1X2 - Singapore

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Unohtui näköjään veikata viime kisassa :jaska:

Aika-ajo:
2-2-1-1-2

Kisa:
1-2-2-2-1
 

Nick

sadasseitsemäs
Liittynyt
30.6.2004
Viestit
2047
Sijainti
Tampere
PS. mikä se pistetilanne on?
En vaan vieläkään ole jaksanut laskea niitä. Johtuiskohan tästä syksyn pimeydestä... Yritän saada laskettua ne syysloman aikana.

Katsotaan myöhemmin jaksanko tehdä veikkausta ensi kaudella, nyt on ainakin motivaatio hukassa. Joku muu saa kyllä pitää sitä, jos haluaa.

Seuraava kisatopikki tulee kohta, vähän myöhässä.

Anteeksi taas kerran
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
En vaan vieläkään ole jaksanut laskea niitä. Johtuiskohan tästä syksyn pimeydestä... Yritän saada laskettua ne syysloman aikana.

Katsotaan myöhemmin jaksanko tehdä veikkausta ensi kaudella, nyt on ainakin motivaatio hukassa. Joku muu saa kyllä pitää sitä, jos haluaa.

Seuraava kisatopikki tulee kohta, vähän myöhässä.

Anteeksi taas kerran
:mad_old: :mad: Noihan just tois sitä valoa tähän pimeyteen...

Joo, eipä toi nyt niin vakavaa ole. Jaksamisia.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mä oon joskus miettinyt samaa sun veikkauksen kohdalla ;-) Eiku siis excelin tekemistä aiheesta.

t. nimimerkki "Vapun kärsimätön"
No on minulla Excelit (open officet) olemassa, muttei helmiä sioille;) EIKU! No voin minä sen iskeä näkysälle jos jotakuta kiinnostaa..olisin jo pistänytkin, mutta kun en tiedä miten open officessa saisi nuo pistettyä järjestykseen pisteitten mukaan. Nyt onnistun vain sotkemaan ne aakkosjärjestykseen tai sitten solmuun.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
No on minulla Excelit (open officet) olemassa, muttei helmiä sioille;) EIKU! No voin minä sen iskeä näkysälle jos jotakuta kiinnostaa..olisin jo pistänytkin, mutta kun en tiedä miten open officessa saisi nuo pistettyä järjestykseen pisteitten mukaan. Nyt onnistun vain sotkemaan ne aakkosjärjestykseen tai sitten solmuun.
Kunhan piruilin ;-)
 

JButton7

Well-known member
Liittynyt
5.3.2008
Viestit
637
oho meinasin veikata vanhaan topiciin :)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös