Astraali
Well-known member
-
Viimeksi muokattu:
No, tuli siihen itse asiassa kokonaiset seitsemän sekuntia väliä.Mikkonen sanoi:Trulli tulee kohta varikolle, Heikki on muutaman kierroksen pidempään ja ottaa neljän sekunnin eron, joka riittää loppuun asti.
Tuntuu se kivalta yhden yön ajan. Mikä itse asiassa saattaa pistää hiukan yliyrittämään itse kisassa.gin sanoi:Paalupaikasta ole kyllä mitään hyötyä jos täytyy aina ajella seinään/hiekalle/muihin sitten itse kisassa :jaska:
No ei kannata nuolaista vieläääpikku pelko persuksissa kokoajan...kestääkö se Ferrari vai ei..pitkiä kierroksia..niin pitkiä..:thumbup:Teemu.I sanoi:Suomalaiset podiumilla. :alppu:
Jep Paina JJ!! :thumbup:kessel sanoi:Lyyis Hämäläinen
Sinä se jaksat jauhaa tota skeidaa,olet varsinainen formulafani..:thumbdowncccp sanoi:Loistava torjuntavoitto (4. sija) tulossa The Kingille. Vielä Fiiattikin toisin ehtii mokaamaan voiton.
Juuri näin. Pelottaa oikein katsoa, toivottavasti kestää...Keijo sanoi:No ei kannata nuolaista vieläääpikku pelko persuksissa kokoajan...kestääkö se Ferrari vai ei..pitkiä kierroksia..niin pitkiä..:thumbup: