#44 Lewis Hamilton - Kolmas peräkkäinen titteli?

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Eri haalarit, samat ongelmat. Kaiken maailman salaliitot ja koekaniiniteoriat sävyttäneet Hamiltonin uraa viime vuosina, mutta ei edes tallia vaihtamalla parane. Alkaa arki paljastumaan Maranellossa kaiken sen hypen jälkeen, että tässähän palkattiinkin vain markkinakoneistoa.
Joo ei mitään prime Hämistä saaneet. Ei kai sitä kukaan luulekaan? Sama kuin Alonsolla, taso heittää paljon, vaikka sellainen perusnopeus/-taito onkin.
Ensi kausi joka päättää tai sitten lyhyt jatko uralle.

Irwin

Well-known member
Alkaako tämä Hamiltonin Ferrarille siirto vähän muistuttamaan Schumin epäonnistunutta comebackiä Mersulle...

Isot odotukset mutta tallikaveri vie ja on itse vain varjo omasta huipustaan. Rosbergin roolia tallikaverin päihittäjänä näyttelee Leclerc.

ouzei

Well-known member
Eiköhän tuo ollut ihan laskelmoitu riski Ferrarilta kuitenkin. Parin jo vähän vaisumman mersuvuoden jälkeen kuitenkin aika selvää, mitä sieltä todennäköisesti oli odotettavissa. Jos Hamilton onnistuu sen huippuvireen vielä takaisin kaivamaan niin kiva, jos ei niin siellä on kuitenkin edelleen Leclerc sitä ykkösviulua soittelemaan.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Isot odotukset mutta tallikaveri vie ja on itse vain varjo omasta huipustaan. Rosbergin roolia tallikaverin päihittäjänä näyttelee Leclerc.
Niin kellä on ollut isot odotukset? Eiköhän kaikki "ei-Tupa-Uunot" ole tiennyt, että ainakin menee puoli kautta yleensä autoon ja talliin oppimiseen? Joka mutkassa häviää sadasosia Leclercille. Se on yhdessä kisassa aika paljon.

Irwin

Well-known member
Niin kellä on ollut isot odotukset? Eiköhän kaikki "ei-Tupa-Uunot" ole tiennyt, että ainakin menee puoli kautta yleensä autoon ja talliin oppimiseen? Joka mutkassa häviää sadasosia Leclercille. Se on yhdessä kisassa aika paljon.
Tupa-Uuno Hamilton taisi itse todeta preseasonilla että ovat kovin kuljettajapari ikinä. Vähän on vielä tekemistä.

Onhan tuolla jotkut varakuskit saanut juonen päästä kiinni heti ensimmäisen kisaviikonlopun aikana, niin en ehkä allekirjoittaisi tuota puolta vuotta.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Tupa-Uuno Hamilton taisi itse todeta preseasonilla että ovat kovin kuljettajapari ikinä. Vähän on vielä tekemistä.

Onhan tuolla jotkut varakuskit saanut juonen päästä kiinni heti ensimmäisen kisaviikonlopun aikana, niin en ehkä allekirjoittaisi tuota puolta vuotta.
Itse en usko tippaakaan, että vanhat jäärät saavat parasta itsestään kuin vasta ajan päästä. Jos silloinkaan. Pitää opetella pahoista tavoistaan eroon, kun nuoret junnut tulee toisesta luokasta ja oppivat heti oikean ajotyylin.

Bukko

Voorumisti
Kovasti tupauunot korostivat Hamiltonin myyvän autoja. Oikeassa olivat, nyt kaikki Leclerc fanit ostavat Ferrareita kun ukko nöyryyttää vanhaa mestaria. Nerokas markkinointimuuvi.

Bukko

Voorumisti
Kovasti tupauunot korostivat Hamiltonin myyvän autoja. Oikeassa olivat, nyt kaikki Leclerc fanit ostavat Ferrareita kun ukko nöyryyttää vanhaa mestaria. Nerokas markkinointimuuvi.

Hieman on Senna-Prost –moodi jäänyt piippuun.