Ykkösnick
Heh, Massa!
Narsisti valehtelee että syy oli autossa ja se siitä.
Muitapa siellä ei sitten koko sarjassa olekaan (urheilussa harvemmin muutenkaan).
Narsisti valehtelee että syy oli autossa ja se siitä.
Jotkut vaan oireilee viihdyttävämmin ku muut.Muitapa siellä ei sitten koko sarjassa olekaan (urheilussa harvemmin muutenkaan).
Ei nyt narsisti tarvii olla, mutta pirun itsekäs ja itsekeskeinen, jos haluaa missään tahansa maailman huipulle.Muitapa siellä ei sitten koko sarjassa olekaan (urheilussa harvemmin muutenkaan).
Vai on ratti nyt lukkiutunut...Fernando itse on tänään pressissä kieltänyt kaiken muistinmenetystä myöten. Hahaha! Nauroin ääneen.
Sitä "ratin lukkiutumistahan" ei tule koskaan näkymään missään datassa ja tää homma jää ikuisesti "auki".
Narsisti valehtelee että syy oli autossa ja se siitä. Uskoo ken tahtoo.
Vai narsisti. Alonsolla on kaksi vaihtoehtoa tarinoissaan, auton vika jota ei pysty todistamaan vääräksi tai blackout jota esimerkiksi Dennis on vihjaillut. Vain toinen selitys jatkaa miehen kilpailu-uraa joten ei tarvitse kärsiä mistään psykoptiasta päätyäkseen nyt kuultuun selitykseen. Ko selityksen olisi kyllä voinut julkistaa heti onnettumuuden jälkeenkin kos olisi ollut varmuus että mclaren ei voi sitä ampua alas....Fernando itse on tänään pressissä kieltänyt kaiken muistinmenetystä myöten. Hahaha! Nauroin ääneen.
Sitä "ratin lukkiutumistahan" ei tule koskaan näkymään missään datassa ja tää homma jää ikuisesti "auki".
Narsisti valehtelee että syy oli autossa ja se siitä. Uskoo ken tahtoo.
Ok. Eli nyt on syytä alkaa epäilemän kaikkien kolareiden todellisia syitä. Esimerkiksi Räikkösellä lähti hetkeksi taju viime kaudella Silverstonessa, kun ajoi ylikovaa takaisin radalle. Todellista syytä ei koskaan tietenkään kerrottu, kun miehen ura olisi ollut paketissa.Vai narsisti. Alonsolla on kaksi vaihtoehtoa tarinoissaan, auton vika jota ei pysty todistamaan vääräksi tai blackout jota esimerkiksi Dennis on vihjaillut. Vain toinen selitys jatkaa miehen kilpailu-uraa joten ei tarvitse kärsiä mistään psykoptiasta päätyäkseen nyt kuultuun selitykseen. Ko selityksen olisi kyllä voinut julkistaa heti onnettumuuden jälkeenkin kos olisi ollut varmuus että mclaren ei voi sitä ampua alas....
Kyllä, heti kun Räikkönen ajaa hiljaisella nopeudella jarruttamatta tai ohjaamatta nurmialueen yli sisäkurvin kaiteeseen niin epäilen tajunnan menetystä tai vastaavaa.Ok. Eli nyt on syytä alkaa epäilemän kaikkien kolareiden todellisia syitä. Esimerkiksi Räikkösellä lähti hetkeksi taju viime kaudella Silverstonessa, kun ajoi ylikovaa takaisin radalle. Todellista syytä ei koskaan tietenkään kerrottu, kun miehen ura olisi ollut paketissa.
Syntikan käytöllä olis tullu paljon isommat hauikset. Joten optinen harha korkeintaan.
Kuvassa on pakko olla optinen harha. Vai onko Alonson käsivarteen ruiskutettu syntholia
Niin sinusta edelleenkin Alonson kolari oli normaali testionnettomuus. Aivan sattumalta vain itse Alonson mielestä ohjaus lukittui seinää kohden josta seurasi hyvin lievä ulosajo jossa taju ei lähtenyt mutta joka kuitenkin esti nousemasta autosta useampaan minuuttiin ja kommentoimasta tallille mitään, ja ensimmäinen mitä Alonso teki oli sammuttaa radio josta kuitenkin talli kuuli kaverin hengityksen - ja tästä ei tajunnan vievästä datankin mukaan erittäin lievästä kolarista toipuminen kesti useamman päivän sairaalassa ja useamman viikon ennen kilpailuun takaisin lähtemistä.Ok. Eli nyt on syytä alkaa epäilemän kaikkien kolareiden todellisia syitä. Esimerkiksi Räikkösellä lähti hetkeksi taju viime kaudella Silverstonessa, kun ajoi ylikovaa takaisin radalle. Todellista syytä ei koskaan tietenkään kerrottu, kun miehen ura olisi ollut paketissa.
Kännykältä ja hanttelilta nuo mun silmään näyttävät.
Kuvassa on pakko olla optinen harha. Vai onko Alonson käsivarteen ruiskutettu syntholia
Uskon sihen mitä tiimit sanovat, en ala itse keksimään syitä.Niin sinusta edelleenkin Alonson kolari oli normaali testionnettomuus. Aivan sattumalta vain itse Alonson mielestä ohjaus lukittui seinää kohden josta seurasi hyvin lievä ulosajo jossa taju ei lähtenyt mutta joka kuitenkin esti nousemasta autosta useampaan minuuttiin ja kommentoimasta tallille mitään, ja ensimmäinen mitä Alonso teki oli sammuttaa radio josta kuitenkin talli kuuli kaverin hengityksen - ja tästä ei tajunnan vievästä datankin mukaan erittäin lievästä kolarista toipuminen kesti useamman päivän sairaalassa ja useamman viikon ennen kilpailuun takaisin lähtemistä.
