72:n perinteinen F1-veikkaus/Eurooppa 2007

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
burb sanoi:
Mun pistemäärä on aivan järjetön.
Jos mun ykkösnikillä, Vellulla, on 65 pojoo niin miten mulla voi olla vain 46.
Täysin älytön tilanne.
Sait ihan yhtä paljon pisteitä kuin mäkin.. tällä kierroksella. Me ei vaan osattu.. tällä kierroksella. Nyt kannattais olla WebSlaven kakkosnikki (tai ykkösnikki).
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Vellu sanoi:
Tällä kierroksella ykkössijalla 'yllättäen' WebSlave (13p).
Veikkaukseni siitä, että Mercedes kerrankin onnistuu kotiradallaan onnistui aika nappiin! Kiitos tosin sateen, jossa Alonso näytti viime vuoden Unkarin tapaan olevansa aika tekijä. Nyt repesi jo aika kaulakin takanatulijoihin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Nyt 7 pistettä vain kakkossijaan viime kisan 12:n sijaan, mutta Webslave se vaan osaa tämän homman. Tavoite loppukaudella nousta kokonaistilanteen 7.sijalta tietty.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Nyt 7 pistettä vain kakkossijaan viime kisan 12:n sijaan, mutta Webslave se vaan osaa tämän homman. Tavoite loppukaudella nousta kokonaistilanteen 7.sijalta tietty, ja johan tota pari sijaa nousinkin.
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Taas vaihteeksi nolla pistettä.:thumbdown

No taistelussa ollaan mukana. Nyt sijalla 8.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
kouvotsvoni sanoi:
Nyt 7 pistettä vain kakkossijaan viime kisan 12:n sijaan, mutta Webslave se vaan osaa tämän homman.
On tätä pisteille sjoittujien arvausta tullut harjoiteltuakin vuodesta 1998. ;) Jos tässä nyt harjoittelusta mitään apua on.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
WebSlave sanoi:
On tätä pisteille sjoittujien arvausta tullut harjoiteltuakin vuodesta 1998. ;) Jos tässä nyt harjoittelusta mitään apua on.
Amatöörit harjoittelee:thumbdown Koetin selailla noita vanhoja toikkeja, mutta ei löytynyt listausta kaikkien aikojen kokonaiskisojen voittajista.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Erään legendaarisen keihäänheittäjän tokaisu: "Saksa on paska maa".:D Ei tullut hyviä pojoja sieltä, pitäisi asettaa kilparatakieltoon.:D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
kouvotsvoni sanoi:
Amatöörit harjoittelee:thumbdown
No se harjoittelu kyllä tapahtui ihan kisoissa. ;) Ensin legendaarisessa F1P6:ssa, sittemmin sen seuraajassa motorsport.comin Pick6:ssä (nimi on säilynyt samana, vaikka pistesysteemi muuttui ja nyt veikataan 8 parasta). Kun kerran teen joka kisaan rivin sinne, niin sillä voi enempiä miettimättä osallistua tähänkin veikkaukseen.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
WebSlave sanoi:
On tätä pisteille sjoittujien arvausta tullut harjoiteltuakin vuodesta 1998. ;) Jos tässä nyt harjoittelusta mitään apua on.
Mulla eka kausi ja kova nousu kohti kärkeä mutta vielä on 22 pistettä kurottavaa. Mahdollista kyllä, mutta katsotaan nyt kisa kerrallaan. Tämä kakkossijakin tässä vaiheessa on omalta osaltani ylittänyt odotukset.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
WebSlave sanoi:
No se harjoittelu kyllä tapahtui ihan kisoissa. ;) Ensin legendaarisessa F1P6:ssa, sittemmin sen seuraajassa motorsport.comin Pick6:ssä (nimi on säilynyt samana, vaikka pistesysteemi muuttui ja nyt veikataan 8 parasta). Kun kerran teen joka kisaan rivin sinne, niin sillä voi enempiä miettimättä osallistua tähänkin veikkaukseen.
Milläs nimellä olit viime vuonna vai oliko välivuosi, kun en tulosliuskoilta nähnyt? Hyvin kuitenkin veikkaat, ei siinä mitään:thumbup:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
kouvotsvoni sanoi:
Milläs nimellä olit viime vuonna vai oliko välivuosi, kun en tulosliuskoilta nähnyt? Hyvin kuitenkin veikkaat, ei siinä mitään:thumbup:
Olen siellä oikealla nimelläni, kuten useimmat, joten jätän paljastamatta.

Siellähän pistesysteemi on täysin erilainen. Oikeasta sijoituksesta saa 10 pistettä, yhdellä pieleen menneestä 8, kahdella pieleen menneestä 6 jne. F1:n pistesysteemin mukaan. Olennaista on siis veikata paitsi sijoituksia, niin myös ketkä pisteille yleensä tulevat. Jos veikkaamasi kuski sijoittuu 8:n ulkopuolelle, ei pisteitä heru, vaikka olisit veikannut 9. sijoittunutta kahdeksanneksi.

