formulajooseppi
Well-known member
Kimin ajot Kanadassa täyttä paskaa tähän mennessä. :thumbdown
Saako siitä tyytyväisyydestä jotain lisäpisteitä? Kimi nyt vaan on sellainen ettei ole tyytyväinen ellei kaikki mene kuin elokuvissa, jos on sittenkään. Useasti ollut turpa rullalla että ei nyt oikein kehuttavasti mennyt vaikka kisan voittikin.Kuka muistaa milloin viimeksi Kimi on ollut aika-ajojen jälkeen sitä mieltä, että on saanut aikaan hyvän kierroksen? Jotenkin oma fiilis on se, että joka siunaaman kerta viesti on enemmän tai vähemmän tyyliä "no joo, oli aika vaikeeta, ei ollut kovin hyvä kierros".
Ja Rosberg perimässä valtikan Vetteliltä. Eiköhän kumpaankin maaotteluun vaikuta aika oleellisesti työnantajien tarjoamat työkalut ja niiden väliset erot.Alkaa ikävä kyllä Kimpukaisen tähti sammumaan ja Bottas perii valtikan.
Mä en muista kertaakaan. Tosin mulla on vielä huonompi muisti.En muista Räikkösen olleen kuin yhden kerran totaalisen tyytyväinen suoritukseensa ja autoonsa. Se oli Barcelonassa 2008. Tosin minulla on huono muisti.
Voittaisi nyt ensin edes tallikaverinsa ja eiköhän potkut ole tosiasia jos tällä kaudella ei parannusta näy.Hassua, että jotkut (vaikkakin "vahingossa") jo puhuvat Kimin potkuista kun enemmänkin Kimin pitäisi antaa Ferrarille potkut. Rakensivat sille kelvottoman auton ja taktiikatkin persiistä.
Niin no tallipäällikkö vaatii itsekritiikkiä teamiltä, jotta kuljettajille saataisiin paremmat työkalut menestyä...Voittaisi nyt ensin edes tallikaverinsa ja eiköhän potkut ole tosiasia jos tällä kaudella ei parannusta näy.