2007 Bahrainin GP harjoitukset

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Japp

Master
Liittynyt
2.9.2000
Viestit
268
Sijainti
ES Asia
Nasu sanoi:
Jooo...muttei tosta sun linkistäkään mitään apua ole:nope: eli oikea tieto jäävielä arvoitukseksi?
Luin asiasta sielta uutis osiosta muutama tunti sitten ja tuskin ne nyt omalla sivulla alkaa valehtelemaan. En jaksa vaan alkaa kaivelemaan tarkempia linkkeja.
 

LeeFIN

Well-known member
Liittynyt
30.11.2006
Viestit
57
Japp sanoi:
Ausseissa medium & soft. Malesia ja Bahrain hard & medium.

Lahde: http://www.bridgestone.com

Pulkkisen Ja Mustakarin juttuihin ei ennenkaan ole ollut uskomista.
MTV3 tietää kertoa saman:

Avauskisassa Australiassa ovat käytössä pehmeä ja keskimääräinen seos. Malesiassa, Bahrainissa ja Espanjassa ajetaan keskimääräisellä ja kovalla seoksella. Monacossa ajetaan superpehmeillä ja pehmeillä renkailla.

http://www.mtv3.fi/urheilu/arkisto.shtml/arkistot/f1/2007/03/511222

Edit: Vai että oikein keskimääräinen seos.
 

Japp

Master
Liittynyt
2.9.2000
Viestit
268
Sijainti
ES Asia
LeeFIN sanoi:
MTV3 tietää kertoa saman:

Avauskisassa Australiassa ovat käytössä pehmeä ja keskimääräinen seos. Malesiassa, Bahrainissa ja Espanjassa ajetaan keskimääräisellä ja kovalla seoksella. Monacossa ajetaan superpehmeillä ja pehmeillä renkailla.

http://www.mtv3.fi/urheilu/arkisto.shtml/arkistot/f1/2007/03/511222

Edit: Vai että oikein keskimääräinen seos.
http://www.bridgestonemotorsport.com/Bridgestone/en-gb/Championships/Formula1/News/F1NewsAussieRules.htm

With 2200 medium and soft tyres will be sent to Australia for the race, Van de Grint believed it was up to the individual drivers to get the best out of their tyres. “We are also no longer making tyres for a particular chassis or particular driver,” he said.

http://www.bridgestonemotorsport.com/Bridgestone/en-gb/Championships/Formula1/News/F1NewsSepangPreview.htm

The two tyre types that will be used during the Grand Prix are the hard and the medium compounds, both of which have to be used during the course of the race. The softer of the two tyres will feature a marking along the bottom of the second from inside groove to distinguish it. Some 2200 hard and medium tyres will be taken over to Sepang for the race.


http://www.bridgestonemotorsport.com/Bridgestone/en-gb/Championships/Formula1/Features/F1FeatureMalaysiaAndBahrainHeat.htm

"At those circuits where we can expect high temperatures we will use our hard and medium compounds," explains van de Grint. "During the competition days it was up to the tyre engineer to fine tune the selection of the right tyre as there were many options and smaller windows."
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Yuri Borzenokóv sanoi:
Eihän edes Massa voi sählätä itseään sarjan ylivoimaisimmalla autolla jämäpisteille kolmea kertaa peräkkäin, eihän?
Miehellä vasta yksi kehno kisa alla tältä kaudelta (Australiassahan ajoi hyvin joukon perältä pisteille) ja täällä haukutaan taas ihan lyttyyn? :jaska:
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8257
Sijainti
Helsinki
Nasu sanoi:
Jooo...muttei tosta sun linkistäkään mitään apua ole:nope: eli oikea tieto jäävielä arvoitukseksi?
lisää piste tuon www:n ja lopun väliin, niin onnistuu ;)
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
MaranelloRed sanoi:
Huomautus tuli keskisormen muodossa.
Taidatte MAXilla kattoo.. ku en tuosta toro rosson tapauksesta tiiä..

Wurz tempas muuten ihan ok kierroksen..
 
