VALKKIS
no ku
Sama tiedon tarve - live taiminki ei mainitsi mitään.fan1 sanoi:Kaipaa infoa!!!
Mitäs siellä tapahtuu. Punaista lippua?!?!
Why???:dunno:
Sama tiedon tarve - live taiminki ei mainitsi mitään.fan1 sanoi:Kaipaa infoa!!!
Mitäs siellä tapahtuu. Punaista lippua?!?!
Why???:dunno:
Onx Räkä pistänyt asfaltin rullalle?!? :eek!:Device sanoi:Rataa korjataan.
Nykyään sitä ei saa enään pysäyttää.äxä sanoi:Kelloa ei sitten näemmä pysäytetty ollenkaan vaikka rataa korjattiin... Miksiköhän? Tulee talleille kiire hoitaa ohjelma loppuun kun 40 minuuttia jäi ajamatta.
Varmaankin tämä koskee vain harjoituksia eikä aika-ajoa? Olis meinaan aika outo tilanne jos ratarikon takia jäis vaikka 15 minuutin aika-ajosessiosta 13 minsaa ajamatta... kukaan ei jatkossa...Device sanoi:Nykyään sitä ei saa enään pysäyttää.
Jep, esim. Nyrren aika-ajoissa kellot pysäytettiin Hamilton ulosajon jälkeen.äxä sanoi:Varmaankin tämä koskee vain harjoituksia eikä aika-ajoa? Olis meinaan aika outo tilanne jos ratarikon takia jäis vaikka 15 minuutin aika-ajosessiosta 13 minsaa ajamatta... kukaan ei jatkossa...
Eipä muuttunutkaan. Aamun ajoista jäätiin yli puoli sekuntia.Ronzo sanoi:Älä huoli, järjestys ei enää muuttunut.
Sama. V*tun digi-tv, siitä ei ole ollut muuta kuin haittaa.:jaska:Troy McLure sanoi:"Kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu"
Kiitos taas maikkari. Viimeiset nopeat kierrokset lähti käyntiin ja ruutu pimeäksi. Loistava ajoitus! Samaten kaikki maikkarin maksukanavat - yhtä mustaa.
JOS kalut kestääJason Voorhees sanoi:Ferrari tulee dominoimaan tätä viikonloppua.
Minä käsitän dominoinnin formuloissa, että ajetaan muita selvästi nopeampia kierrosaikoja toisensa perään. :doubtful:Trullinkaasu sanoi:JOS kalut kestää
ja se JOS on muuten helvetin iso.
Itse en jaksa seurata vapaita, enkä pidä digiboksia edes päällä, sillä täällä päin kaapelilla näky HYVIN. :thumbup:Tomacu sanoi:Sama. V*tun digi-tv, siitä ei ole ollut muuta kuin haittaa.:jaska:
Joo, hyvä että Kimi säilytti päivän nopeimman ajan. Piti tsekata se netistä, kun ei maksamallla onnistunut maikkarilta katsoen. Tää on tätä.Ronzo sanoi:Älä huoli, järjestys ei enää muuttunut.
Kaapelilla myös täällä. Elisan ylläpitämä verkko. Muut kanavat ei pätki ikinä oikeastaan, mutta maikkarin faktat, juniorit, maxit ja leffat aina vähän väliä. En tiedä mistä on kyse, mutta alkaa jo erottumaan. Digiboksinkin olen vaihtanut välillä pariin kertaan, kun parempaa mallia on hakenut muuten vaan. Boksilla ei ole ollut vaikutusta tuohon kettumaiseen pätkintään.Jason Voorhees sanoi:Itse en jaksa seurata vapaita, enkä pidä digiboksia edes päällä, sillä täällä päin kaapelilla näky HYVIN. :thumbup:
Jos Ferrarit keskeyttää reississä ja Mäkit ajaa kaksoisvoittoon, onko Ferrari silloin dominoinut?Jason Voorhees sanoi:Minä käsitän dominoinnin formuloissa, että ajetaan muita selvästi nopeampia kierrosaikoja toisensa perään. :doubtful:
Kisassa voi käydä mitä tahansa, mutta en olekaan sanonut että kuka voittaisi sen. :wink:
...Sairasen sairasta huumoria.Troy McLure sanoi:Tää on tätä.
Troy McLure sanoi:Kaapelilla myös täällä. Elisan ylläpitämä verkko. Muut kanavat ei pätki ikinä oikeastaan, mutta maikkarin faktat, juniorit, maxit ja leffat aina vähän väliä. En tiedä mistä on kyse, mutta alkaa jo erottumaan. Digiboksinkin olen vaihtanut välillä pariin kertaan, kun parempaa mallia on hakenut muuten vaan. Boksilla ei ole ollut vaikutusta tuohon kettumaiseen pätkintään.
http://www.iltalehti.fi/formulat/200708246501625_fo.shtmlMeillä on todella vahva vauhti heti, kun saamme automme toimimaan toivotulla tavalla. Varsinkin aamupäivällä hyvien kierrosaikojen tekeminen oli yllättävänkin helppoa. Ja eiköhän tästä pystytä vielä parantamaan, päivän nopeimman tuloksen (1.27,988) nimiinsä kirjannut Räikkönen selvitti Istanbul Parkin varikolla.
- TOISELLA harjoitusjaksolla rata tuntui jotenkin paljon hankalammalta kuin ensimmäisellä, mutta ilmeisesti samoista ongelmista kärsivät kaikki muutkin. Kokonaisuudessaan auto oli hyvä. Ensimmäisellä jaksolla tosin hieman parempi, joten palaamme säädöissä takaisinpäin.
Paalupaikka on lauantaina luonnollisesti Kimin ainoa tavoite.
- Onhan se aina paras, hän naurahti.