Mediaprofeetta
Well-known member
jep Kimi etsii jo limittiäBanaani sanoi:Kimillä murskaava vauhti, meinas jo mestari livetä uloskin.
jep Kimi etsii jo limittiäBanaani sanoi:Kimillä murskaava vauhti, meinas jo mestari livetä uloskin.
Onkohan mulla unihiekkaa silmissä?:doubtful: Mutta en nähnyt W-siipeä?:thumbfh:talakem sanoi:Taidat nähdä näkyjä... katotaanka samaa ohjelmaa...
Viime vuodelta MTV3:n arkistostaRusina sanoi:Onhan tuo Räikkösen nykyinen aika samaa tasoa kuin vuosi sitten toisien harjoituksien paras aika (ensimmäisissä taisi olla vielä märkää...vai?)
olihan siel takan joku sponsori tarraMoe Szyslak sanoi:Toivottavasti ei! Todella hienon näköinen edestäpäin.:ahem:
Niin oli, se uus. Mutta ei näy eteen.:thumbup:hardwick sanoi:olihan siel takan joku sponsori tarra
Tuskin se on Maxista kiinni, jos ei kierrosaikoja näy. Eiköhän ne ole kansainvälisessä lähetyksessä.Jackal sanoi:Aika paskasti maxilla hoidettu toi lähetys. Missä witussa on ajat ja muut statistiikat? Varmasti pitää kohta maksaa niistäkin erikseen saatana :thumbfh:
Pulttaavat leukaluuta kiinni 12 millin aksellilla?Cerevisiae sanoi:Mikä Davidin kypärän asentoo vaivaa vai mitä ne siinä säätää?
Olin näkevinäni...:ahem: kummalla viiraa...Moe Szyslak sanoi:Onkohan mulla unihiekkaa silmissä?:doubtful: Mutta en nähnyt W-siipeä?:thumbfh:
ei ne näy ITV:n lähetyksessäkään. Vika on nyt jossain muualla.Jackal sanoi:Aika paskasti maxilla hoidettu toi lähetys. Missä witussa on ajat ja muut statistiikat? Varmasti pitää kohta maksaa niistäkin erikseen saatana :thumbfh:
Tämä ei kyllä Maxin vika ole jos sieltä ei statistiikkaa saada millekkään kanavalle.Jackal sanoi:Aika paskasti maxilla hoidettu toi lähetys. Missä witussa on ajat ja muut statistiikat? Varmasti pitää kohta maksaa niistäkin erikseen saatana :thumbfh:
Eiköhän pojat elä ihan tuon kansainvälisen materiaalin varassa joten on varmaan vähän turha kitistä tuosta. Ei harjoituksissa ennenkään aikoja ole näytetty.Jackal sanoi:Aika paskasti maxilla hoidettu toi lähetys. Missä witussa on ajat ja muut statistiikat? Varmasti pitää kohta maksaa niistäkin erikseen saatana :thumbfh: