Olen siellä oikealla nimelläni, kuten useimmat, joten jätän paljastamatta.
Siellähän pistesysteemi on täysin erilainen. Oikeasta sijoituksesta saa 10 pistettä, yhdellä pieleen menneestä 8, kahdella pieleen menneestä 6 jne. F1:n pistesysteemin mukaan. Olennaista on siis veikata paitsi sijoituksia, niin myös ketkä pisteille yleensä tulevat. Jos veikkaamasi kuski sijoittuu 8:n ulkopuolelle, ei pisteitä heru, vaikka olisit veikannut 9. sijoittunutta kahdeksanneksi.
Olen muutamana vuotena sijoittunut Top100:n joukkoon, mutta aivan kärkeä en ole ahdistellut. Osallistujamäärä tuollahan on ollut parhaimmillaan yli 20.000, nykyään taitaa jäädä alle kymppitonnin. Pelaan tuota kaveriporukassa tuoppipanoksella. Useimmiten olen ollut maksajan roolissa, mutta tällä hetkellä näyttäisi olevan tuoppeja tiedossa.
Yksi porukastamme oli eräänä vuonna top10:ssä, parhaimmillaan neljäntenä.
Pyöritin pari vuotta samanlaista systeemiä samalle kaveriporukalle myös IRL:in, WRC:n ja kolmen prätkien MM-luokan osalta (ja motorsport.comin CART P6 toimi silloin myös). Tein nettiin tietokantapohjaisen sovelluksen, jossa käyttöliittymä vastasi tuota motorsport.comin veikkauksensyöttösysteemiä. Silloin tuli seurattua silloisia live timing-sovelluksia aika tarkasti noista muista luokista, vaikkei tv-kuvaa ollutkaan tarjolla.
Totesimme parin vuoden jälkeen, ettei aika millään riitä keskittymään kaikkiin noihin luokkiin, joten muut luokat jäivät pois, ja jatkamme enää ykkösillä.