#3 Max Verstappen 2026: Sennan manttelinperijä

Johtuiskohan tallikaverin tasosta?
Nyt kun on oikeasti täysin kilpailukyvytön auto, niin näkee, ettei edes parhaimmilla taidoilla voi pärjätä, jos autossa ei ole potentiaalia. Viime vuoden autossa oli potentiaalia kuskille, joka osasi sitä ajaa. Nykyisestä autosta en usko löytyvän sellaista kuskia, joka sitä kärkeen veisi.
Kausi toki on pitkä ja varmasti kaikki tallit parantaa kyytiä jopa melkoisilla harppauksilla. Lokakuussa ihmetellään kun kärjessä on 4-5 tallia tasaisesti taistelemassa pisteistä.
Ylivoimaisilla autoilla viedään molemmat mestaruudet, enemmistö voitoista ja paaluista.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Melkoista ”whining, when not winning” touhua Maxilta.
Ens vkl ajaa busseja ja muuten istuu yökaudet TV-pelien ääressä ja nyt on pahoillaan, kun ei pärjää. Menee vähän jopa nolon puolelle. Lando samalla itkumuurilla.
Jos pelkästään moottori+akku olisi huonoja, niin ei kakkostalli olisi samoista sijoista ajamassa.

speedster?

Well-known member
Melkoista ”whining, when not winning” touhua Maxilta.
Ens vkl ajaa busseja ja muuten istuu yökaudet TV-pelien ääressä ja nyt on pahoillaan, kun ei pärjää. Menee vähän jopa nolon puolelle. Lando samalla itkumuurilla.
Jos pelkästään moottori+akku olisi huonoja, niin ei kakkostalli olisi samoista sijoista ajamassa.
Haukkuu uusia autoja ja niistä pitäviä. Äkkiäpä sieltä on kuoriutunut vanha jäärä tyyliin ” ennen oli paremmin”.

Bukko

ukkeli
Sijainti
banjo
Norris ja Verstappen eivät sitä tietenkään myönnä, mutta eiköhän heitä eniten harmita se, etteivät enää ajaa voitosta. Siksi kitisevät ja keksivät perusteluja miten laji on pilalla.

Verstappen haukkui nämä säännöt jo vuonna 2023. Aikalailla kaikki kuskit marmattavat näistä paitsi Russell joka kehunut. Forumistit naureskelevat ompelukoneiden hyytymisiä ja keinotekoisuutta kisatoikeissa ja sitten tullaan Verstappenin tokkiin syyllistämään miksi Verstappen ei pidä tästä.

Itse olen sitä mieltä että nämä uudistukset olivat hyviä ja kisaaminen parantunut. Mitä enemmän kuskit parkuvat, sen parempi niin eivät ole mukavuusalueellaan.

Ykkösnick

Heh, Massa!
Sijainti
Kerros 107
Norris ja Verstappen eivät sitä tietenkään myönnä, mutta eiköhän heitä eniten harmita se, etteivät enää ajaa voitosta. Siksi kitisevät ja keksivät perusteluja miten laji on pilalla.
Varmasti juuri siitä syystä Verstappen haukkui nämä uudet säännöt pystyyn jo 2023, kun niitä oli nykyisen kaltaisena kaavailtu.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Itse olen sitä mieltä että nämä uudistukset olivat hyviä ja kisaaminen parantunut. Mitä enemmän kuskit parkuvat, sen parempi niin eivät ole mukavuusalueellaan.
No juuri näin. Mulle on ihan sama, vaikka ajais 150 km tunnissa, kunhan tulee ohituksia ja tapahtumia. On äärettömän tylsää, kun joku painaa minuutin muista karussa, eikä kertaakaan kisan aikana sijoitus vaihdu. Nyt on molemmissa kärkiukkokin joutunut ohittamaan kisassa.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Varmasti juuri siitä syystä Verstappen haukkui nämä uudet säännöt pystyyn jo 2023, kun niitä oli nykyisen kaltaisena kaavailtu.
Kannattaisi varmaan ajaa sitä bussi-luokkaa sitten, niin ei mieli olisi niin huonona koko ajan. Siellä Warsteiner-lippikset Nûrrella hurraa Jawohl, Donnerwetter nahkahousuissaan.

comm

Well-known member
Tavallisten kuolevaisten seassa ajelu ei olekaan niin hienoa hommaa, kuin sekunnin muita nopeammalla autolla ajaminen. Koskee toki myös Mäkin itkijänaisia

Ykkösnick

Heh, Massa!
Sijainti
Kerros 107
No juuri näin. Mulle on ihan sama, vaikka ajais 150 km tunnissa, kunhan tulee ohituksia ja tapahtumia. On äärettömän tylsää, kun joku painaa minuutin muista karussa, eikä kertaakaan kisan aikana sijoitus vaihdu. Nyt on molemmissa kärkiukkokin joutunut ohittamaan kisassa.
Pitäisiköhän sinun sitten mennä jonnekin motarin ohituskaistan varteen katsomaan niitä ohituksia ihan paikanpäälle.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Pitäisiköhän sinun sitten mennä jonnekin motarin ohituskaistan varteen katsomaan niitä ohituksia ihan paikanpäälle.
Mitä minulla on tekemistä F1:sten ohitusten kanssa? Loppuko argumentit kun piti mennä henkilökohtaisuuksiin? Aika heikkoa.

Verstappenin sanonnoissa on vielä ristiriita. On liikaa ohituksia, mutta kuitenkin yksi talli on liian ylivoimainen. Ei taida muistaa omaa historiaa, kun sai rauhassa ajella voitosta voittoon.

Ykkösnick

Heh, Massa!
Sijainti
Kerros 107
Mitä minulla on tekemistä F1:sten ohitusten kanssa? Loppuko argumentit kun piti mennä henkilökohtaisuuksiin? Aika heikkoa.

Verstappenin sanonnoissa on vielä ristiriita. On liikaa ohituksia, mutta kuitenkin yksi talli on liian ylivoimainen. Ei taida muistaa omaa historiaa, kun sai rauhassa ajella voitosta voittoon.
Ihan samaa tasoa, kuin sinun viimeisimmät viestit.

Muut haluavat katsoa oikeaa kilvanajoa. Vieläpä ns. kuninkuusluokkaa, tai sitä mitä siitä nyt vielä on jäljellä (Onneksi sarjan johdossa on jo ymmärretty, ettei näillä säännöillä voida kauden loppuun saakka jatkaa ja muutoksia on tulossa).

Jos sinulle ei sarjan hyvinvoinnilla ole merkitystä, niin ok. Niitä hybridiautojen sijoitusten vaihtoja voit tosin yhtä hyvin katsella yleisillä teillä motarin varressa ja säästät siinä jopa rahaa. Tämä on viimeinen trollailusi, jonka luin joten kiitos ja hyvää jatkoa.

Kannattaisi varmaan ajaa sitä bussi-luokkaa sitten, niin ei mieli olisi niin huonona koko ajan. Siellä Warsteiner-lippikset Nûrrella hurraa Jawohl, Donnerwetter nahkahousuissaan.
Tai pelaamaan sitä tietokonetta. Onko ehdotuksia mitä kaikki muut kitisevät kuskit rupeaisivat tekemään?

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Nykykuskeista ajosimulaattoreja, kuten IRacingia pelaavat Maxin ja Landon lisäksi Sainz, Albon ja Piastri. Ovatko hekin sitten nillittäjiä?