Jäähdytysaukon reuna on STR:ssä paksumpi tuossa sivussa. Muuta en kyllä näin yhtäkkiä näe -> sama auto.Ghost_Glove sanoi:(klipklip)...
Voi olla, kyllä tuossa kuvassa ainakin Toro Rossossa näkyy selvä jäähdytin ponttoonin sisällä.markot sanoi:Ois kiva nähdä tekninen piirrustus noista rungon sisään piilotetuista jäähdyttimistä, miten se todellakin on tehty. Mä luulen että kysymyksessä on vaan Heikki Kullan itsekeksimä termi tai käännöskukkanen.
Ponttoonit näyttäs samoilta, kuvakulma on eri ja näkymätöntä pintaa on turhaa lähteä veikkailemaan.formulastara sanoi:Voi olla, kyllä tuossa kuvassa ainakin Toro Rossossa näkyy selvä jäähdytin ponttoonin sisällä.
Voi olla värityksestä johtuva optinen harha tuo, että jäähdytyaukon reuna näyttää paksummalta.
Selvä ero kuitenkin löytyy: takasiiven ylin profiili on erilainen.
Oliskohan kyseessä vaan väriharha?Cage sanoi:Jäähdytysaukon reuna on STR:ssä paksumpi tuossa sivussa. Muuta en kyllä näin yhtäkkiä näe -> sama auto.
Ei pitäisi olla, koska pohjaa ei saa muotoilla. Kun pakokaasujakaan ei enää ohjata diffuusoriin, niin uskoisin, että käsityksesi on väärä.Misa1 sanoi:Sinänsä tietty nuo koneen aiheuttamat erot voi tuoda paljonkin eroja autojen toimivuuteen! Toisessa toimii ehkä täysin erilaiset ratkaisut! Varsinkin pohjan suhteen, ku jotenkin käsitin, että pohjan muotoon koneella on juuri suurin vaikutus?
Jep, joo ei itse pohjaa mutta alustaratkaisut ovat tämän perusteella joka tapauksessa erilaiset:Bobakki sanoi:Ei pitäisi olla, koska pohjaa ei saa muotoilla. Kun pakokaasujakaan ei enää ohjata diffuusoriin, niin uskoisin, että käsityksesi on väärä.
Se ettei pohjaa saa muotoilla, ei estä talleja tekemästä erilaisia, aika pitkältikkin erilaisia pohjaratkaisuja! Niillä pohjalevyille yms ohjaimille jne, on varmaan jotkin mittarajoitukset mutta niillä pystytään/joudutaan pelaamaan paljonkin lähtien keularatkaisuista ja ripustuksista, päätyen lopulta koneen kautta takaripustuksiin!lähde:mtv3.fi
Red Bull käyttää autossaan Renault-moottoria, kun taas Toro Rosso käyttää Ferrari-moottoria. Autojen alustassa on näin ollen eroja erilaisten moottorien asettamien vaatimusten takia. Lisäksi autojen runkorakenteessa, siivekkeissä ja hallintajärjestelmissä on eroavaisuuksia.
Näin luulen itsekkin! Kakkostallilla kun "ei ole niin väliä" jos muutama piste jää saavuttamatta mutta päätallille siitä saatava hyöty voi olla merkittävä!Lisko sanoi:EHkä Newey "testaa" STR:N autoilla miten hänen radikaaleimmat ideansa toimivat ennenkuin Ne toteutetaan RBR:ssä:idea:
No tuo ei enää näytä "hieman" vaan melkein yksyhteen väritykseltä. Arrowsin väritystä ruudukosta olenkin kaivannut:thumbup:Joni sanoi:Spyker muuttanut väritystään hieman Arrowsmaiseksi! :thumbup:
Oliko se yks'yhteen 2006 vuoden malli? Luulisi, jotta ovat testailleet uuden auton osiakin iskeä siihen kiinni.CaPtEeNi sanoi:En kyllä ymmärrä miksi Taku Sato testaa viime kauden Hondaa 1200km vain jotta vaihtaa toiseen autoon kauden avauksessa. Renkaat ja uusi moottori tietty mutta silti.