No tuollakaan ei ole mitään merkitystä, puhutaanko me vai minä muodossa. Massa myös korosti sitä, että itse on oppinut ajamaan nyt Monacossa. Ennen ei ole ajolinjat ja muut kuviot olleet kunnossa. Hieno ele, että myönti mistä on ennen kiikastanut. Eli autossa ei niinkään ole ollut vikaa.Vilkku sanoi:Eroa Ferrarimiesten kommenteissa:
FM: Harjoituspäivänä minulla oli yhä hieman vaikeuksia kakkossektorilla, mutta sitten sain kaiken osumaan kohdalleen, kun opin eräiden mutkien ajamisen. En voi uskoa, että olen paalulla. Minä kehityn hyväksi myös tällä radalla.
KR:Me tiesimme, että olemme parantaneet autoamme, mutta etukäteen emme tienneet, kuinka hyvin pärjäämme. Näyttää siltä, että olemme ottaneet hyvän askeleen eteenpäin ja pystymme taistelemaan voitosta.
Toinen puhuu minä muodossa ja toinen me muodossa.
Segundo o AutoSport apurou no Mónaco, Massa tem menos combustível no carro do que Raikkonen e de que os pilotos da McLaren, mas a diferença cifra-se em apenas uma ou duas voltas...
According to AutoSport selected in the Mónaco, Mass has combustible little in the car of what Raikkonen and of that the pilots of the McLaren, but the difference is ciphered in only one or two returns...
Tuolla Renaultilla ei kyllä viedä missään olosuhteissa, etenkään sateella.Janne A. sanoi:Kyrpii toi maikkarin poppoon "Kimillä on paljon bensaa tankissa" joka fakin aika-ajojen jälkeen. Onha sillä ollut vissiin joka kisassa kiekka, pari enempi ku Massalla, mutta itse saan sen käsityksen että sillä on paaaljon enempi. Kuivalla Hamilton vie, sateella Oviedon ihmisohjus.
Onpa ihmeellinen käsitys räyhäämisestä? Huvittavaa on se että jotkut eivät osaa ajatella ollenkaan.Mediaprofeetta sanoi:Yllä olevalle räyhääjälle nimeltä Läskipää, lue tämä viesti:
sc sanoi:Mä en julistaisi ketään maailmanmestariksi ennenkuin se on teoriassa mahdotonta.
Jaahas, täytyy sitten todellakin toivoa sitä sadekisaa, jos tuo pitää paikkansa. Kuivalla kelillä Massa ajaa helppoon voittoon ja Hamiltoninkin kanssa voi olla vaikeuksia.jameson sanoi:turun sanomista
Varikkopysähdykset ovat odotettavissa 18-21 kierroksen kohdalla. On oletettavaa, että Ferrarilla Kimi Räikkönen pysähtyy ennen tallikaveriaan, kun McLarenilla Lewis Hamiltonin täytyy tankata ennen Heikki Kovalaista.
Sullakaan ei ole näköjään viisaampaa kommentoitavaa kuin viisastella ja nussia pilkkua, varmaan aika selvä mitä tarkoitin. Välillä ajatus ja kädet eivät ole synkrossa, eikä näihin juttuihin jaksa edes paljoa keskittyä.WebSlave sanoi:
sc sanoi:Monacossa pitäisi nyt sataa, sataako siellä? Jos näin, niin taidan laittaa Webberin voittajavetoon, ainakin hyvä kerroin.
Ei suinkaan hymiöni tarkoitus ollut viisastella. Se oli vain hauska lipsahtus sinulta, jolle nauroin hyväntahtoisesti.sc sanoi:Sullakaan ei ole näköjään viisaampaa kommentoitavaa kuin viisastella ja nussia pilkkua, varmaan aika selvä mitä tarkoitin. Välillä ajatus ja kädet eivät ole synkrossa, eikä näihin juttuihin jaksa edes paljoa keskittyä.
Tunsit tarvetta ihan rekisteröityä kertoaksesi tämän meille? Saattoihan tuo Massa olla painavammalla, mistä näitä tietää. Kenties turunsanomat tänään raportoi aiheesta. --> www.turunsanomat.fi/f1 , siinä puolenyön aikaan yleensä ilmestyvät tuonne, siis uusimmat uutiset.jtm79 sanoi:Räikkösen kisat meni sitte ihan päin vittua!
Osaako kukaan sanoa että oliko Massalla vai Kimillä nyt sitte se kevyempi auto? Jos vielä niin, että Masa oli raskaalla nopeempi nii ei helvetin helvetti :thumbfh: :jaska: :thumbdown