VJR:
Arcanum:
Kysyttiinkö asiasta minun näkökantaani? Ei. Ensinnäkin, tämä oli ensimmäinen kisa, johon minulla oli todellakin aikaa treenata. Minä myös treenasin. 100 kierrosta ei ainakaan riitä ja takaan, etten yhdessäkään loppukauden kisassa enää pysty samanlaiseen suoritukseen, johtuen siitä, että työt alkavat tänään.
Tällaisissa päätöksissä pitäisi mielestäni katsoa hieman pidemmällä akselilla, sillä mielestäni tämä kisa meni osaltani vain täysin nappiin, kun muille tapahtui syystä tai toisesta jotain häslinkiä. Haluaisin myös nähdä käydyn keskustelun login.
Ei kysytty mielipidettä, koska ei kysytty muidenkaan mielipidettä heidän autoihinsa (pari loti- ja eagle-kuskia poikkeuksena).
Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta paskaakaan, millä pirssillä kukakin ajaa. Ajan ForumGPL:ssä vain hauskojen kisojen takia (jota eilinen oli ainakin). Mun mielipide oli se, että ajettais läpi kauden samoilla autoilla. Arcanumin vaihto Cooperille olisi pitänyt tehdä jo ennen kauden alkua. Ja sitä kun silloin ehdotin, niin palautteena tuli forumgpl-tyyliin urputusta ja vittuilua ja taispa joku hieman itkeäkin. Porukka ilmeisesi ajatteli, että yritin omaa menestystäni parantaa siirtämällä nopeampia edestä huonompiin autoihin. Ensinnäkin minua ei kiinnosta forumgpl:ssä, millä sijalla ajan, vaan se että taistellaan reilusti niistä sijoista.
Se mikä tässä ForumGPL-touhussa eniten vituttaa, on porukan yhteistyökyvyttömyys. Minä, Henkka ja RK-62 (ja aiemmin myös Wilpuri) olemme vapaa-ajallamme vapaaehtoisesti käyttäneet hieman aikaa, jotta saisimme toimivan liigan. Valitettavasti 20 apinaa ulisee jokaisesta ehdotuksesta ja tulee 2min ennen kisan alkua haukkumaan hostit. Tämän kauden jälkeen esim. Jape, Jere ja Arcanumhan voisi vastata liigan järjestelyistä ja me keskitymme vittuiluun ja hostien ja autovalintasysteemin haukkumiseen.