GC Rabella
Well-known member
GC Rabella
1. Räikkönen
2. Hamilton
3. Massa
4. Kubica
5. Alonso
6. Fisichella
7. Trulli
8. Schumacher
1. Räikkönen
2. Hamilton
3. Massa
4. Kubica
5. Alonso
6. Fisichella
7. Trulli
8. Schumacher
Oo nyt ylpee, kun uskallat veikata Hamiltonia voittajaksi. Huhhuh..WebSlave sanoi:Nyt olen ainut, joka veikkaa Hamiltonia voittajaksi...
Ei siitä vielä ole aiheellista henkseleitä paukutella. Sitten vasta, jos satun osumaan oikeaan voin tuulettaa.Trullinkaasu sanoi:Oo nyt ylpee, kun uskallat veikata Hamiltonia voittajaksi. Huhhuh..
WebSlave sanoi:Ei siitä vielä ole aiheellista henkseleitä paukutella. Sitten vasta, jos satun osumaan oikeaan voin tuulettaa.
:jaska:Vellu sanoi:Saat veikata tota neljättäkin vielä..
No, oma töppäys.Vellu sanoi:Sori ei onnistu enää. Mun piti lähettää privaakin tosta, mutta unohtui :-/
Olis muuten aika hienoa, jos ETTE spoilaisi ennen jälkilähetyksen päättymistä...R.Rosset sanoi:Hamilton ja Räikkönen sijoilla 2-3, mutta väärinpäin.
Heidfeld ja Kubica sijoilla 4-5, mutta väärinpäin.
Rosberg ja Kovalainen sijoilla 6-7, mutta väärinpäin.:thumbfh:
Onneksi sentään Alonso voitti.
Joo anteeksi. Enpä ajatellut tuota.Vellu sanoi:Olis muuten aika hienoa, jos ETTE spoilaisi ennen jälkilähetyksen päättymistä...
Kävinpähän kattomassa tätäkin otsikkoa :jaska: :mad_old: tullessani ulkotöistä yrittäen pitää katseen poissa ylälaidan linkeistä...R.Rosset sanoi:Joo anteeksi. Enpä ajatellut tuota.
Toisaalta kait jokainen joka aikoo katsoa jälkilähetyksen osaa pitää itsensä pois foorumilta sen pari tuntia. Jo foorumin etusivullahan lukee miten kisassa kävi.
Juu, saat anteeks. Ei toi nyt niin vakavaa ole. Enämpi fiduddi toi oma tulos...R.Rosset sanoi:Joo anteeksi. Enpä ajatellut tuota.
Mulla oli vastaava tulos viime kierroksella (5 oikein), mutta mä sain siitä vaan puolet sun pisteistä. Kyllä ottaa kaaliin vieläkin. Mut tosta ei oikeesti voi paljoa parantaa, tai sitten on jo jonkinlainen ennustaja. Aivan hemmetin hieno veikkaus. Ei voi kuin kadehtien kattoa vierestä.Tomacu sanoi:Eka osakilpailuvoitto ja millä tavalla, vieläpä Monzassa. Tämä pelasti päivän. :thumbup:
Muut taisivat jäädä kierroksella.