1.Divarin 1. kisa, Kyalami 10.9.

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Kysyttiinkö asiasta minun näkökantaani? Ei. Ensinnäkin, tämä oli ensimmäinen kisa, johon minulla oli todellakin aikaa treenata. Minä myös treenasin. 100 kierrosta ei ainakaan riitä ja takaan, etten yhdessäkään loppukauden kisassa enää pysty samanlaiseen suoritukseen, johtuen siitä, että työt alkavat tänään.

Tällaisissa päätöksissä pitäisi mielestäni katsoa hieman pidemmällä akselilla, sillä mielestäni tämä kisa meni osaltani vain täysin nappiin, kun muille tapahtui syystä tai toisesta jotain häslinkiä. Haluaisin myös nähdä käydyn keskustelun login.

abc

DNF
Arcanum:
Kysyttiinkö asiasta minun näkökantaani? Ei. Ensinnäkin, tämä oli ensimmäinen kisa, johon minulla oli todellakin aikaa treenata. Minä myös treenasin. 100 kierrosta ei ainakaan riitä ja takaan, etten yhdessäkään loppukauden kisassa enää pysty samanlaiseen suoritukseen, johtuen siitä, että työt alkavat tänään.

Tällaisissa päätöksissä pitäisi mielestäni katsoa hieman pidemmällä akselilla, sillä mielestäni tämä kisa meni osaltani vain täysin nappiin, kun muille tapahtui syystä tai toisesta jotain häslinkiä. Haluaisin myös nähdä käydyn keskustelun login.
Ei kysytty mielipidettä, koska ei kysytty muidenkaan mielipidettä heidän autoihinsa (pari loti- ja eagle-kuskia poikkeuksena).

Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta paskaakaan, millä pirssillä kukakin ajaa. Ajan ForumGPL:ssä vain hauskojen kisojen takia (jota eilinen oli ainakin). Mun mielipide oli se, että ajettais läpi kauden samoilla autoilla. Arcanumin vaihto Cooperille olisi pitänyt tehdä jo ennen kauden alkua. Ja sitä kun silloin ehdotin, niin palautteena tuli forumgpl-tyyliin urputusta ja vittuilua ja taispa joku hieman itkeäkin. Porukka ilmeisesi ajatteli, että yritin omaa menestystäni parantaa siirtämällä nopeampia edestä huonompiin autoihin. Ensinnäkin minua ei kiinnosta forumgpl:ssä, millä sijalla ajan, vaan se että taistellaan reilusti niistä sijoista.

Se mikä tässä ForumGPL-touhussa eniten vituttaa, on porukan yhteistyökyvyttömyys. Minä, Henkka ja RK-62 (ja aiemmin myös Wilpuri) olemme vapaa-ajallamme vapaaehtoisesti käyttäneet hieman aikaa, jotta saisimme toimivan liigan. Valitettavasti 20 apinaa ulisee jokaisesta ehdotuksesta ja tulee 2min ennen kisan alkua haukkumaan hostit. Tämän kauden jälkeen esim. Jape, Jere ja Arcanumhan voisi vastata liigan järjestelyistä ja me keskitymme vittuiluun ja hostien ja autovalintasysteemin haukkumiseen.

<small>[ 11-09-2002, 12:31: Message edited by: VJR ]</small>

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Wilpuri:

...
että päätin antaa perässä olevalle nikolle tilaa. Vaan eipä tullut mieleen, että Nikon perässä saattaisi olla lähituntumassa auto, ja sehän se yllättikin t1:sen ja t2:sen välisellä suoralla. Sitten tuli kisan musta hetki. Toki perinteiseen tyyliin en suostu täysin ottamaan syytä niskoille, vaan osaksi syytän hienoista ruudunpäivityksen tahmausta. Neulansilmää lähestyttäessä näyttö hivenen tahmasi serverin ja oman koneeni välisen yhteyden synkronoinnin pätkiessä. Jarrutus meni liian pitkäksi ja osuin nikoon siinä määrin että hän spinnasi. Hidastin sen verran vauhtia, että hän pääsee edestä jatkamaan matkaa, samalla ohi taisi kuitata Ferrari (Hamilton?) sekä Jere törmäsi hitaasti etenevään autooni, anteeksi :(
Ohi päästäminen oli herrasmiesveto ja kiitinkin kauniisti, jos oli kädet päällä... :) Mulla meni se neulansilmää edeltävä oikea vähän leveellä linjalla ja se anto ehkä väärän kuvan siitä, miten neula menee. Tuuppaus ei vaikuttanu autoon, eikä lopputulokseen, joten mitäpä noista.