Viimeksi muokattu:

VALKKIS

no ku
Liittynyt
19.7.2006
Viestit
34
Sijainti
somewhere in time
Minkälaisia rpm lukuja koneista otetaan, kun kiekka-ajat on noin surkeita? (kattelen vain livetimingista sektoriaikoja)
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
VALKKIS sanoi:
Minkälaisia rpm lukuja koneista otetaan, kun kiekka-ajat on noin surkeita? (kattelen vain livetimingista sektoriaikoja)
Eiköhän ne suht kovia oo, ei ees kisakoneet ole autoissa.
Löpöähän voi olla sitten enemmänkin..
 

HeKi

Well-known member
Liittynyt
17.12.2006
Viestit
69
Sijainti
FI
Ensimmäisissä harjoituksissa pakka mahtui 5s sisään, toisessa sessiossa kaikki mahtuivat 2,5s sisään. Kärkimiehen aika oli toisessa sessiossa noin neljä kymppiä hitaampi kuin ekassa.

Miten moiset erot, toisessa sessiossa kokeiltiin kisasäätöjä? Muita teorioita...
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
HeKi sanoi:
Ensimmäisissä harjoituksissa pakka mahtui 5s sisään, toisessa sessiossa kaikki mahtuivat 2,5s sisään. Kärkimiehen aika oli toisessa sessiossa noin neljä kymppiä hitaampi kuin ekassa.

Miten moiset erot, toisessa sessiossa kokeiltiin kisasäätöjä? Muita teorioita...
Ihan linjassahan nuo menivät. Lähes kaikki paransivat aikaansa toisessa sessiossa. 1.34 alittajia oli kakkossessiossa kuusi, kun niitä ekassa oli vain kaksi. Eli mitä ihmettelet?
 

mh_84

Well-known member
Liittynyt
13.5.2005
Viestit
930
Aika kovaa veti Kimi heti toisella kierroksellaan ja vielä kovilla renkailla, ekassa sessiossa siis. Näyttää tilanne hieman normalisoituneen viime viikosta.
 

Damien

Member
Liittynyt
18.3.2006
Viestit
8
Mielenkiintoista, että Kimin päivän paras aika aamulla tuli kovemmilla renkailla, ehkä iltapäivällä oli enemmän bensaa tankissa, kun aika ei parantunut pehmeämmillä renkailla.

Muut selvästi saivat Ferkkua kiinni toisella jaksolla pidon parantuessa. Massan talven testiaikaan ei varmaan viikonloppuna päästä johtuen kuumemmasta kelistä ja menetetyistä moottoritehoista.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Damien sanoi:
Mielenkiintoista, että Kimin päivän paras aika aamulla tuli kovemmilla renkailla, ehkä iltapäivällä oli enemmän bensaa tankissa, kun aika ei parantunut pehmeämmillä renkailla.

Muut selvästi saivat Ferkkua kiinni toisella jaksolla pidon parantuessa. Massan talven testiaikaan ei varmaan viikonloppuna päästä johtuen kuumemmasta kelistä ja menetetyistä moottoritehoista.
Menetetyt moottoritehot?:doubtful:
 

HeKi

Well-known member
Liittynyt
17.12.2006
Viestit
69
Sijainti
FI
Törni sanoi:
Ihan linjassahan nuo menivät. Lähes kaikki paransivat aikaansa toisessa sessiossa. 1.34 alittajia oli kakkossessiossa kuusi, kun niitä ekassa oli vain kaksi. Eli mitä ihmettelet?
Kuten vanhana kaukopartiomiehenä muistat niin kauden edelliset harjoituksethan menivät näin:

2007 Australian Grand Prix
Fri Prac 1, Gap pos. 1-22 14.916
Fri Prac 2, Gap pos. 1-22 4.340

2007 Malaysian Grand Prix
Fri Prac 1, Gap pos. 1-22 5.102
Fri Prac 2, Gap pos. 1-22 4.027

2007 Bahrain Grand Prix
Fri Prac 1, Gap pos. 1-22 5.096
Fri Prac 2, Gap pos. 1-22 2.552

Tämä ehkä ei ole kaikkein paras vertailutapa, kuten Australian ensimmäiset vapaat osoittavat. Kaikesta huolimatta Bahrainin toiset vapaat olivat tasaisimmat tähän mennessä, sitä ei voi kieltää! Ihmettelin siis ääneen miksi ne olivat niin tasaiset...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös