Palkopoika
Juntti-Urpo & kateellinen
Palkopoika
1. Räikkönen
2. Massa
3. Hamilton
4. Alonso
5. Kovalainen
6. Kubica
7. Button
8. Rosberg
1. Räikkönen
2. Massa
3. Hamilton
4. Alonso
5. Kovalainen
6. Kubica
7. Button
8. Rosberg
toivottavasti tulee nollakierros, niin ei ota päähän niin paljon. Eipä olisi eka kerta. Olisi varmaan jo toinen kerta tämän veikkauksen historiassa.Voi **** ja ***** ja ******* ja vielä pari *****a.
:jaska::jaska::jaska::jaska::jaska:
Meinaat täysin välttää ylärivin uutisotsakkeet? ...jos haluaisit täysin välttyä, niin ota veikkaukset talteen, katso kisa, laske pisteet ja tule sitten tänne..vai?Sellainen pyyntö kaikille, ettette spoilaisi kisan tulosta ennen jälkilähetyksen päättymistä (klo 13.30) tähän toikkiin. Mä tuun kuitenkin tänne laskemaan pisteitä ja kirjoittamaan pisteidenlaskukommentit ja olisi ikävää, jos tulos paljastuisi mulle ennen aikojaan.
Meinaan.Meinaat täysin välttää ylärivin uutisotsakkeet? ...jos haluaisit täysin välttyä, niin ota veikkaukset talteen, katso kisa, laske pisteet ja tule sitten tänne..vai?
Jaha, menee siis uusiksi...:thumbfh: nollille meni omat pisteetNiin olihan mukana jo Trullin rangaistus?
Jooh sellasta sattuu. Itsekin olin jo hyvin päässyt vauhtiin oman veikkaukseni tarkistamisessa, kun sitten huomasin virheen pisteenlaskusysteemissäni :dunno:Jaha, menee siis uusiksi...:thumbfh: nollille meni omat pisteet