Huomenta,justiin koitin perustaa kisatoikkia,mutta kerkesit ensin,sateen todennäköisyys on siis pienentynyt,Forecan mukaan pitäisi kummiski tulla vettä oikein kunnolla,odotamme kisaa innolla!:alppu:Niko Sääksi sanoi:
MTV3 Max
14.00 Formula 1: Extra
14.30 Formula 1: Pre Race
14.50 Formula 1: osakilpailu
16.50 Formula 1: Lehdistötilaisuus
1. Räikkönen
2. Kovalainen
3. Hämis
Sateen todennäköisyys kilpailun ajaksi on 70% tällä hetkellä (25.5 04.20)
No ei siellä ainakaan aurinko paistanut.Feretti sanoi:Eipä tuosta kuvasta kauheasti selkoa saanut, et sataako vai ei:doubtful:
Mä niin allekirjoitan tän. Ilmeisesti ns. foorumin uusi aalto ei saa muusta kiksejä kuin pessimismin ryvettämistä itkuraivareista. Kimillä on enemmän kuin hyvin pullat uunissa, ja todennäköisesti voittaa kisan. -Vielä todennäköisemmin mm:n. Omin sanoin, -varikolla ohi. Ja sadehan olis Kimille loistoetu vielä. :thumbup:gin sanoi:Sain aika-ajot katsottua sitten neljältä aamulla, hauskaa oli. Lopputulokseen olin sitten yllättävän tyytyväinen, kun alitajuisesti olin varma että Kimillä ei kulje.
Sain hyvät naurut kun luin aika-ajotoikkia. Jo on kumma miten suurin osa porukasta höpisee niin naurettavia, jutut muuttuu joka harkan/aika-ajon/kisan jälkeen. "Kimi ihan paska, Massa pitää voittaa jne!!1123" En jaksa ymmärtää, että miksi Kimin pitäisi olla joka harkkasession ykkönen sekunnin erolla, joka aika-ajojen jälkeen paalulla ainakin sekunnin erolla ja kisassa sitten pitäis voittaa kierroksella, että nää ihme perussuomalaiset Kimi-fanit jotka vaipuu pessimismiin ja itquun joka kerta kun yllä mainittu skenaario ei toteudu, ois tyytyväisiä ja lopettaisi sen ainaisen "nonni ei voi mitään, vittu kimi kusee ihan niinku luulinki"-jauhannan.
Ja itse kisaan... saatana siitä tulee jännä, jos sataa:thumbup: Webberillä voisi kerrankin olla hyvät mahikset ottaa vaikka voitto, niin saatais formulalähetykset tänne ihmisystävälliseen aikaan. Eikä tarvis kuunnella sitä ITV:n jauhantaa.
Kimi ja Ferrari ovat kusessa, jos ei pääse lähdössä Massan ohi. Massan kisavauhti ei riitä Hamiltonia, Hamilton kiittää ja kuittaa molemmat Ferrarit varikolla. Ainoa mahdollisuus Ferrari voittoon on, jos Kimi pääsee häti kärkeen ajamaan omaa vauhtiaan.Ferrari 4ever sanoi:Ferrarille - varsinkin Kimille, että Hamilton pysyy takana - hyvä lähtö ja varma kaksoisvoitto ilman sen kummempaa hämminkiä.
Forza!
Ei todellakaan ole, sade lisää jokaisen kuljettajan keskeytystodennäköisyyttä olennaisesti (mukaanlukien tietysti Kimi), joten MM-sarjan johtajalle se on huono asia.formulastara sanoi:Ja sadehan olis Kimille loistoetu vielä. :thumbup:
Miten se varikolla molempien ohi pääsee jos pysähtyy suunnilleen samaan aikaan? Vai muuttuuko tuo pessimistinen jankkaus omassa mielessä todeksi kun sitä riittävän kauan toistelee päässään?Zaikom sanoi:Kimi ja Ferrari ovat kusessa, jos ei pääse lähdössä Massan ohi. Massan kisavauhti ei riitä Hamiltonia, Hamilton kiittää ja kuittaa molemmat Ferrarit varikolla.
En ole seurannut fanien juttujen muuttumista, voi se niinkin olla. Ainakin Kimin antifanit perustelevat hänen huonouttaan noin.gin sanoi:Sain hyvät naurut kun luin aika-ajotoikkia. Jo on kumma miten suurin osa porukasta höpisee niin naurettavia, jutut muuttuu joka harkan/aika-ajon/kisan jälkeen. "Kimi ihan paska, Massa pitää voittaa jne!!1123" En jaksa ymmärtää, että miksi Kimin pitäisi olla joka harkkasession ykkönen sekunnin erolla, joka aika-ajojen jälkeen paalulla ainakin sekunnin erolla ja kisassa sitten pitäis voittaa kierroksella, että nää ihme perussuomalaiset Kimi-fanit jotka vaipuu pessimismiin ja itquun joka kerta kun yllä mainittu skenaario ei toteudu, ois tyytyväisiä ja lopettaisi sen ainaisen "nonni ei voi mitään, vittu kimi kusee ihan niinku luulinki"-jauhannan.
Sama uudelleen, mulla on huomio kiinnittynyt enemmänkin antifanien vahingoniloon jos Kimi ei ole koko ajan joka tilanteessa ylivoimainen tai ainakin paras. Kimi on sanonut monesti että pisteet jaetaan vasta sunnuntaina. Kaikki muu on valmistautumista kisaan ja kisassakin pisteet jaetaan vasta ruutulipun heiluessa.formulastara sanoi:Mä niin allekirjoitan tän. Ilmeisesti ns. foorumin uusi aalto ei saa muusta kiksejä kuin pessimismin ryvettämistä itkuraivareista. Kimillä on enemmän kuin hyvin pullat uunissa, ja todennäköisesti voittaa kisan. -Vielä todennäköisemmin mm:n. Omin sanoin, -varikolla ohi. Ja sadehan olis Kimille loistoetu vielä. :thumbup:
Itse asiassa esim. Saksassa ihan yleistä (ja yleisempää kuin Suomessa), kun menestyviä urheilijoita on paljon niin kyllä niihin omiinkin suhtaudutaan tyypillisesti melko objektiivisesti ja kerrotaan myös negatiivisista puolista.Pobeda sanoi:Onkohan muualla kuin Suomessa näin paljon oman maan menestyvän urheilijan vastaisuutta?
Mikä hiton pessimistinen jankkaus?sakuraba sanoi:Miten se varikolla molempien ohi pääsee jos pysähtyy suunnilleen samaan aikaan? Vai muuttuuko tuo pessimistinen jankkaus omassa mielessä todeksi kun sitä riittävän kauan toistelee päässään?