#1 Max Verstappen 2025: Sennan manttelinperijä

SJ

F1 asijan tuntia
Ei kannata. Jos Mersu sattuu toistamaan hybridi-Mersun temput ensi vuodesta niin Mersu ei tarvitse parasta kuskia. Russellin napatessa mestaruuden, tilanne muuttuu oleellisesti.
Tällä kertaa onneksi McLaren pystyy ehkä lyömään kapuloita rattaisiin. Muussa tapauksessa veikkaisin Mersun laittavan munat Antonellin koriin ja Russell saisi olla koekaniinina. Pelkkä prospekti mestaruuden voittamisesta ei riitä, kyllä se pitäisi jotenkin myös ihan oikeasti voittaa. Sitä paitsi siinä voi käydä hamiltonit eli Verstappen tekee Mersu-sopimuksen jo talvikaudella tai mahdollisesti talvitestien jälkeen.

comm

Well-known member
Nyt on Maxilla pari jännää kisaa edessä, kun pisteen päässä huilitauosta. Luulisi, että vastustajat käyttävät tämän hyvin hyödykseen tulevina viikonloppuina.

Tällä kertaa onneksi McLaren pystyy ehkä lyömään kapuloita rattaisiin. Muussa tapauksessa veikkaisin Mersun laittavan munat Antonellin koriin ja Russell saisi olla koekaniinina. Pelkkä prospekti mestaruuden voittamisesta ei riitä, kyllä se pitäisi jotenkin myös ihan oikeasti voittaa. Sitä paitsi siinä voi käydä hamiltonit eli Verstappen tekee Mersu-sopimuksen jo talvikaudella tai mahdollisesti talvitestien jälkeen.
Munia ei räplätty Hamilton–Russell aikanakaan, en usko että nytkään kun kyse on kahdesta Mersujunnusta. Se kumpi osoittautuu nopeammaksi, saa Toton munat koriinsa loppukaudesta. Antonelli vielä niin kokematon että Piastrin tapaan ottaa vielä aikansa että pääsee Russellin vauhtiin ja ensi kausi saattaa tulla liian aikaisin jos auto taistelee mestaruudesta.

Coni

Well-known member
Katsoitko yhtään mihin mä vastasin? Tai ymmärsit?
Kaveri väitti että Max rullasi/valui Ykää päin. Minä väitän että Max painoi kaasua ja kiihdytti. Oletko samaa mieltä?

Edit… tekemetriakin kertoo minun olevan oikeassa. Taidat kuitenkin tietää paremmin? 🤪
Joo samaa mieltä, että Max kiihdytti sisämutkaan sen jälkeen kun nosti, mutta pointtina että kuinka väärin se loppuunsa oli sääntökirjan mukaan. Tahallinen tekohan tuo on päivänselvästi ja kuten itsekin sanoi, että olisi pitänyt jättää tekemättä. Mutta noin niin kuin perspektiiviin laittaakseen enemmän tuo on kyynärpäällä kopautus kuin päälleajo tai toisen vaaraan asettaminen.

Max on ajanut tälle kaudelle verrattain siististi, viime kaudella meni ajoittain yli ja ehkä osa niistä oli myös epäonnistumisia tai ylioptimismia siihen mihin kykenee ja lopputulos näytti nololta kuten Mexicon peippailut.

Mut edelleen olen sitä mieltä, että asiaa on suurenneltu aika paljon mediassa. Russel kuitenkin ajoi hänen päälleen eka mutkassa, mutta toki takaisin ei pitäisi kolhia edes osoittaakseen omaa näkemystään.