Mediaprofeetta
Well-known member
ammattitermejä
No ton Passan nyt ymmärsi ilman italian opiskeluakin...mutta mites toi "aja nopeammin" meni makarooniksi ?Teemu-84 sanoi:Jotain sentään italian molotuksesta ymmärtää vaikka viimeksi sitä tuli opiskeltua 2003 syksyllä lukiossa :thumbup: Sanoiko se siis että "Ohita Trulli, ohita Trulli, aja nopeammin"?
Rauhoitu hyvä mies, nyt ei olla medihevi.com:ssa.Ronttu sanoi:Voi saatanan velliperseet mitä väittelyä kenen isi on kovin jätkä. Kulkekaa lähtöruutuun velliperseet, kulkekaa lähtöruutuun äidin pullamössö vellin lautasen kautta !!
Ja minä taas kuulin että Flavio olisi opetellut suomea ja sanonut että Paska Trulli, Paska Trulli:thumbup:Formulanomi sanoi:Passa Trulli, Passa Trulli...:thumbup:
On se muuten kumma, ettei Fisilisko tehnyt työtä Flavion käskystä.
Flavio ollu Heikin opissaMinardi fani sanoi:Ja minä taas kuulin että Flavio olisi opetellut suomea ja sanonut että Paska Trulli, Paska Trulli:thumbup:
En muista sitä ajaa-sanaa mutta nopeammin = piu veloce mikä siinä hyvin kuului ainakin.Formulanomi sanoi:No ton Passan nyt ymmärsi ilman italian opiskeluakin...mutta mites toi "aja nopeammin" meni makarooniksi ?
hui kauheetaPade_ sanoi:Toi sigi rikkoo ihan varmaan jtn sääntöä. Ja vaikkei rikokaan niin voisit poistaa sen ihan hyvän maun takia.
:nope:
edit: "Kaikkien käyttäjien, sekä muiden henkilöiden herjaaminen ja loukkaaminen on kiellettyä."
että tommosen löysin.
Sekin olisi mukavaa, jos osaisi kirjoittaa kehuskelijoista oikein tai jos osaisi käyttää isoja ja pieniä kirjaimia. Tai jos osaisi kirjoittaa edes jossakin kommentissa asiaa. No jossittelu on mukavaa...geetee sanoi:Mitenköhän moni näistä kimin kehuskelioista olis pitäny massan ajoa hyvänä jos räikkönen ois voittanu ja massa ollu kolmas. veikkaisin et nyt mollattas massaa ku ei uskaltanu yrittää hamiltonista ohi. no jossitelu on mukavaa..
ketä kiinnostaaFormulanomi sanoi:Sekin olisi mukavaa, jos osaisi kirjoittaa kehuskelijoista oikein tai jos osaisi käyttää isoja ja pienikirjaimia. Tai jos osaisi kirjoittaa edes jossakin kommentissa asiaa. No jossittelu on mukavaa...
Niinpä, mitäs minä tein erilailla kuin kyseinen henkilö?Pade_ sanoi:Toi sigi rikkoo ihan varmaan jtn sääntöä. Ja vaikkei rikokaan niin voisit poistaa sen ihan hyvän maun takia.
:nope:
edit: "Kaikkien käyttäjien, sekä muiden henkilöiden herjaaminen ja loukkaaminen on kiellettyä."
että tommosen löysin.
Ja viestiisi: olen samaa mieltä.
No voi herranjumala tuota lässytystä :thumbdownFormulanomi sanoi:Sekin olisi mukavaa, jos osaisi kirjoittaa kehuskelijoista oikein tai jos osaisi käyttää isoja ja pienikirjaimia. Tai jos osaisi kirjoittaa edes jossakin kommentissa asiaa. No jossittelu on mukavaa...
Mediaprofeetta sanoi:ketä kiinnostaa
En ole nettipoliisi (ainakaan en haluaisi olla) eikä tämä ole pelkästään kyseiselle nimimerkille, mutta olisi mukavaa jos muutkin huomioisivat tämän:Mediaprofeetta sanoi:hui kauheeta
F1-Forum.fi sanoi:Formula 1 Formula 1 -aiheiselle asiakeskustelulle. Vältä pelkkää chat-keskustelua.
Onneksi niitä kisoja ei ole pakko katsoa, ei suorana onnistuisikaan kun en ole hankkinut sitä maksullista tsydemiä. Kuskit sitten joutuu ne tietysti suorana ajamaan ja tylsistymään, mutta saahan ne siitä ihan kohtuu korvauksen.jamminen sanoi:Tästä on tulossa hanuin kausi koskaan, jossa kisojen tuloksen ratkaisee lauantain yksi kierros.
Luulen, että perus****tuksen lisäksi Kimiä vit***aa tämä fakta. F1 on aika hanu laji juuri nyt.