Olen muutamana vuotena sijoittunut Top100:n joukkoon, mutta aivan kärkeä en ole ahdistellut. Osallistujamäärä tuollahan on ollut parhaimmillaan yli 20.000, nykyään taitaa jäädä alle kymppitonnin. Pelaan tuota kaveriporukassa tuoppipanoksella. Useimmiten olen ollut maksajan roolissa, mutta tällä hetkellä näyttäisi olevan tuoppeja tiedossa. ;) Yksi porukastamme oli eräänä vuonna top10:ssä, parhaimmillaan neljäntenä.

Pyöritin pari vuotta samanlaista systeemiä samalle kaveriporukalle myös IRL:in, WRC:n ja kolmen prätkien MM-luokan osalta (ja motorsport.comin CART P6 toimi silloin myös). Tein nettiin tietokantapohjaisen sovelluksen, jossa käyttöliittymä vastasi tuota motorsport.comin veikkauksensyöttösysteemiä. Silloin tuli seurattua silloisia live timing-sovelluksia aika tarkasti noista muista luokista, vaikkei tv-kuvaa ollutkaan tarjolla. :) Totesimme parin vuoden jälkeen, ettei aika millään riitä keskittymään kaikkiin noihin luokkiin, joten muut luokat jäivät pois, ja jatkamme enää ykkösillä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
WebSlave sanoi:
Olen siellä oikealla nimelläni, kuten useimmat, joten jätän paljastamatta.

Siellähän pistesysteemi on täysin erilainen. Oikeasta sijoituksesta saa 10 pistettä, yhdellä pieleen menneestä 8, kahdella pieleen menneestä 6 jne. F1:n pistesysteemin mukaan. Olennaista on siis veikata paitsi sijoituksia, niin myös ketkä pisteille yleensä tulevat. Jos veikkaamasi kuski sijoittuu 8:n ulkopuolelle, ei pisteitä heru, vaikka olisit veikannut 9. sijoittunutta kahdeksanneksi.

Olen muutamana vuotena sijoittunut Top100:n joukkoon, mutta aivan kärkeä en ole ahdistellut. Osallistujamäärä tuollahan on ollut parhaimmillaan yli 20.000, nykyään taitaa jäädä alle kymppitonnin. Pelaan tuota kaveriporukassa tuoppipanoksella. Useimmiten olen ollut maksajan roolissa, mutta tällä hetkellä näyttäisi olevan tuoppeja tiedossa. ;) Yksi porukastamme oli eräänä vuonna top10:ssä, parhaimmillaan neljäntenä.

Pyöritin pari vuotta samanlaista systeemiä samalle kaveriporukalle myös IRL:in, WRC:n ja kolmen prätkien MM-luokan osalta (ja motorsport.comin CART P6 toimi silloin myös). Tein nettiin tietokantapohjaisen sovelluksen, jossa käyttöliittymä vastasi tuota motorsport.comin veikkauksensyöttösysteemiä. Silloin tuli seurattua silloisia live timing-sovelluksia aika tarkasti noista muista luokista, vaikkei tv-kuvaa ollutkaan tarjolla. :) Totesimme parin vuoden jälkeen, ettei aika millään riitä keskittymään kaikkiin noihin luokkiin, joten muut luokat jäivät pois, ja jatkamme enää ykkösillä.
Jepulista.. Eikun mietin vaan, jotta osallistuitko aiempina vuosina tähän F1-Forumin sarjaan, kun en noilta listoilta löytänyt nikkiäsi millään:rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Löysin vanhat listat männävuosien menestyjistä.

2002
OoPee 136p
tevil 134p
Pöhkö 120p
Terho 115p
GeGe 109p
RK-62 107p
ettelbruck 91p
Dj Ankka 91p

2003
-ha-: 147p
GC Rabella: 141p
Dj Ankka: 121p
jusban: 120p
Sun of the pits: 114p
GeGe: 110p
Terho: 109p
Simo: 93p

2004
GC Rabella: 238p
RPhoenix: 219p
Mr Natural: 214p
Palkopoika: 211p
GeGe: 203p
Observer: 194p
Bleu: 182p
lfb: 176p

2005
GeGe: 176p
Observer: 169p
Mr Natural: 150p
jusban: 149p
GC Rabella: 146p
Mutku: 138p
jps: 131p
Terho:130p

2006
poko: 177p
RPhoenix: 172p
OoPee: 149p
kristian.s: 140p
Observer: 137p
GeGe: 135p
Albert Oil: 129p
jusban: 128p
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
kouvotsvoni sanoi:
Jepulista.. Eikun mietin vaan, jotta osallistuitko aiempina vuosina tähän F1-Forumin sarjaan, kun en noilta listoilta löytänyt nikkiäsi millään:rolleyes:
Ai! :) Ei, en ole F1-Forumin veikkauksiin osallistunut aiempina vuosina. Tai jos olen, niin hyvin satunnaisesti.
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Näköjään ollu top5:ssa kaikkina niinä kausina kun olen tähän aktiivisesti osallistunu. Tänä vuonna menee 'hieman' heikommin.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Pitänee osallistua tähän kisaan Unkarissa. :) Vaikkakin mestaruusmahdollisuudet ovat jo menneet. :(
 
Ylös