2008 Turkin GP 9.-11.5 - Aika-ajo

sakuraba

Well-known member
Liittynyt
20.4.2003
Viestit
661
Kimi oli tosi raskaalla liikenteessä, hirveä ero toisessa ja kolmannessa osiossa. Jos pääsis lähdössä toisesta mäkistä ainakin ohi niin kisassa hyvä tulos odottelee.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Q3 ja Q2 aikojen erotukset:
Massa +1,425
Kovalainen+1,518
Hamilton +1,446
Räikkönen +1,886

Kimillä oli tosin ruuhkaa kierroksella eli vaikutti siltä, että nuo olisivat enemmän tai vähemmän samoilla bensakuormilla liikkeessä
 

lahill

Well-known member
Liittynyt
14.4.2007
Viestit
452
Ferrari 4ever sanoi:
Sääli, että Räikkönen jäi neljänneksi. Kilpailussa pitäisi kuitenkin nousta vähintään toiseksi.

Totaalista dominointia Massalta. Näin ylivoimaista suoritusta aika-ajoissa emme ole nähneet vuosiin.
Mitä kisaa sä katsoit?
 

retypeNick

Iltalehti kunniaan
Liittynyt
27.7.2007
Viestit
2009
Sijainti
Helsinki, Finland
Rusina sanoi:
Q3 ja Q2 aikojen erotukset:
Massa +1,425
Kovalainen+1,518
Hamilton +1,446
Räikkönen +1,886

Kimillä oli tosin ruuhkaa kierroksella eli vaikutti siltä, että nuo olisivat enemmän tai vähemmän samoilla bensakuormilla liikkeessä
nimenomaan, aikojen suhteen... voihan se ruuhkakin selottää 0.4
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Alonso peippas Kimin. :thumbdown Siinä meni paalu mahdollisuus.
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339
Ihme whinetystä, Kovalaiselta erittäin positiivinen tulos ja Räkän sijoitus tekee kisasta mielenkiintoisen :alppu:
Kerrankin Heikillä olisi periaatteessa mahdollista taistella voitosta. Epätodennäköistä toki, mutta ihan mielenkiinnolla odotan huomista kisaa :ahem:
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Lopettakaa vinkuminen ja hyväksykää se, että Massa oli tänään ylivoimainen. Ei ollut kenelläkään saumoja haastaa brasilialaista vaikka auto olisi ollut kuinka kevyt tai painava tahansa.

Felipen "bravuurikisat" ja annetaan voitto sille.
 

lahill

Well-known member
Liittynyt
14.4.2007
Viestit
452
Ferrari 4ever sanoi:
Menkää vinkumaan muualle ja hyväksykää se, että Massa oli tänään ylivoimainen.
Oli se erinomainen, mutta mä en näe ylivoimaisuutta. Onnea Massalle.

Harmi Kimi, Hyvä Heikki!
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Korostaisin sitä, että kaikki on hyvin, jos Kimin otteet jatkuvat kisoissa tasaisina.
 

cccp

Banned
Liittynyt
15.1.2007
Viestit
373
Radoilla joilla kuskin ajotaidon osuus nopeudessa on suurimmillaan ei Räkällä ole mitään asiaa kärkitaistoihin. Massa taas näpäytti Fiatin johtoa siitä kumpaan kuskiin MM-taistelussa kannattaisi ilman politikointia keskittyä.
 

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
1128
Sijainti
Brave New World
:jaska: Massa kehuu itseään.

Se on muuten jännä juttu, kun Kimi puhuu omasta suorituksestaan, niin hän puhuu aina "me"-muodossa. Massa puolestaan aina "minä, minä, minä" jos on onnistunut.
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Kimi saattoi ihan hyvin päättää ottaa sitä bensaa kyytiin ku harkat jäi vähän kyseenalaisiksi säätämisen puolesta. Heikki nyt ainakin on kevyellä, tosin on vähän ihme jos Hämistäkin kevyemmällä, tuntien Mclarenin tasa-arvon....

jaahas, mites Sössö nyt noin vaisu on... Odotin jotain höpinää tyyliin "rata on niiQ maailman vaikein ja kaikilla muilla oli ongelmia mut mä niiq osaan ja tein joka kerralla superylihienon kierroksen ja HAHAHAHA VOITIN KIMIN I AM THE BEST!!!!" :D

okei joo, kisasta tulee toivottavasti jännä.

Ja Massan paalu oli aika itsestäänselvyys, aina se on ollu Turkissa tosi nopea. Mutta ei toi nyt mitään ylivoimaa ollut, katotaan kisassa mitä tapahtuu. Kimi sais ihan hyvin voittaa huomenna ja tehdä jotain mitä ei oo vähään aikaan nähty: voittaa neljänneltä sijalta.
 
Viimeksi muokattu:

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
cccp sanoi:
Radoilla joilla kuskin ajotaidon osuus nopeudessa on suurimmillaan ei Räkällä ole mitään asiaa kärkitaistoihin. Massa taas näpäytti Fiatin johtoa siitä kumpaan kuskiin MM-taistelussa kannattaisi ilman politikointia keskittyä.
Belgia Circuit de Spa-Francorchamps = kolme viimeisintä voittoa.
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Räikkösen pitää kyllä parantaa aika-ajoissa. Ei saatana, eihän tästä mitään tule jos tuo Måsså on joka kisassa paalulla.
 

retypeNick

Iltalehti kunniaan
Liittynyt
27.7.2007
Viestit
2009
Sijainti
Helsinki, Finland
EdHunter sanoi:
:jaska: Massa kehuu itseään.

Se on muuten jännä juttu, kun Kimi puhuu omasta suorituksestaan, niin hän puhuu aina "me"-muodossa. Massa puolestaan aina "minä, minä, minä" jos on onnistunut.
Luonnollisesti. Siinä taas näkee kumpi kuski tarvitsee Fiatin alaisuudessa todistella julkisesti itselleen kumman MM-taistoon kannattaisi paukut laittaa-
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Mediaprofeetta sanoi:
Räikkösen pitää kyllä parantaa aika-ajoissa. Ei saatana, eihän tästä mitään tule jos tuo Måsså on joka kisassa paalulla.
Ei sitä tiedä missä Kimi olisi ollut jos tuo saatanan Espanjalainen ei olisi pilannut Kimin kierrosta.
 

jameson

Well-known member
Liittynyt
19.2.2007
Viestit
3554
oli hieno ajo massalta ja tosiaan hatun nosto heikille. loistava homma. kyllä sen kisan voi neljännestäkin ruudusta voittaa. katsotaan mitä huominen lähtö tuo tullessaa. hyvä lähtö ja kimi on kolmantena tai jopa toisena.
 
Ylös