Aika kova olet ainakin vittuilemaan...Twitter sanoi:Ja kuka tartti sitä SISUA, mulla olis pari askia tarjolla,
ja joutaville leuoille Jenkki purkkaa...
:wink:
Aikun kauniisti otat vastaan uuden postarin forumeillenne..Sue_me sanoi:Aika kova olet ainakin vittuilemaan...
Niin siis ne voitot paperille...kouvotsvoni sanoi:Nyt meni niin yli hilseen, että heilahti
Älä nyt hermostu. Otin vain kantaa Hämäläisellä hienotunteisuudellaTwitter sanoi:Aikun kauniisti otat vastaan uuden postarin forumeillenne..
Ja minulle ei kiroilla.. Tää on viimeinen kerta, ennen kuin suutun..
Onkos se asia selvä ??
Ei Kekkonenkaan joka paikkaaan tunkenut. Tää nykynen punatukka on jo vitsi itsessään.Device sanoi:Mahtaakohan muuten tuo Luca Di Montenzemolo olla noissa kisoissa paikalla ku en ole kovin usein häntä ainakaan nähnyt? Montenzemolo voisi sanoa jo sille Todtille että Massasta ruvetaan nyt tekemään apupoikaa.
Anger management guidance?Twitter sanoi:Aikun kauniisti otat vastaan uuden postarin forumeillenne..
Onkos se asia selvä ??
Siitä onkin jo aikaa kun viimeks olin Hämeessä, jotenka tavat ovat näköjään muuttuneet.. En hermostu, saat vaan korvapuustin enskerralla..Sue_me sanoi:Älä nyt hermostu. Otin vain kantaa Hämäläisellä hienotunteisuudella
Se vähän riippuu missäpäin Hämettä olet käynyt. Täälläpäin se on ainakin ihan tavallista toimintaaTwitter sanoi:Siitä onkin jo aikaa kun viimeks olin Hämeessä, jotenka tavat ovat näköjään muuttuneet.. En hermostu, saat vaan korvapuustin enskerralla..
Kimi on kyllä sen radan kurko. Kaksi viimeistä voittoa: toinen ylivoimaisten Ferrarien nenänedestä ja toinen jo selvällä erolla muihin nähden, maailman nopeimmalla kilpa-autolla.Device sanoi:Sen voin sanoa että Spa:ssa saa brassipoika kylmän suihkun. Siellä ei voita kukaan Kimiä.
Mulla meni pelit reisille sen takia että veikkasin "yllättäen" Kimiä voittoon ja Kubicaa Heidin edelle... Muuten olisi ollut samat kuin sinulla.WebSlave sanoi:Positiivista kisasta:
Supertripla oikein
Päivän Trio oikein
Formulavakiossa 9 oikein
Pitkäveto oikein (kaikki 4 kohdetta samalla "lapulla")
Ilman Hamiltonin rengasrikkoa olisi mennyt Formulavakiokin täysin oikein ja lisäksi 3x 9 oikein. Rahaa olisi tullut pelkästään siitä n. 375 euroa. Nyt joutui tyytymään vajaaseen 60 euroon. Joka tapauksessa toinen kisa peräkkäin varsin mukavalla saldolla.
Ferrarillakin ajetaan kisaa eikä voittajaa ole valittu ennalta.WebSlave sanoi:Positiivista kisasta:
Supertripla oikein
Päivän Trio oikein
Formulavakiossa 9 oikein
Pitkäveto oikein (kaikki 4 kohdetta samalla "lapulla")
Ilman Hamiltonin rengasrikkoa olisi mennyt Formulavakiokin täysin oikein ja lisäksi 3x 9 oikein. Rahaa olisi tullut pelkästään siitä n. 375 euroa. Nyt joutui tyytymään vajaaseen 60 euroon. Joka tapauksessa toinen kisa peräkkäin varsin mukavalla saldolla.
Veikkaan että kaikki on ajanut ulos viimeistään kahden kierroksen jälkeen.talakem sanoi:Joo kuskeille 2 promillee ja kuka voittaa?
Onko Turku Hämeessä ?? Muuten mun suuta kuivaa, onks sulla yhtään kaljaa jäljellä?Sue_me sanoi:Se vähän riippuu missäpäin Hämettä olet käynyt. Täälläpäin se on ainakin ihan tavallista toimintaa
Joo, ehkä voin pikkasen rajottaa ettei tule banjoa turhaan.. Sori.
Veikkaan, että Kimi veisi kuin MS parhaimmillaan.talakem sanoi:Joo kuskeille 2 promillee ja kuka voittaa?
Pitäisköhän ottaa Stigu-kortti esiin vieläTwitter sanoi:Aikun kauniisti otat vastaan uuden postarin forumeillenne..
Onkos se asia selvä ??