L4z!
Well-known member
- Liittynyt
- 27.7.2006
- Viestit
- 874
Nykyäänhän joutuu käyttämään kahta eri seosta kisassa (ihan älytön sääntö). Ja tietenkin ollaan haluttu katsojien kiinnostuksen lisäämiseksi, jotenkin viestittää katsojalle, että kumpikohan seos siellä on alla (tosi jännää).
Uskomatonta, mutta tottakai totta, viestittäminen ei onnistunut pienen täplän kertoessa seoksesta, sillä pyörän pyöriessä, täplä hukkui (no älä).
Mutta nyt onrengasvalmistaja keksinyt uuden ja huomattavasti paremman keinon merkitä rengas. "Formula ykkösten rengastoimittaja Bridgestone on kehittänyt uudenlaisen, näkyvämmän tavan eri rengasseosten merkitsemiseksi.".
Tämä on aivan mahtavaa. Rengasvalmistaja on KEHITTÄNYT uudenlaisen tavan merkitä rengas. Itsellä ja varmaan monella muullakin olisi ollut heti parempia ideoita merkintöjen suhteen, mitä se eka. Vanhoissa paloautoissahan oli vanteet merkitty valkoisin maalein.
Koko tuo seos sääntö ja sit vielä toi merkkaussähläys on ihmeellisen älytöntä Formula ykkösiin. Siellähän pitäisi olla huippuinssit ja glamour samassa paketissa, heh.
Uskomatonta, mutta tottakai totta, viestittäminen ei onnistunut pienen täplän kertoessa seoksesta, sillä pyörän pyöriessä, täplä hukkui (no älä).
Mutta nyt onrengasvalmistaja keksinyt uuden ja huomattavasti paremman keinon merkitä rengas. "Formula ykkösten rengastoimittaja Bridgestone on kehittänyt uudenlaisen, näkyvämmän tavan eri rengasseosten merkitsemiseksi.".
Tämä on aivan mahtavaa. Rengasvalmistaja on KEHITTÄNYT uudenlaisen tavan merkitä rengas. Itsellä ja varmaan monella muullakin olisi ollut heti parempia ideoita merkintöjen suhteen, mitä se eka. Vanhoissa paloautoissahan oli vanteet merkitty valkoisin maalein.
Koko tuo seos sääntö ja sit vielä toi merkkaussähläys on ihmeellisen älytöntä Formula ykkösiin. Siellähän pitäisi olla huippuinssit ja glamour samassa paketissa, heh.