Make79
Well-known member
Näin on, tallikaverihan se yleensä yritetään voittaa ja samalla kaikki muut, mutta kuten sanoin, niin Kimin voittaminen näyttää ainakin minun mielestä olevan Massalle miltei pakkomielle, saattaisi voittaa Kimin aivan rennosti vaan ajelemalla.WebSlave sanoi:No mutta, sehän on ainut järkevä lähtökohta. Ainut todellinen vertailukohta on tallikaveri, ja Ferrarin tapauksessa myös avain mestaruuteen. Tottakai hän haluaa voittaa tallikaverinsa. Jos peittoat Kimin, piettoat luultavasti kaikki muutkin. Päinvastaisessa tilanteessa Kimiä tuskin moitittaisiin vastaavasta. Barrichelloa kritisoitiin nimenomaan siitä, että hän (oletetusti) suosiolla asettui kakkoskuskin asemaan.
Kilpa-ajaja ei kanssakilpailijoiden ja fanien kunnioitusta saa sellaisella asenteella, että "teen parhaani ja katsotaan mihin se riittää".
Nimen omaan tuolla "teen parhaani ja katsotaan sitten" asenteella.
Kimin asennetta ei ainakaan itse ole ikinä tarvinut ihmetellä, aina ollut ja varmaan tulee olemaan "ei mua kiinnosta mitä muut tekee" ja pärjänny hyvin tuolla asenteella.
Kanssakilpailijoista, enkä muistakaan tiedä, mutta ainakaan minun kunnioitusta ei saa tuollaisella "selittää kuin hiihtäjä asenteella"
Tekisi nöyrästi parhaimpansa ja katsoisi mihin se riittää, turhan päiväinen uhoaminen, selittelu ja hermoilu ei varmasti kanna sen pidemälle ja tuskin sillä kenenkään kunniotusta voittaa.