#44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

Bukko

ukkeli
Sijainti
banjo
Itse olin alusta pitäen skeptinen Lewiksen menestyksen suhteen. Hän tuli talliin pr-mielessä, aivan kuten Schumi, kun teki paluun 2010.
Olisin kyllä veikannut Hamiltonin kuitenkin jonkun podiumin saavan, ja Leclerkin jonkun voiton. Ei edes mitään väläytyksiä koko kauden aikana, paitsi se yksi sprintti. Väsynyttä ajamista.

Irwin

Well-known member
Rumat lukemat sai Leclerc sekä aika-ajo että kisavertailuissa aikaiseksi.

Toinen hanskaa vikuroivan orin ja toinen ei.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Tämä oli kyllä melkoinen sukellus. Kun vaihtoi Mäkiltä Mersulle, ei Mersu ollut vielä niin kova. Mietin että tiesiköhän se nyt mitä on tekemässä. No, se siirto oli kannattava. Nyt oli deja vu, mietin taas Ferrarille lähtiessä että tietääkö mitä on tekemässä. Olkoonkin, että Ferrarille pääseminen on valtava kunnia aina. Mutta kun ei ole sellainen voittokone kuin Mäkki ja Red Bull. Ollut varmasti vaikea kausi, kun ei ole muistaakseni koskaan saanut näin pahasti tallikaverilta turpiin.

nordic man

Well-known member
Ihan Lewiksen itsensä kannalta toivon että mies pääsee ensi kaudella johonkin. Pari tasapaksua kautta taustalla ja vielä viime kauden mahalasku...

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Oli Lulu tykännyt Ferrarin muuliautosta.
Mielenkiintoista nähdä miten kuskit käyttää näitä modeja käytännössä. On vissiin aika villi auto mutkassa, jos siivet on auki.

Bukko

ukkeli
Sijainti
banjo
Uusimpien huhujen mukaan Hamiltonin pahvi jatkuisi jopa 2028 loppuun asti näin itse Hamiltonin halutessaan. Tämähän tarkoittaisi ettei Hamiltonia tulla tuolta tuolilta kampeamaan pihalle ellei itse kyllästy jatkuvaan tukkapöllyyn.
Aikamoista, jos ajaisi neljä kautta ilman ainuttakaan podiumia. Pitäisi olla sääntö, jonka mukaan nöyryytetyltä mestarilta voitaisiin viedä mestaruuksia pois.

SJ

F1 asijan tuntia
Oli Lulu tykännyt Ferrarin muuliautosta.
Mielenkiintoista nähdä miten kuskit käyttää näitä modeja käytännössä. On vissiin aika villi auto mutkassa, jos siivet on auki.
Siipiähän ei saa pitää auki mutkassa. Sääntöihin on kirjattu FIA:lle erivapaus päättää ratakohtaisesti DRS-alueiden (kyllä: DRS-alue) määrästä ja laajuudesta. Siipiä ei siis saa ensi kaudellakaan availla oman mielen mukaan.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Siipiähän ei saa pitää auki mutkassa. Sääntöihin on kirjattu FIA:lle erivapaus päättää ratakohtaisesti DRS-alueiden (kyllä: DRS-alue) määrästä ja laajuudesta. Siipiä ei siis saa ensi kaudellakaan availla oman mielen mukaan.
Plääh. Antais nyt poikiean ajaa mitä perse kestää.