Zervuska Haidis Well-known member Liittynyt 8.1.2007 Viestit 12615 Sijainti Sivulla viisi 5.11.2009 #21 kouvotsvoni sanoi: Itse lopetin veikkuun, kun ei sarjan vetäjästä mitään kuulunut, eikä ollut varmuutta lasketaanko pisteitä ikuna. Klikkaa laajentaaksesi... Mitäs läksit, niin.
kouvotsvoni sanoi: Itse lopetin veikkuun, kun ei sarjan vetäjästä mitään kuulunut, eikä ollut varmuutta lasketaanko pisteitä ikuna. Klikkaa laajentaaksesi... Mitäs läksit, niin.
Mangelo Well-known member Liittynyt 19.4.2007 Viestit 24380 5.11.2009 #22 kouvotsvoni sanoi: Itse lopetin veikkuun, kun ei sarjan vetäjästä mitään kuulunut, eikä ollut varmuutta lasketaanko pisteitä ikuna. Klikkaa laajentaaksesi... Kolmanneksitoistannuksi jäit kun et paremmin veikannunnat.
kouvotsvoni sanoi: Itse lopetin veikkuun, kun ei sarjan vetäjästä mitään kuulunut, eikä ollut varmuutta lasketaanko pisteitä ikuna. Klikkaa laajentaaksesi... Kolmanneksitoistannuksi jäit kun et paremmin veikannunnat.
|EdU| Scuderia Ferrari Liittynyt 23.12.2008 Viestit 1927 Sijainti Järvenpää 5.11.2009 #23 Hyvin meni tämäkin, 4. sija. Harmi, että jäi yksi kisa veikkaamati.