Missäs serverin replay? Tahtois kattoa vähän muittenkin kisaa, nyt kun sitä oli niin monen auton voimin.

Duunari

Well-known member
Sijainti
Harjavalta
VJR:
Arcanum:

Ei kysytty mielipidettä, koska ei kysytty muidenkaan mielipidettä heidän autoihinsa (pari loti- ja eagle-kuskia poikkeuksena).

Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta paskaakaan, millä pirssillä kukakin ajaa. Ajan ForumGPL:ssä vain hauskojen kisojen takia (jota eilinen oli ainakin). Mun mielipide oli se, että ajettais läpi kauden samoilla autoilla. Arcanumin vaihto Cooperille olisi pitänyt tehdä jo ennen kauden alkua. Ja sitä kun silloin ehdotin, niin palautteena tuli forumgpl-tyyliin urputusta ja vittuilua ja taispa joku hieman itkeäkin. Porukka ilmeisesi ajatteli, että yritin omaa menestystäni parantaa siirtämällä nopeampia edestä huonompiin autoihin. Ensinnäkin minua ei kiinnosta forumgpl:ssä, millä sijalla ajan, vaan se että taistellaan reilusti niistä sijoista.

Se mikä tässä ForumGPL-touhussa eniten vituttaa, on porukan yhteistyökyvyttömyys. Minä, Henkka ja RK-62 (ja aiemmin myös Wilpuri) olemme vapaa-ajallamme vapaaehtoisesti käyttäneet hieman aikaa, jotta saisimme toimivan liigan. Valitettavasti 20 apinaa ulisee jokaisesta ehdotuksesta ja tulee 2min ennen kisan alkua haukkumaan hostit. Tämän kauden jälkeen esim. Jape, Jere ja Arcanumhan voisi vastata liigan järjestelyistä ja me keskitymme vittuiluun ja hostien ja autovalintasysteemin haukkumiseen.
Juu kiitos siitä ajasta jota kulutatte liigan toimivuuden säilyttämiseksi ja parantamiseksi. Itselläni ei ole mitään valittamista mistään, mä vaan haluan ajaa mukana. Kunhan kisat pidetään ja hauskaa on niin kaikki on hyvin. Kunhan ei mee liian totiseksi.

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
VJR:
Arcanum:

Olenko minä muka ulissut siitä, että sain Brabhamin? En. Sitäpaitsi, alunperinhän esitin toivomuksen Cuupalla ajamisesta, mutta se teilattiin. Ja ajaisin mielelläni kauden nyt loppuun sillä autolla millä sen aloitinkin. Toki voin vaihtaa, jos on ylitsepääsemätöntä, että Brabilla ajan, Cuuppa nimittäin on myös yksi mieleisistäni autoista.

mclaren

Susi jo syntyessään
Sijainti
Bouvet'n saari
Kisan tulokseen (kuudes) olen ihan tyytyväinen, mutta ajooni en. Virheitä sattui T1:sen jarrutuksissa oikein kasapäin. Aika-ajot menivät aika alakanttiin, tuloksena 10:s
ruutu, mutta kärkeen ei ollut eroa, kuin reilut 6 kymmenystä.

