1. Divari, 4. Osakilpailu, Zandvoort

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Kisa meni osaltani lähes nappiin. Aika-ajoissa ylitin itseni ja ajoin 0,2 sekuntia alle oman ennätykseni. Näin pääsin kisaan 5. ruudusta.

Varmistelin hieman startissa ja PekPoy pääsi edelleni, hän kuitenkin katosi siitä 2 ajetun kierroksen jälkeen. Ajoin hetken neljäntenä ja Sammy kirmasi Lotuksellaan ohitseni, en viitsinyt ruveta tekemään vastarintaa, sillä tiesin, että Lotuksella tullaan 100% varmuudella Cooperista joskus ohi. Sammy ohitti myös N1kon, joka BRM:llään palasi radalle väliimme. Sammyn Lotus koristi kuitenkin muutaman kierroksen jälkeen Zandvoortin jylhää maisemaa.

Siitä eteenpäin kisa olikin ehkä yksi ForumGPL-urani hienoimpia. N1ko oli BRM:llään hieman hitaampi, mutta ohitse ei päässyt, joten virheeseen prässääminen oli ainoa keino hakea ohitusta. Tätä virhettä ei kuitenkaan koskaan tullut ja N1ko osoitti hermojensa olevan rautaa. Cooperia sai polkea vaikka kuinka paljon niin BRM vain pysyi linjallaan, eikä antanut merkkiäkään tien antamisesta. Pitkällisen hiillostuksen jälkeen meinasin kuitenkin spinnata ja päätin rauhoittaa tilanteen viimeisille kierroksille ja taata varmat pisteet.

Kiitokset N1kolle hienosta kisasta.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Marko:
pahoitteluni VJR:lle tapahtuneesta.
eipä mitään. Zandissa on helppo spinnata ja takana ajavalla on aina läheltä-piti tilanne jos edellä spinnataan.
 

Hënkka

Guest
Elikkäs, uutisia FIAT:n taholta. Lotus-talli on nyt tullut tiensä päähän. Auto on liian nopea muihin nähden ja aiheuttaa turhia ongelmia online-kisaamisessa.

Kieltämisen pääpointti on se, että kun se auto on niin mielettömän nopea suorilla, siis Eagleenkin verrattuna mutkasta lähdön ja kiihtyyden takia, niin sillä tulee liikaa ohituspaikkoja ja siten turhiakin vaaratilanteita.

Pääpointti kisaamisessa on kuitenkin se mies miestä vastaan hiillostaminen, että toinen tekee virheen ja siitä ohitetaan. Eikä se että posotetaan hirmunopealla vehkeellä suoralla aina ohi. Lotus on tuossa mielessä liian erilainen muihin autoihin verrattuna ja se sotkee JOUHEVAN kilvan ajamisen. Molemmat Lotuskuskit siirtyvät loppukaudeksi Ferrarille.

Brabhamin omituinen kuljettajaruletti jatkuu. Talli on erikoistunut potkimaan voittavia kuljettajia pihalle. Kyalamin ylivoimaisesti voittanut Arcanum sai lähteä ja nyt lähtöpassit saa Jere1983. Jere suunnistaa Arcanumin tavoin Cooperille.

Duunari päätti lähteä McLarenilta Brabhamille hakemaan luotettavampaa kalustoa. Akimin ja Duunarin lisäksi Brabhamille siirtyy uutena tulokkaana kakkosdivisioonassa hyvin esiintynyt Petteri.

Anglo American Racersin rungolla ajanut McLaren-talli vetäytyy moottorivaikeuksien myötä. Moottoripuolen pääjohtaja Norbert McMursu päätti vetää itsensä niskakiikkuun jatkuvien konerikkojen vuoksi. Kuljettajista akjanu jatkaa samalla kalustolla vaihtaen vain nimellisesti Eaglen suojiin ja Duunari siirtyi siis Brabhamille.

Eli:

Marko, Lotus --> Ferrari
Sammypiru, Lotus --> Ferrari
Duunari, McLaren --> Brabham
Jere1983, Brabham --> Cooper
Petteri, 2.div --> Brabham
(akjanu, McLaren --> Eagle)

<small>[ 03-10-2002, 00:28: Message edited by: Henkka ]</small>
 
Ylös