2009 Australian Grand Prix - Vapaat harjoitukset

  • Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Jostain luin jutun, oisko heikki sanonut et, perjantaina saatetaan olla vetämättä ihan limitillä mitään huippuaikoja, kierroksia ei oteta ihan kaikkia irti koneesta ja senkin takia perjantain aikoja ei pitäis ihan niin kovalla silmällä tuijottaa.. K
Se olisikin tallin kannalta aika ikävää, jos kauden ensimmäisenä päivänä moottori sanoisi poks... only seven to go, boys.

-Edit- Jos kyseinen McLaren on kuvattu Melbournessa, niin olin sittenkin väärässä noiden renkaan reunan yli menevien "pölykapseleiden" suhteen. Näkyvät tuoneen ne kisoihinkin.
 

Beza

Well-known member
Liittynyt
31.1.2007
Viestit
142
Kaljat ja popparit hommattu, odotukset korkealla :thumbup: Ei malttaisi millään odotella :ahem:
 

Poistettu jäsen 5082

Guest
hmm mites muuten jos moottori sanoo poks, niin saako sitä enää korjata? esim venttiili jos menee paskaks ni saako vaihtaa uutta tilalle vai onko ne koneet sinetöity kokonaan ja ei saa avata edes? :doubtful:
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Katsooko joku kirjoitustaitoinen ja luotettava henkilö harjotukset livenä? Jos joku kiinnostui niin olisi apumiehelle paikka F1-Kimi sivustolla. Lähetä yv jos kiinnostaa. :thumbup:
 

Maco

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
671
Se olisikin tallin kannalta aika ikävää, jos kauden ensimmäisenä päivänä moottori sanoisi poks... only seven to go, boys.

-Edit- Jos kyseinen McLaren on kuvattu Melbournessa, niin olin sittenkin väärässä noiden renkaan reunan yli menevien "pölykapseleiden" suhteen. Näkyvät tuoneen ne kisoihinkin.
Saakos ne muuten nykyään vaihtaa sen moottorin aika-ajon jälkeen, kunhan eivät vaan käytä yli kahdeksaa. Vois nimittäin viritellä yhden koneen pelkkiin aika-ajoihin, kun ei sille tulisi kauden aikana kovin paljoa kilsoja. Vai saiko sen vaihtaa vain juuri ennen aika-ajoja?
 

Crosby-92

Well-known member
Liittynyt
13.11.2008
Viestit
848
6½ tuntia. Nyt on semmoinen F1-kuume ollut päällä, että pakko se on herätä ekat vapaat katselemaan. Nukutaan sitten koulussa, jos unta tarvitsee. :thumbup:
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Macillä näyttää olevan käytössään joiden tallien mielestä laiton "moniulotteinen" pohjalevy, tuleekohan protesti?
En usko, kyseessä kuitenkin laillinen pohjalevy, ainakin mun ymmärtääkseni.

WebSlave sanoi:
-Edit- Jos kyseinen McLaren on kuvattu Melbournessa, niin olin sittenkin väärässä noiden renkaan reunan yli menevien "pölykapseleiden" suhteen. Näkyvät tuoneen ne kisoihinkin.
Kyllä kuva on Mlebournesta. Kai siinä on sen verran campperia renkaissa että "mahtuu" tuo hökötys sääntöjen sisään.. Ei ainakaan paljoa ole tarvinnut kaventaa jos ovat joutuneet..
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
6½ tuntia. Nyt on semmoinen F1-kuume ollut päällä, että pakko se on herätä ekat vapaat katselemaan. Nukutaan sitten koulussa, jos unta tarvitsee. :thumbup:
Mullekin alko tulemaan semmonen kutina että herätäkö pitää.. Mulla ei ole koulua huomenna, mutta vaimo ja kaks lasta voi vähä verottaa sitte seuraavana päivänä.. :wink:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Saakos ne muuten nykyään vaihtaa sen moottorin aika-ajon jälkeen, kunhan eivät vaan käytä yli kahdeksaa. Vois nimittäin viritellä yhden koneen pelkkiin aika-ajoihin, kun ei sille tulisi kauden aikana kovin paljoa kilsoja. Vai saiko sen vaihtaa vain juuri ennen aika-ajoja?
Taitaa parc ferme sääntö edelleen olla voimassa aika-ajon ja kisan välillä, eli ei saa.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Kaljat ja popparit hommattu, odotukset korkealla :thumbup: Ei malttaisi millään odotella :ahem:
Itse olen varautunut tulevaan yöhön parilla Batterylla, että jaksaa katsoa harjoitukset :thumbup:. Taisit kuitenkin varata mainitsemasi ruuat itse kilpailua varten.