Lähdössä oli jotain hässäkkää edempänä ja jouduin pujottelemaan hieman lähdössä, mutta lähes ehjin nahoin selvisin lähdöstä. Siinä tuli köröteltyä vähän matkaa ja toiselle kierrokselle lähdettäessä yritin ohittaa edessä ajanutta BRM:mää, mutta ajauduin leveäksi. Siinä pääsi pari autoa kuittaamaan ohi. Taas seuraava kierros, sama paikka, ohitusyritys BRM:stä -> pitkäksi. Sitten aloin keskittymään enemmän ajooni ja köröttelin tasaisesti. Loppukierroksilla oli kivaa taistelua Wilpurin ja N1kon kanssa. Tuli tuossa kisassa ihan hiki, on ne GPL-kisat vaan rankkoja wink

Onnittelut Arcanumille uran ensimmäisestä 1 div. voitosta ja Torolle kiitokset hyvin toimineesta servusta.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Henkka, mulla oli vaan huono päivä... kyllä mä oon BRM:n miehiä koko kauden... wink

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Akjanu, laitas säkin nyt jotakin tekstiä tänne Kyalamin kisasta... wink Aika-ajot sulla meni kyllä ihan jees...

Hënkka

Guest
Paljon porua aiheuttanut Kyalamin jälkipyykki on nyt pesty. Arcanumi siis siirtyy Coopperille ja Akim hänen paikalleen Brabhamille. Pasi halusi pitää Bemarinsa.

Jape ilmoitti vetäytyvänsä sarjasta, mutta Ferrari pitää tallipaikkaa hänelle edelleen avoinna. :) Yksittäiskisoista kiinnostuneille kuskeille olis nyt paikka avoinna, jos Jape ei Ferrarille enää ilmesty. Vai löytyykö Eagleltä halukasta miestä legendaarisen Ferrarin rattin? :cool:

Tässä Keke Rosbergin asiantuntijakommentti Ferrarin hankalasta tilanteesta. wink

Ja se pistehomma on siis nyt 15-12-10-8-6-5-4-3-2-1. Tämän jälkeen muutoksia ei kyllä hevillä tehdä.

<small>[ 12-09-2002, 02:07: Message edited by: Henkka ]</small>

rWest

Slow Member
Valitettavasti en selvinnyt kisaa edeltäneestä dopingtestistä ja kisa jäi osaltani väliin...

-West

akim

Well-known member
En oikein saanut kuuppaa aika-ajoissa vauhtiin (jäin 0,7 kisan parhaasta kiekasta), mutta pb:llä olisin päässy vain yhden ruudun eteenpäin. Kisaan starttasin siis ruudusta 14.

Startissa jouduin samaan hässäkkään kuin monet muutkin, mutta pääsin jatkamaan ilman Shiftärrää. Muiden virheiden ja muutaman ohituksen ansiosta taisin olla jo kuudes, kunnes kuupan takapää alkoi luistamaan ja spinnasin. Samantien ohi pyrähti neljä kuskia. Nousin taas muutaman pykälän ja laskin Henkan ohi kunnes uuden spinnin ansiosta tipuin jälleen pari. Loppukisa tulikin ihan ok, ja ajoin nopeimman kiekan kisan vikalla kierroksella. Vakio jossittelut: Ilman spinnejä oli mahiksia viidenneksi.

Hyvää, reilua ja puhdasta kisaa oli monien kanssa. Radalle palaamisiin toivoisin kuitenkin jatkossa hieman enemmän malttia. Nyt oli pari turhaa momenttumia.

Kisasuoritukseni kuitenkin noteerattiin Brabhamin tallissa ja minulle tarjottiin sopimusta josta ei voinut kieltäytyä wink Ajankin jo seuraavan kisan uudessa tallissa.

Arcanum: Managerit hoitivat asian kuulematta myöskään minua. Cooperillakin olisin viihtynyt. Jään ikävöimään monia ystäviä entisestä tallista.

<small>[ 12-09-2002, 10:57: Message edited by: akim ]</small>

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Henkka:
Paljon porua aiheuttanut Kyalamin jälkipyykki on nyt pesty. Arcanumi siis siirtyy Coopperille ja Akim hänen paikalleen Brabhamille.
Hieno homma että juttu selveni. Jatkossa kun sitten (vaikka muutoksia ei siis hevillä tehdä), niin jos tehdään, niin arvovaltainen raati sitten neuvotelkoot myös niiden kanssa, joita muutokset koskevat, niin ei tällaista kalabaliikkia välttämättä synnykään. Eikö näin?