retypeNick
Iltalehti kunniaan
Minua ne päinvastoin ilahduttaaKimin sijoitus vituttaa jo valmiiksi, mutta eiköhän saada kuitenkin mielenkiintoiset ajot. Suututtaa vaan nuo diffutallit.![]()
Minua ne päinvastoin ilahduttaaKimin sijoitus vituttaa jo valmiiksi, mutta eiköhän saada kuitenkin mielenkiintoiset ajot. Suututtaa vaan nuo diffutallit.![]()
Sama täällä. Nyt vain pitää odottaa koska loputkin tallit saavat kehitettyä vastaavanlaiset ratkaisunsa ja sitten alkaa takaa-ajo, mutta kuinka pitkän kaulan diffutallit saavat tässä alkukauden aikana?Minua ne päinvastoin ilahduttaa![]()
:dunno:Hydrauliikkavika maikkarin mukaan.
Ja veikkaus tarjos trullille 70 kertoimeksLaitoin PAFilla Trullin mestaruuteen kertoimella 75![]()
Niin no, hydrauliikkaan kuuluu monta osaa joten ohjaustehostin oli yksi niistä, onneksi se vaihdelaatikko sentäs säilyi ehjänä.Ei näytä hyvältä Räikkösen kannalta, mutta toivotaan parasta. Hydrauliikkavian lisäksi Räikköseltä hajosi MTV3:n mukaan myös ohjaustehostin aamun harjoituksissa.
Ohjaustehostin lienee toteutettu hydraulisesti, joten noinkohan ovat eri ongelma...Ei näytä hyvältä Räikkösen kannalta, mutta toivotaan parasta. Hydrauliikkavian lisäksi Räikköseltä hajosi MTV3:n mukaan myös ohjaustehostin aamun harjoituksissa.