Voin perustella mielipiteeni: Kyllä nyky-Ykkösellä voisi ajaa tuon Nordschleifen ihan hyvin, koska Nick Heidfeld ajoi tässä taannoin ko. radalla testiä. Ainoastaan die Karusell't ovat ehkä nykypohjaisille autoille liian vaativia mutta kunhan autojen maavaraa nostetaan niin syytä huoleen ei pitäisi olla. Toki Takuma Saton ja Felipe Massan kaltaiset kamikaze-kuskit ilman luistonestoa ei pitäisi päästä lähellekään koko rataa.
Lisäksi olen ajanut koko radan aikaan 7 minuuttia jotain Niken formulaa muistuttavalla prototyyppiautolla Gran Turismo 4:llä mikä vastaa käytännössä formulakuskien omia simulaattoreita. Kierrokselleni mahtui tasan 1 ulosajo jonka sain haltuuni.:alppu:
Toki nopeuksia tulisi rajoittaa merkittävästä >300km/h johtuen siitä että useimmat nykysirkuksen kuskit eivät ole tarpeeksi hyviä ajamaan koko rataa ympäri ilman mokia. Eivät taida edes kestää tuon radan paineita yksin ajettaessa, entäs kun lähdössä on 20 autoa? Jokatapauksessa olisi ehdottomasti ylivoimaisesti nykysirkuksen värikkäin kisa:thumbup:
Tietysti, jos pusi-formulaistit eivät vielä uskalla ajaa siellä niin why not ei DTM- ja Porsche Cupit ajelisi siellä testiksi? Varmasti antaisi lisäarvoa lajille jos Saksan legendaarisin moottorirata otettaisiin kansallisen vakioautosarjan vetonaulaksi Michael Schumacherin
p) kanssa. Toki Mattias Laudaa ei pidä päästää radalle tai aloittaa pahimmillaan purkutyöt radalle samanlaisella sähläyksellä kuin isänsä 76:alppu: