1. DIvari, 2. osakilpailu, Snetterton67 17.9 klo 21:00

mclaren

Susi jo syntyessään
Sijainti
Bouvet'n saari
ON TRACK LAPS

William Hamilton (17/24) 70.83
Kisassa en saavuttanut tavoitettani, joka oli pitää Ferkku radalla. Mutta honestly (pitää opetella puhumaan, kuin Ferrarikuski wink ) kisa meni ihan hyvin, tuloksena 3. paikka. Aika-ajot eivät menneet aivan yhtä hyvin, olin niissä 7:s tai 8:s en nyt muista.
Kuitenkin säästyin T1 pippaloilta ja ajoin kärkiryhmän perässä. Ekalla kierroksella pääsin Henkan Cuupasta ohi, mutta heti toiselle kierrokselle lähdettäessä tuuppasin T1:sen pitkäksi, jossa Henkka ja Pasi pääsivät ohi.
Muutama kierros myöhemmin ohitin Pasin. Vähän aikaa edellisestä huomasin Lotarin tekevän lukkojarrutuksen keskellä suoraa. Onneksi sain juuri ja juuri väistettyä. Edessäni ajaneella PekPoylla meni seuraavan mutkan jarrutus pitkäksi ja minä pääsin siinä hänen ohitseen. Perässä tullut Pasi törmäsi Lotuksen perään. :(
Kilpailun loppu oli käytännössä yksinajelua, yhden kerran kävin vielä tarkastamassa T1:sen ulkomutkan ruohotilanteen. :D

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
"Ja Montgomery voittaa hyvällä ajalla 9.78..." - Kari Hiltunen "hehkuttaa" Montgomeryn ME-aikaa.

Sehän on hyvä aika, sillä Montgomery menee maailmanlistalla aina sijalle...yksi...sehän on maailmanennätys!

Duunari

Well-known member
Sijainti
Harjavalta
Tarvii sanoa etten sit ymmärrä tuosta noin raakaa tuomiota, kun se aiheutuu kokemattomuudesta ja pienestä virheestä ja jossa takana tulevalla OLI mahdollisuus väistää.

Jotenka.. pyytäisin pistämään harkintaan muutaman kisan ehdollisen tuomion.

Alan kyllä tästä lähin pitämään kirjaa noista peräänajoista ja törmäyksistä. Ettei vain jäis muilta pois niitä wink ei vaan.. mua ei niin harmita jos mun kisan pilannut kuski ei sais ajokieltoa (eihän sitä kesäsarjassakaan tapahtunut). Virheistähän oppii. Jotkut ymmärtää sen, jotkut ei.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Aika-ajot meni ihan kohtuudella, vaikka en saanut yhtään täydellistä vetoa :p aikaiseksi.

Lähdössä kävi hyvä mäihä... pääsin ekan mutkan suman läpi ehjänä. Eiku hanaa...

Hyvää kisaa ajoin Hamiltonin kanssa. Mutta sitten ajoin kolarin, siinä paloi pirusti aikaa/päreitä... aivan turhaan. Tämän mällin jälkeen vedin jarrutuksen pitkäksi neulansilmässä ja suoraa Brabhamin kylkeen... SORI. (tais renkaat olla pikkasen kylmät, kun just olin käyttäny turhan shift-r:n)

Tämän jälkeen Sammy teki ohituksen joka meni sillan alla leveäksi :D Seuraavaksi takaa lähestyi Toro joka teki just saman tempun kuin Sammy, ohitus T1:ssä joka menee täysin pieleen... siis ulos radalta.

Sitten Sammy taas lähestyi takaa ja lujaa, hänellä taisi olla syke liian korkealla kun melkein ajoi mun ylitse T1:ssä... BRM ei pikku pusuja säikähdä, se taas nähtiin kun Sammy liukui ulos radalta.. Arcanum säikähti sitä pikkukolaria niin että spinnasi sen takia. :(

Loppukisan sit ajoin sopivaa vauhtia, mutta kisan lopussa alkoi armoton painostus takaa... yritin pikkasen lisätä vauhtia mutta se oli turhaa... "se vaan lähestyy PRK!" :D

Vipan kiekan päätin ottaa varman päälle ja samalla 110% tehot irti BRM:stä... joo.. se oli aika huono yhdistelmä, kun vielä oli reilusti bensaa ylimääräisenä painolastina.
Takasuoralle kiihdytys ei onnistunut multa hyvin ja Arcanum meinasi päästä BRM:n imuhun... mutta heti sen huomasin, niin vaihdoin heti ajolinjaa... seurasin peileistä silmät suurena kun Arcanum alkoi jäämään ja samalla suoran loppua lähestyttiin... mulla oli tässä vaiheessa väärä ajolinja neulansilmän jarrutukseen...

"Sehän jäi helposti... kylläpä tuo Cooper onkin hidas suorilla, nyt saan valita ekana ajolinjan jarrutukselle neulansilmään.... eiiiiii perä lähtee alta!??... ei voi olla totta.. mikä moka, mitä? Osuinko mä siihen? Lähtikö rengas? Ei lähteny!... äkkiä äkkiä.. kiihdytä kohti maalia.... (katsoin peiliin) Arcanum jäi mutkaan.. Vtu!!!! Taisin osua siihen... paskalta tuntuu..."

Kisan jälkeen selvisi että en osunut Arcanumiin, mutta se mun harttialukko sai sen aikaan, että Arcanumilta meni myös jarrutus hiukan pieleen. Sori.

Kisassa tapahtuu... mukavia ja ikäviä asioita... ei niitä ikäviä asioita kannata kovin pitkään käydä läpitte, muuten koko touhulta menee se hauskuus... mitä moni siitä hakee.

Hostille kiitokset hyvästä servusta.

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Pasi, otetaan Monacossa revanssi tosta jarrutusmittelöstä. Miten olis viiminen mutka? wink