1x2 Brasilia (+Shokkiuutinen koskien loppukautta!)

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Tapu-taput ZH:lle :ahem: Iso urakka on ollut.

Yllättävän sitkeästi porukka on veikannut, vaikka sen tulevaisuudesta ei ollut mitään tietoa. Yksi jäi itseltäni väliin ja parissa muussakin kierroksessa oli turhan hätäinen aikataulu.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Vähän on maksanut se että oon missanut kolme kisaa. :dunno:

Mutta joo, Zervuska teki miehen työn.

Viimeksi muokattu:

iceman1988

Well-known member
Zervuska Haidisille paljon kiitoksia veikkauksen ylläpitämisestä ja pisteiden laskennasta. Itse olen näköjään 26. sijalla eli tasan puolessa välissä pisteissä ja pisteitä on kasassa tällä hetkellä 45. Johonkin 20. sijalle voisi nousta, jos kaikki menisi oikein putkeen ja muiden pisteet sopivasti, mutta viimeisessä kisassa se voi olla liian kova urakka. Ensi kaudella toivottavasti tämä veikkaus jatkuu ja silloin olisi kiva olla mukana mestaruustaistelussakin.

Zervuska näyttää olevan vahvasti jyräämässä kohti mestaruutta. Toivottavasti kauden finaalista tulee jännittävä ja mielenkiintoinen tämänkin veikkauksen kannalta. Abu Dhabin uusi rata voi tarjota yllättäviäkin heittelyjä voimasuhteissa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kiitoksia Zervuskalle:thumbup: Itse lopetin veikkailun, kun ei kuulunut yhtään mitään mistään.. Ei olis kannattanut.

Tommi123

Namiskuukkeli
Sijainti
<:
Voi vittu koulujen alun takii jätin 5 kisaa välii :/ muute ois hyvät pisteet.:alppu: