#44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

Busso

Well-known member
Mielestäni ihan mielenkiintoista keskustelua. Mainittakoon yleisesti ottaen, että ad-hominem -argumentit eivät ole järin sivistyneitä

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Mielestäni ihan mielenkiintoista keskustelua. Mainittakoon yleisesti ottaen, että ad-hominem -argumentit eivät ole järin sivistyneitä
En minä anna täällä yhden rasistin huudella agendaansa ilman reagointia. Aion jatkaa tätä niin kauan kuin tarvis.

Busso

Well-known member
Kaikkihan me ollaan rasisteja, kun tarpeeksi viinaa saadaan ja jne

Hamilton!!!!! Eka voitto Ferrarilla!!!! 😎😎😎

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Hamiltonhan se rasisti on ollut puolustamalla jotain neekeririkollisia ja syyttämällä valkoisia lakeja noudattavia ihmisiä "rasismistista" kun neekeririkolliset ottavat osumaa.
Aika ala-arvoista n-sanan käyttöä. Iso mies munat ja kaikki. Noloa.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Joo toi B.Johnson ottaa aika henkilökohtaisesti kaiken Hamiltonin radan ulkopuolisten tekemisten arvostelun. Sitte hän ei kuitenkaan itse pysty minkäänlaiseen keskusteluun noista asioista. Aivan turha tyyppi. Olen aivan varma, että hän on Mosse/Antsa Rieppo uudella nimimerkillä. Olis pitänyt jo aikoinaan potkia koko tyyppi pihalle, mutta kenelläkään ei ollut silloin kanttia tehdä sitä. Ja siihen tämän foorumin vapaa keskustelu kuoli.

SJ

F1 asijan tuntia
Tälläistä paskaa täällä, vaikka kaikkien aikojen kuski voitti ekan kisan Ferrarilla.
Jotkut meistä osaa täällä pitää reisingin ja politiikan erillään. Hamilton on siviilissä vajaaälyinen mannekiini ja elostelija, mutta siitä huolimatta olen ollut hänen reisinkipersoonansa fani vuodesta 2006 lähtien.

Jos hän satunnaisesti haluaa toitottaa avoimesti olevansa rasisti myös kisaviikonlopunjen aikana, niin ainakin tähän asti olen voinut vain sulkea sen pois.

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Sijainti
Helsinki
Hamiltonhan se rasisti on ollut puolustamalla jotain neekeririkollisia ja syyttämällä valkoisia lakeja noudattavia ihmisiä "rasismistista" kun neekeririkolliset ottavat osumaa.
Sinä se taas käännät Hamiltonin reaktiot käänteisrasismiksi. Hän ei ole vielä mitään sanonut Nowakin murhatapauksesta ja tuskin tulee mitään siitä sanomaan.

Lueppas pari juttua Case Nowakista, niin ymmärrät lisää.

https://yle.fi/a/74-20229586

https://www.hs.fi/maailma/art-2000012052256.html

KuljunAlko

Well-known member
Sijainti
Kulju
Minä kun joskus häpesin omia kännihöpöttelyjä tällä forkalla. Hohhoijjaa.

GOAT ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa. 2007-2009 vihasin GOATia Räikkösen takia mutta sen jälkeen saanut Hamiltonista oman suosikkikuskin, Remember who you are.