2008 Malesian Grand Prix - Kilpailu

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
Mitenkähän Hamilton toimii kovilla renkailla. Hamilton viidenneksi varikolta.

Mäkit oli kärkiautoista painavimmalla lähdössä. Ja Kovalaisella kaikkien painavin. Siihen nähden hyvin ajoi. Kovis kolmanneksi.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Ei taida Koviksella enää olla saumoja yrittää 2. :dunno:
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Paalupaikasta ole kyllä mitään hyötyä jos täytyy aina ajella seinään/hiekalle/muihin sitten itse kisassa :jaska:
 

Mikkonen

Well-known member
Liittynyt
29.12.2006
Viestit
658
Mikkonen sanoi:
Trulli tulee kohta varikolle, Heikki on muutaman kierroksen pidempään ja ottaa neljän sekunnin eron, joka riittää loppuun asti.
No, tuli siihen itse asiassa kokonaiset seitsemän sekuntia väliä.
 

odetus

Well-known member
Liittynyt
18.10.2006
Viestit
1991
Barrichello tommosella 250 kisan kokemuksella ei osaa vieläkään mennä varikolla sääntöjen puitteissa...
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
gin sanoi:
Paalupaikasta ole kyllä mitään hyötyä jos täytyy aina ajella seinään/hiekalle/muihin sitten itse kisassa :jaska:
Tuntuu se kivalta yhden yön ajan. Mikä itse asiassa saattaa pistää hiukan yliyrittämään itse kisassa.
 

Keijo

Well-known member
Liittynyt
17.3.2001
Viestit
115
Teemu.I sanoi:
Suomalaiset podiumilla. :alppu:
No ei kannata nuolaista vieläääpikku pelko persuksissa kokoajan...kestääkö se Ferrari vai ei..pitkiä kierroksia..niin pitkiä..:thumbup:
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Jos Massa ei osaa keskittyä mihinkään muuhun kuin Kimin tekemisiin kuten tänään, niin ei ihme ettei Ferrari ota valmiiksi tarjottua kaksoisvoittoa. Kimi on vaan nopeampi, silloin Massan pitäisi varmistaa kakkossija eikä ajaa hiekoille.

edit: Alonso on 1min 8sek Kimiä perässä :D
 

Keijo

Well-known member
Liittynyt
17.3.2001
Viestit
115
Hehe...JJ sanoi hyvin Massasta;Kyl se pääkoppa on yhtä pehmee ku aina ennenkin,hih..:D
 

cccp

Banned
Liittynyt
15.1.2007
Viestit
373
Loistava torjuntavoitto (4. sija) tulossa The Kingille. Vielä Fiiattikin toisin ehtii mokaamaan voiton.
 

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Liittynyt
24.2.2005
Viestit
570
Sijainti
In the deep end
Paine kasvaa latino-Massan korvien välissä seuraavaan kisaan, jossa ylilatautuminen johtaa taas katastrofiin.
 

Keijo

Well-known member
Liittynyt
17.3.2001
Viestit
115
cccp sanoi:
Loistava torjuntavoitto (4. sija) tulossa The Kingille. Vielä Fiiattikin toisin ehtii mokaamaan voiton.
Sinä se jaksat jauhaa tota skeidaa,olet varsinainen formulafani..:thumbdown
 

Teemu.I

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
448
Saa nähdä miten kovalla riskillä Hami yrittää ohi. Tuleeko Räikköset?
 

Polar

Well-known member
Liittynyt
15.1.2007
Viestit
757
Keijo sanoi:
No ei kannata nuolaista vieläääpikku pelko persuksissa kokoajan...kestääkö se Ferrari vai ei..pitkiä kierroksia..niin pitkiä..:thumbup:
Juuri näin. Pelottaa oikein katsoa, toivottavasti kestää...
 
Ylös