Formulakuume on minullakin noussut aivan sanoinkuvaamattomiin mittoihin :ahem:
 

Beza

Well-known member
Liittynyt
31.1.2007
Viestit
142
Itse olen varautunut tulevaan yöhön parilla Batterylla, että jaksaa katsoa harjoitukset :thumbup:. Taisit kuitenkin varata mainitsemasi ruuat itse kilpailua varten.
Kolmas kalja menossa, kyl kilpailua varten on sitten jo ihan eriluokan mätöt :D Työttömänä voi näin keskellä viikkoakin valvoa ja nautiskella, onko se nyt sitten niin hyvä asia niin onkin eri juttu :dunno:
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Laittakaas vielä ohjeita tuohon F1-forum chatin suhteen.. tuo ylhäällä oleva irc-linksu ei toimi. Ajattelin etten tällä kertaa viitsi tähän ketjuun floodata kahden sanan viestejä :)
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Laittakaas vielä ohjeita tuohon F1-forum chatin suhteen.. tuo ylhäällä oleva irc-linksu ei toimi. Ajattelin etten tällä kertaa viitsi tähän ketjuun floodata kahden sanan viestejä :)
Varsinainen live-seurantahan taitaa kuitenkin tulla f1-vapaan puolelle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Varsinainen live-seurantahan taitaa kuitenkin tulla f1-vapaan puolelle.
Forumilla ainaskin liveseurannat pystytetty asiapuolelle..vai tsätistäkö puhuit?

Tässä yksi nettivimpain sättiin pääsemiseksi.

Nikki vaihtoon ja chatcanneliksi säätää "other" ja #f1_forum -> GO!-nappi.
 

zeizei92

Well-known member
Liittynyt
12.1.2009
Viestit
86
Koeviikko ja ruotsinkoe olis huomenna kasilta. Pitäisköhän se valvoo, koetulokseen se tuskin mitään vaikuttaisi.
Kuinkas noi harjotukset aamulla tulee, onko ne samat harjotukset, vai miten? Vois äkkiä sutasta kokeen, ja kotia kattoon formuloita. No ei kai sentään, pitää sitä ny vähän opiskeluun panostaa.
 

Jan1

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
570
Sijainti
Nurmijärvi
Koeviikko ja ruotsinkoe olis huomenna kasilta. Pitäisköhän se valvoo, koetulokseen se tuskin mitään vaikuttaisi.
Kuinkas noi harjotukset aamulla tulee, onko ne samat harjotukset, vai miten? Vois äkkiä sutasta kokeen, ja kotia kattoon formuloita. No ei kai sentään, pitää sitä ny vähän opiskeluun panostaa.
Ensimmäiset vapaathan alkaa kello 3.30 suomen aikaa ja toiset 7.30. Ja molemmat kestävät siis puolitoista tuntia.

Itellä muuten kanssa koeviikko ja ruotsin koe huomenna, mutta formuloita on herättävä katsomaan ihan ekoista vapaista lähtien. Ja ehtiihän sitä yöllä lukea :)
 

miksu

Well-known member
Liittynyt
23.2.2005
Viestit
559
Sijainti
Väkivaltakunta
Ensimmäiset vapaathan alkaa kello 3.30 suomen aikaa ja toiset 7.30. Ja molemmat kestävät siis puolitoista tuntia.

Itellä muuten kanssa koeviikko ja ruotsin koe huomenna, mutta formuloita on herättävä katsomaan ihan ekoista vapaista lähtien. Ja ehtiihän sitä yöllä lukea :)
Onkohan pojat samalla luokalla :p
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös