Mitä kisaa sä katsoit?Ferrari 4ever sanoi:Sääli, että Räikkönen jäi neljänneksi. Kilpailussa pitäisi kuitenkin nousta vähintään toiseksi.
Totaalista dominointia Massalta. Näin ylivoimaista suoritusta aika-ajoissa emme ole nähneet vuosiin.
nimenomaan, aikojen suhteen... voihan se ruuhkakin selottää 0.4Rusina sanoi:Q3 ja Q2 aikojen erotukset:
Massa +1,425
Kovalainen+1,518
Hamilton +1,446
Räikkönen +1,886
Kimillä oli tosin ruuhkaa kierroksella eli vaikutti siltä, että nuo olisivat enemmän tai vähemmän samoilla bensakuormilla liikkeessä
Felipen "bravuurikisat" ja annetaan voitto sille.
Oli se erinomainen, mutta mä en näe ylivoimaisuutta. Onnea Massalle.Ferrari 4ever sanoi:Menkää vinkumaan muualle ja hyväksykää se, että Massa oli tänään ylivoimainen.
Näin teki,Alonso perrrr...:mad_old:Device sanoi:Alonso peippas Kimin. :thumbdown Siinä meni paalu mahdollisuus.
Belgia Circuit de Spa-Francorchamps = kolme viimeisintä voittoa.cccp sanoi:Radoilla joilla kuskin ajotaidon osuus nopeudessa on suurimmillaan ei Räkällä ole mitään asiaa kärkitaistoihin. Massa taas näpäytti Fiatin johtoa siitä kumpaan kuskiin MM-taistelussa kannattaisi ilman politikointia keskittyä.
Luonnollisesti. Siinä taas näkee kumpi kuski tarvitsee Fiatin alaisuudessa todistella julkisesti itselleen kumman MM-taistoon kannattaisi paukut laittaa-EdHunter sanoi::jaska: Massa kehuu itseään.
Se on muuten jännä juttu, kun Kimi puhuu omasta suorituksestaan, niin hän puhuu aina "me"-muodossa. Massa puolestaan aina "minä, minä, minä" jos on onnistunut.
Ei sitä tiedä missä Kimi olisi ollut jos tuo saatanan Espanjalainen ei olisi pilannut Kimin kierrosta.Mediaprofeetta sanoi:Räikkösen pitää kyllä parantaa aika-ajoissa. Ei saatana, eihän tästä mitään tule jos tuo Måsså on joka kisassa paalulla.