Ainakin Viaplayltä ja striimeiltä.Mistä tämän kisan näkee?
Andretti 1-4 tällä hetkellä....Alonso tällä hetkellä 22. nopein.
Brickyard runnuttanut Alonsoa ihan olan takaa sen jälkeen kun viime vuonna tuli yrittämään ylimielisenä Mclarenin kanssa.Tulokset: http://www.imscdn.com/indycar_media/documents/2020-08-15/indycar-results-quals-day1-official.pdf
Alonson vauhti kertoo siitä, että kokemusta tarvitaan, jotta Indyssä voi taistella voitosta. Tarviitseeko enää muistella Alonson rikkoutuneita Honda-välejä?
Käännekohtana oli se, että Penske luopui omista autoistaan. Kaudella 1999 kokeiltiin välillä Lolaa ja sitten vuodeksi 2000 otettiin Reynard käyttöön. Sitten kun vaihdettiin sarjaa on käytössä ollut Dallara, ja toki nyt kaikilla talleilla on samanlainen runko siinä missä aikaisemmin oli kilpailua niiden välillä.voisi ehkä jopa sanoa että 1995:n Bump Daystä alkoi Pensken vuosia kestänyt rämpiminen CART sarjassa edellisvuosien tuloksiin verrattuna, Penske nappasi ainoastaan 3 voittoa vuosien 1996-1999 välillä 72:a CART sarjan osakilpailussa.
Moni olisi jo luovuttanut varsinkin 1999 kauden jälkeen mutta ei Roger Penske, Penske teki paluun uudella vuosituhannella Amerikan Moottoriurheilun huipulle, minkä huipulla hän on myös pysynyt siitä lähtien
Jos haluaa menestyä jenkeissä. MRTI-luokat on pakko kolata läpi. Oliver Askew, Pato O'Ward ja Rinus Veekay tekivät näin ja tulokaskaudella tulee menestystä.Näinhän se jo vuosi sitten todettiin, ettei jenkkisarjoissa menestytä vain sinne menemällä, vaikka sellainen ajattelutapa tuntuu Euroopassa vielä olevankin. Ovaalit ovat oma erityisalueensa ja moottoriradat ovat eurooppalaisia vastineitaan pomppuisempia (ainakin lauhkean ilmaston alueella), ratista täytyy oikeasti pitää kiinni molemmin käsin.
Rosenqvistiltakin löytyy Indy Lights kokemusta. 3 voittoa kymmenessä Indy Lights startissa 2016. Ganassihan yritti jo saada Rosenqvistin 2018 kaudelle ajamaan mutta silloin ei löytynyt sponsorirahoja joten joutui tyytymään Ed Jonesiin.Jos haluaa menestyä jenkeissä. MRTI-luokat on pakko kolata läpi. Oliver Askew, Pato O'Ward ja Rinus Veekay tekivät näin ja tulokaskaudella tulee menestystä.
Rosenqvist kyllä piristävä poikkeus. Hän ei ajanut jenkkien pikkuformuloita, vaan ajoi mitä tahansa kisoja euroopassa ja hyppäsi heti Ganassi-talliin.
Ja ajoi niin Super Formulaa (2017) kuin Super GT:tä (2018) Team LeMansin väreissä.Rosenqvistiltakin löytyy Indy Lights kokemusta. 3 voittoa kymmenessä Indy Lights startissa 2016. Ganassihan yritti jo saada Rosenqvistin 2018 kaudelle ajamaan mutta silloin ei löytynyt sponsorirahoja joten joutui tyytymään Ed Jonesiin.