Renessanssinero
Perusfeidaaja
Jos vähän selkään sattuu, kun auto pomppii, niin ignooraa sen kivun ja jatkaa ajamista. Kun on henkinen kantti tarpeeksi vahva, niin tulikin on kylmää. Silloin ei pikku pomput satu yhtään.
Norris on isoissa vaikeuksissa selkänsä kanssa. Ei pysty treenaa normisti. Meni viime kaudella, ennenkuin saivat auton vähän rauhallisemmaksi. Saattaa vaikuttaa ajoon ja varsinkin haluttavuuteen muiden tallien silmissä.Jos vähän selkään sattuu, kun auto pomppii, niin ignooraa sen kivun ja jatkaa ajamista. Kun on henkinen kantti tarpeeksi vahva, niin tulikin on kylmää. Silloin ei pikku pomput satu yhtään.
Ferrari ollut Hamiltonin unelma aina, mutta Mercedes hänen perheensä jossa aikoo olla elämänsä loppuun asti myötä ja vastamäessä... kunnes. Hamilton tuppaa olemaan kieli pitkänä vähän joka suuntaan riippuen missä on.Mielestäni Hamilton Ferrarilla on ollut ”aina” puheissa.
Ehkä asia on näin jossain Venäjän kaltaisessa kultissa.Taitaa Alonso olla katkera kun itsensä kengittiin sieltä pois.
Minä taas en muista, että Hamilton olisi koskaan julkisesti suunnitellut tai unelmoinut Ferrarille liittymisestä. On ehkä sitten mennyt ohi. Viime vuosina on pikemminkin alkanut tuntua, ettei Ferrarilla ajaminen ole enää niin ainutlaatuisen kova juttu huippukuljettajille.Mielestäni Hamilton Ferrarilla on ollut ”aina” puheissa. Taitaa Alonso olla katkera kun itsensä kengittiin sieltä pois.
On ne kyllä vaimentuneet viime vuosina, kun Lewis on puettu jotain uran jälkeistä Johtotähti-lähettilään puseroa päälle. Mielestäni olen kyllä mediasta näitä säännöllisen epäsäännöllisesti bongannut. Varsinkin kun sopimus on ollut katkolla. Oikeastaan ei muualle ole edes huhuttu. Paitsi F1-Forumilla.Minä taas en muista, että Hamilton olisi koskaan julkisesti suunnitellut tai unelmoinut Ferrarille liittymisestä. On ehkä sitten mennyt ohi. Viime vuosina on pikemminkin alkanut tuntua, ettei Ferrarilla ajaminen ole enää niin ainutlaatuisen kova juttu huippukuljettajille.
Niissä keskusteluissa taisi tapahtua jäähtyminen edellisten sopimusneuvotteluiden yhteydessä. Siihen aikaan oli liikkeellä myös paljon tarinaa siitä, miten vuoroin hiertää raha ja vuoroin sopimuksen kesto. Totokin kertoili medialle, että ilmapiiri silloisten neuvotteluiden ympärillä poikkesi aiemmasta. Jonkinlainen särö osapuolten välille varmasti syntyi.On ne kyllä vaimentuneet viime vuosina, kun Lewis on puettu jotain uran jälkeistä Johtotähti-lähettilään puseroa päälle. Mielestäni olen kyllä mediasta näitä säännöllisen epäsäännöllisesti bongannut. Varsinkin kun sopimus on ollut katkolla. Oikeastaan ei muualle ole edes huhuttu. Paitsi F1-Forumilla.
Itse kyllä muistelen että olen joskus jo vuosia sitten kuullut/lukenut Hamiltonin kommentteja Ferrarilla ajamisesta että "Se on jokaisen kuskin unelma" kun kyseltiin jatkosta tms. Vaikka olikin tuolloin vankasti menestysputkessa Mersulla eikä oletettavasti tuolloin ihan oikeasti suunnitellut vielä vaihtavansa mihikään.Minä taas en muista, että Hamilton olisi koskaan julkisesti suunnitellut tai unelmoinut Ferrarille liittymisestä. On ehkä sitten mennyt ohi. Viime vuosina on pikemminkin alkanut tuntua, ettei Ferrarilla ajaminen ole enää niin ainutlaatuisen kova juttu huippukuljettajille.
Mitäköhän Salo taas pohtii. Mitä voimasuhteisiin tulee, Mersu ei ole enää mestaruuksia tehtaileva talli.https://www.iltalehti.fi/formulat/a/41c4acdb-3ff4-4077-979c-710f74a3f21a
– Uskon, että Hamiltonilla on tiedossa jotain, mitä me muut emme vielä tiedä. Onko se sitten Ferrarin auton kehitykseen liittyvää tai tallin henkilöstöön, sitä on vaikea sanoa. Joku syy sille kuitenkin on oltava, että hän päätöksen siirtymisestä teki. Tämänhetkisten voimasuhteiden valossa siinä ei muuten olisi järkeä.
Rakkaus vain loppui. Varmasti Hamiltonilta meni usko Mersun paluuseen dominoivaksi talliksi, ja toisaalta hän pettyi myös siihen, ettei voinutkaan vapaasti sanella jatkosopimuksensa ehtoja Toton nyökytellessä vieressä.Mitäköhän Salo taas pohtii. Mitä voimasuhteisiin tulee, Mersu ei ole enää mestaruuksia tehtaileva talli.
Niinpä. Voihan olla, että markkinointiosasto on tutkinut, että maksimaalinen hyöty on saatu ja nyt (varsinkin ei tule voittoja), kuskeille ei kannata maksaa maltaita.Rakkaus vain loppui. Varmasti Hamiltonilta meni usko Mersun paluuseen dominoivaksi talliksi, ja toisaalta hän pettyi myös siihen, ettei voinutkaan vapaasti sanella jatkosopimuksensa ehtoja Toton nyökytellessä vieressä.
https://www.racefans.net/2024/02/22/mercedes-wrong-2022-car-problems-hamilton/
Mercedes told me “you’re wrong” about 2022 car’s problems – Hamilton
Näin minäkin uumoilen. Samahan se oli Vettelin kanssa vuodelle 2015. Tiesi että talli nousee. Ja nousikin tappelemaan Mersua vastaan, vaikka ylivoima oli melkoinen MB:n hyväksi.Taitaa päällimäinen syy olla erimielisyyksistä mihin suuntaan autoa pitäisi viedä.
Miksei olisi tehnyt, sopimus jossa optiot itsellään että voi lähteä milloin haluaa niin tilannehan on win-win situation Hamiltonin kannalta.Ehti tekemään kuitenkin sopimuksenkin tässä välissä, kun tuo on vuoden -22 autoon liittyvä asia