kasper
Well-known member
Olis kannattanu luottaa suomalaiseen kuskiin.WebSlave sanoi:Kärki Hamilton-Kovalainen-Webber toisi minulle supertriplassa rahaa.
Olis kannattanu luottaa suomalaiseen kuskiin.WebSlave sanoi:Kärki Hamilton-Kovalainen-Webber toisi minulle supertriplassa rahaa.
Kahessa ekassa sessiossa miesten välinen ero n. 0,4s ja Q3 ero oli 0,7sjameson sanoi:mitäs veikkaatte onko heikki kovinkin kevyemmällä kuin räkä. webber on kevyel se on varma
retypeNick sanoi:Listan asiantuntijat, pistäkääs nyt täsmällisiä bensalastei tänne, kiitos.
Oli minulla Heikkikin paalulla, mutta Webberiä en ihan kakkoseksi sentään rohjennut veikata. Ei siis tullut rahaa, mutta ei haittaa.kasper sanoi:Olis kannattanu luottaa suomalaiseen kuskiin.
Miksi?WebSlave sanoi:Massa vasta 9.
Ja lehmät lentää. Sillä on niin vähän bensaa, että tulee viisi kierrosta ennen muuta kärkeä varikolla. Kimi menee ohi jo startissa ja Suomi ottaa kaksoisvoiton.:alppu:Vice sanoi:Webber voittaa huomenna, etenkin jos sataa (miltä vahvasti näyttää).
Mediaprofeetta sanoi:Räikköseltä taas loistava viimnen sektori, melkein kuin 2004 aika-ajoissa.
Massa oli ajamassa melkolailla Kimin vauhtia kaksi ensimmäistä sektoria toisella setillä kunnes ajoi takasin varikolleMiksan sanoi:Mikäs muuten massalle tuli?
Se ei saanu toista nopeeta ollenkaa?