Tämä on täysin mahdollista. Tuulella ei liene paljoakaan merkitystä, Astroturfille ja seinään, ei sen kummempaa. Kuvat tai radalla olevat jäljet eivät mitenkään poissulje tätä mahdollisuutta. Todistajat myös väittivät, että Alonso ajoi keskellä rataa vaikka ei ajanut, kuvista näkee, että ihan normilinjalla ajoi.Mutta uskoithan siihenkin että tuuli puhalsi kaverin radan ulkopuolelle jossa auto lähti lapasesta ja osui seinään vaikka muutama todistaja, radalle jääneet jäljet ja kolarista otetut kuvat muuta todistivatkin......
Juu mutta omiin silmiisi ja järkeesi et usko yhtään? Etkä voi uskoa myöskään muihin jotka kertovat että niin ei voinut todisteiden mukaan käydä?Uskon sihen mitä tiimit sanovat, en ala itse keksimään syitä.
Tämä on täysin mahdollista. Tuulella ei liene paljoakaan merkitystä, Astroturfille ja seinään, ei sen kummempaa. Kuvat tai radalla olevat jäljet eivät mitenkään poissulje tätä mahdollisuutta. Todistajat myös väittivät, että Alonso ajoi keskellä rataa vaikka ei ajanut, kuvista näkee, että ihan normilinjalla ajoi.
Nii nii. Mutta miksi tolla haballa -> http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/alonso-muisteli-onnettomuutta-ohjaus-tuntui-raskaalta/4932280Kännykältä ja hanttelilta nuo mun silmään näyttävät.
Ettei olisi 'talonmies Nyrönen'-selitys.Nii nii. Mutta miksi tolla haballa -> http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/alonso-muisteli-onnettomuutta-ohjaus-tuntui-raskaalta/4932280
No nyt kuitenkin oli heti alkuun selvää että kyseessä ei ollut mitään normaali testionnettomuus, auto ei lähtenyt ns lapasesta vaan meni hiljaisesta vauhdista päin seinää. Järkevät selitykset heti alkuun olivat auton tekninen vika tai kuskin blackoutti - jostain syystä vaan keskustelo on edelleenkin vääntöä lähinnä siitä kuinka normaali onnettomuus oli kysymyksessä ja spekulointi auton viasta tai kuskin blackoutista on vain hörhöilyä. No nyt sentään Alonso toi asian selväksi ehkä ainakin osalle tuuliteorioitsijoista.Alonson kolarista on jo käynyt selväksi ainakin se, että ilmoitetaan syyksi mitä tahansa, niin aina löytyy niitä jotka eivät usko ilmoitetun syyn pitävän paikkaansa ja jotkut näyttävät pitävän omasta teoriastaan niin tiukasti kiinni, että todisteet jotka puhuvat teoriaa vastaan jätetään huomiotta kokonaan tai niitä pidetään tekaistuina.
Jos lähdetään rakentamaan casea siitä, että lopputulos on jo ennakkoon päätetty, mennään metsään niin että viuhuu.No nyt kuitenkin oli heti alkuun selvää että kyseessä ei ollut mitään normaali testionnettomuus
Eikai tämä ole mitään normaalista poikkeavaa? Eikös se ole jo tämän foorumin perinne, että puolustetaan omaa, jo monesti vääräksi todistettua teoriaa loppuun asti näin tappaen keskustelun tai ainakin vieden siitä kaiken mielekkyyden? Tämä juontaa itsensä suomalaisesta kansanperinteestä olla olematta väärässä. Mäntyä väitetään koivuksi hulluuden uhallakin, kunhan ei vaan myönnetä erehtyneensä. Mitään pahempaahan maailmassa ei olekkaan, kun omien virheidensä myöntäminen. Siinähän saattaisi jopa oppia vahingossa jotain...No nyt kuitenkin oli heti alkuun selvää että kyseessä ei ollut mitään normaali testionnettomuus, auto ei lähtenyt ns lapasesta vaan meni hiljaisesta vauhdista päin seinää. Järkevät selitykset heti alkuun olivat auton tekninen vika tai kuskin blackoutti - jostain syystä vaan keskustelo on edelleenkin vääntöä lähinnä siitä kuinka normaali onnettomuus oli kysymyksessä ja spekulointi auton viasta tai kuskin blackoutista on vain hörhöilyä. No nyt sentään Alonso toi asian selväksi ehkä ainakin osalle tuuliteorioitsijoista.
Ja mitä tulee ohjauksen rikkoutumiseen - aivan mahdollinen skenaario tapahtumille(toisin kuin tämä astroturffilta lähtenyt sladi) mutta talli ei sitä vahvista ja Alonso ei ole saanut edes täysillä jarrutettua jollloin osumanopeus olisi ollut alhaisempi tai jäänyt kokonaan tapahtumatta koska kaikkien renkaiden ollessa lukossa auto ei olisi kaartanut kohti sisäreunaa. Puhumattakaan siitä että se osuma oli edelleenkin lähinnä pikku pusu jonka takia kuski oli kuitenkin kuukauden sivussa - uskomattoman paljon huonoa tuuria ainakin jos näin pääsi käymään.
No toista selittämätöntä tilannetta ei tule koska McLaren varustaa autonsa antureilla jotka kertovat ohjaako kuski autoa vai ei - kappas vaan kun moisille antureille ei ennen tätä tapausta ole tarvetta löytynyt....