Mediaprofeetta
Well-known member
rajotetaan kuitenkin sen verran, että tänä vuonna en tee minkäänlaisia paskansyönti-lupauksia
Joo. Kannattaa rajoittaa ne vaikka forssan retkimakkaraan. Suunnilleen sama maku varmaan, mutta kun ei koirillekaan kelpaa, niin siinä on haastetta.Mediaprofeetta sanoi:rajotetaan kuitenkin sen verran, että tänä vuonna en tee minkäänlaisia paskansyönti-lupauksia
Entä jos Kimillä on teknisiä ongelmia kisassa, mutta hän silti ajaa esim toiseksi?Mediaprofeetta sanoi:mä teen muuten tässä ja nyt julkisesti sitovan lupauksen, että jos Räikkösellä on aika-ajossa tahi kisassa teknisiä ongelmia, niin en katso enää yhtäkään kisaa tänä vuonna.
aika-ajon teknisiä ongelmia ei lasketa JOS Räikkönen siitä huolimatta voittaa kisan.
Skeptikkona en kuitenkaan usko Heikin menestyvän ennen kuin sen näen. Siihen on varmaan jonkin verran matkaa, että tulee se ensimmäinen paalu ja voitto.- Annan Kovalaiselle saman arvosanan, koska nopeudella mitaten hän on tasoissa Hamiltonin kanssa.
- Voi olla, että monesta vaikutan hullulta, kun Heikki ei enää aja Renaultilla, vaikka meillä oli sopimus. Heikki sai lähteä vain siksi, että me saimme Alonson. Vain siksi olen tyytyväinen, vaikka ei Heikki enää ajakaan Renaultilla.
- Heikin suorituskyky säilyy korkeana pitkässä ajossa. Viime vuonna meillä ei vain ollut autoa, jolla hän olisi voinut taistella kärjessä. McLarenilla on kilpailukykyinen auto ja varmasti näemme ihan toisenlaisen Kovalaisen.
Miksi manageri suojattiaan dissauttaisikaan.Zaikom sanoi:Briatore kehuu Kovalaista Hamiltonin veroiseksi Turun Sanomissa:
Skeptikkona en kuitenkaan usko Heikin menestyvän ennen kuin sen näen. Siihen on varmaan jonkin verran matkaa, että tulee se ensimmäinen paalu ja voitto.
Niin no, eihän se koskaan mitään todellista huippuautoa ole aikaan saanut, mutta toisaalta sekä Renaultilta että Toyotalta on suht vahvat näytöt tallin suunnan kääntämisestä. Molemmilla kerroilla lähti turhan aikaisin, että olisi nähty, josko hänestä siihen olisi ollut.arzipuppy sanoi:Koskaan en ole tajunnut Gascoyne hehkutuksia, mitä hän oikeastaan on saanut viime vuosina aikaan?
Aika lailla niin, titteli kuuluu chief technical officer. Sellainen käsitys on tuosta Neweyn roolista, että se on enemmänkin mallia taustavaikuttaja kuin johtaja, eli että Willis ei varsinaisesti raportoisi hälle. Vähemmän aktiivista rooliahan Newey McLarenin jälkeen nimenomaan haki.Missä asemassa Newey on muuten Red Bullilla? Virallisesti teknisen johtajan paikkaa pitää Geoff Willis. Onko Newey sitten joku tekninen ylipäällikkö?
Ambomaan Mambo sanoi:Kyllä nyt söisi miestä jos jäisi rekan alle kun näin kauan on jo odottanut!
Kiitos, kiitos....formulastara sanoi:Se on kossupullo kaikille!
Näyttää jonkin verran MP4-21:tä, tiedä häntä, mutta siinä oli tollanen moottorikate ja silleen...Ghost_Glove sanoi:Esimakua Hamiltonille auton sijainnista????
Oikein vielä tollasen sarvilla varustetun auton löytäneet jostain...
Katsoo kuinka oikeassa Heidfeld on.. Kisojen mielenkiinto kyllä nousee startista alken, kun takuulla noita lähtöruudukkoon autonsa sammuttavia tulee ja enää ei niin tasaisia lähtöjä tule.MTV3 sanoi:Kovalaiselta odotettavissa huippustartti
McLarenin F1-tallin MP4-23-auto lähtee muita nopeimmin liikkeelle, kun lähtövalot vaihtuvat, arvioi BMW-kuski Nick Heidfeld. Heikki Kovalaiselta ja Lewis Hamiltonilta on näin ollen mahdollisesti luvassa huippustartti Australian GP:ssä.
Automaattinen lähtöjärjestelmä poistui F1-autoista täksi kaudeksi, joten lähtöjen pitäisi olla aiempaa enemmän kiinni kuljettajan kaasujalan herkkyydestä.
- McLarenin on täytynyt kehittää lähtöjärjestelmä, joka mahdollistaa Hamiltonille ja Kovalaiselle kiihdytyksen, vaikka moottorin kierrosluku on vain 9 000. Me tarvitsemme selvästi korkeamman kierrosluvun, kun aloitamme kiihdytyksen, Heidfeld kertoi RTL:n siteeraamassa Sport Bild -lehdessä.
Entäs juonti?Mediaprofeetta sanoi:rajotetaan kuitenkin sen verran, että tänä vuonna en tee minkäänlaisia paskansyönti-lupauksia
En kyllä huomannu että kamera olisi kaatumassa haastiksen aikana mutta varmaan huojamista tyypillä oli kuitenkin kun eri suuntaan meni välillä.hara-kimi sanoi:Kuuma näyttäis ainakin olevan kisapaikalla, toimittaja tais mainita iltapäivälämmöks +38. Aamu-tv:n kameramies meinas pyörtyä kesken Hintsan haastattelun. :yuck:
Kyllähän se vituttais jos ferrarit miehittäis eturivin kevyemmillä autoilla ja mclarenit raskaammalla autolla tulisi lähdössä toisesta rivistä ohi.:jaska:kouvotsvoni sanoi:Katsoo kuinka oikeassa Heidfeld on.. Kisojen mielenkiinto kyllä nousee startista alken, kun takuulla noita lähtöruudukkoon autonsa sammuttavia tulee ja enää ei niin tasaisia lähtöjä tule.
Ääh Ferrari mitää kevyttä autoo ees tarvitse. Toisin kuin Trullin Toyota. :wink:lahtiska sanoi:Kyllähän se vituttais jos ferrarit miehittäis eturivin kevyemmillä autoilla ja mclarenit raskaammalla autolla tulisi lähdössä toisesta rivistä ohi.:jaska: