Minullakin oli takatukka - oikein piiitkä sellainen, kun täytin ensimmäisen kerran 25 vuotta. Opintolainaa oli paljon ja opiskelin viimeisessä päätoimisessa opiskelupaikassa.Mulla oli 25 vuotiaana takatukka. Ei tässä muuta, moi
Mulla oli 25 vuotiaana takatukka. Ei tässä muuta, moi
Tämä on taas joku hämärä naisen ikään liittyvä juttu, jota mies ei voi ymmärtää.Minullakin oli takatukka - oikein piiitkä sellainen, kun täytin ensimmäisen kerran 25 vuotta. Opintolainaa oli paljon ja opiskelin viimeisessä päätoimisessa opiskelupaikassa.
Luulis että Toisen Maailman edustajana ymmärtäisit ajattomuuden päälle.Tämä on taas joku hämärä naisen ikään liittyvä juttu, jota mies ei voi ymmärtää.
Laskuri jumittaa 25 vuoden kohdalla. :ahem:Tämä on taas joku hämärä naisen ikään liittyvä juttu, jota mies ei voi ymmärtää.
Jos ei ole aikaa, ei se myöskään voi pysähtyä. Jos on aikaa, ei se myöskään voi pysähtyä.Luulis että Toisen Maailman edustajana ymmärtäisit ajattomuuden päälle.
Nainenhän täyttää 25, sitten 26, seuraavaksi 25,26,25,26 jne kunnes ykskaks yllättäen täyttää 50.Tämä on taas joku hämärä naisen ikään liittyvä juttu, jota mies ei voi ymmärtää.
Parempi tuolla kohtaa, kuin 20 vuoden..Laskuri jumittaa 25 vuoden kohdalla. :ahem:
Riippuu siitä, onko kyseessä Joni vai ei.Parempi tuolla kohtaa, kuin 20 vuoden..
Mutta kun nyt mulla on enää takatukka - ymmärrätkö :eek!:Minullakin oli takatukka - oikein piiitkä sellainen, kun täytin ensimmäisen kerran 25 vuotta.
Olen yrittänyt miettiä mitä tein ja ei tule vieläkään mitään kyllä mieleen.Taisin olla sen verta sekaisin, jottei mitään havaintoa.
Kokeile forumin search-toimintoa.Olen yrittänyt miettiä mitä tein ja ei tule vieläkään mitään kyllä mieleen.
Joku minua fiksumpi voisi kertoa miten 2009 vuoden postauksia löytää.Kokeile forumin search-toimintoa.