#1 Max Verstappen 2025: Sennan manttelinperijä

Bukko

mielikuvitusukko
Sijainti
Salo/Espoo/Rooma
Yksi tämän palstan suurimmista myyteistä on se, ettei Vettel olisi myllyttänyt Strollia näiden ajaessa Astonilla.
Vettel ajoi kerran tuuripodiumin, mutta muuten oli kovin tasaista näiden välillä. Ymmärrettävästi syystä Vetelin arvo meni viimeistään tämän taaperruksen myötä nollaan, kun eipä Strollikaan tuolla ajaisi ilman suojatyöpaikkaa.

SJ

F1 asijan tuntia
Vettel kurmotti Strollia pistein 37–18 kaudella 2022. Minua ei niin hirveästi huoleta kauden 2021 saldo. Vettelhän kärsi tuolloin paljon vaihdettuaan Ferrarilta Mersun koneisiin ja voittavasta tallista Strollin tallikaveriksi.

Vettel kurmotti Strollia pistein 37–18 kaudella 2022. Minua ei niin hirveästi huoleta kauden 2021 saldo. Vettelhän kärsi tuolloin paljon vaihdettuaan Ferrarilta Mersun koneisiin ja voittavasta tallista Strollin tallikaveriksi.
Ah, Hamilton & Sainz –syndrooma, suurmestareiden ja voittavien kuskien hyväksyttävä tekosyy. Silti kuskeja tekevät comebackeja, pahimmillaan eri sääntöaikakausilta ja eri moottoreilta ja silti tekevät heti tulosta.

Irwin

Well-known member
Minua ei niin hirveästi huoleta kauden 2021 saldo. Vettelhän kärsi tuolloin paljon vaihdettuaan Ferrarilta Mersun koneisiin ja voittavasta tallista Strollin tallikaveriksi.
Kärsikö niinkuin Alonso 2023 vaihdettuaan Renaultilta Mersun koneisiin?