7

Ja Mursu tulee tallipisteissä ennen mmr:ää koska me ollaan parempia!

-West
No suostutko olemaan loppukauden meidän Bernie tai Maximme, ettei meidän tarvi lattioille tai tyhjille seinille syljeksiä? wink
 

mclaren

Susi jo syntyessään
Liittynyt
22.2.2002
Viestit
3476
Sijainti
Bouvet'n saari
Aika-ajoissa ajoin yhden kunnon kierroksen, jolla lohkesi 7:s ruutu. Lähdön oti rauhallisesti ja samoin ekat kierrokset.Edessäni ajoivat akjanu ja tallitoverini Zoom. Useita kierroksia peräkanaa ajeltuamme akjanu meni äkisti pääsuoran alussa radan oikeaan reunaan ja pääsin siinä hänestä ohi. Saavutettuani Zoomin, tallipäällikkö painoi radiopuhelimen salaista nappia, joka tarkoitti: "Tsuum, let mäklaaren pääs foor tö sämppionssip". Akjanukin pääsi Zoomin ohi. Ajoimme akjanun kanssa peräkanaa, kunnes saavutimme Tanen, jolla näytti olevan selviä ongelmia autonsa ajettavuuden kanssa. Pääsuoralle lähdössä Tane teki pienen virheen ja pääsiin pääsuoralla hänen rinnalleen ja jarrutuksessa ohitse. Rauhassa ajelin, katsoen varikkotaulusta Taneen kasvavaa eroa. Kymmenisen kierrosta ennen maalia vaihtui kuitenkin takaolevan nimi varikkotaulussa Nuolikoskeen. Arvasin, että akjanu tulee kovaa takaa, joten lisäsin pökköä pesään ja viimeiset kierrokset ajoin käytännössä täysillä.

Neljäs sija siis tuli ja TT:lle muutama piste. Seuraavassa kisassa eivät odotukset ole kovin suuret, sillä kokemusta sieltä on aika niukasti. Toivottavasti Jape jatkaa viime kauden hyvää vauhtiansa Österissä.
 
Ylös