72:n perinteinen F1-veikkaus/Kiina 2007

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Tässä vielä kostoksi hutitilasto:

jak 8
72 8
mazeur 7
kouvotsvoni 7
GC Rabella 7
Bleu 7
Yussi 7
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
Perkeleen tietokone jätin nimittäin veikkauksen aikoja sitten mutta tietokone esti sen lähettämisen!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Mitäs rotua sä edustat?

kukas sitten laskee pisteet? Tai no, onhan tässä melkein 2 viikkoa aikaa :rolleyes:
En ainakaan ole inkkari-pinkkari. Kunhan tuota hutilistan korosteluasi vastustin.:eek:
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Vielä ollaan mukana taistelemassa. Hamaan loppuun saakka.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Jason Voorhees sanoi:
Vellulla nousee kusi päähän. :thumbdown
Anteeks. Toi on ihan normaalia huulenheittoa mun ja kouvon välillä. Tai jos ei ole, niin täytyy pyytää myös kouvolta anteeks.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Anteeks. Toi on ihan normaalia huulenheittoa mun ja kouvon välillä. Tai jos ei ole, niin täytyy pyytää myös kouvolta anteeks.
Mitäpä tuosta. Huuli lentäkööt jatkossakin, ja tavoitteena ykköstila hutilistalla.. Menikin se Räikkönen voittamaan ja sain pisteitä:eek:
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
Vellu sanoi:
Tällä kertaa ykköstilan saavutti Timppa78, jälleen hienoilla pisteillä (26 pinnaa). Ja jaetulle kakkostilalle 1,2,3,4,5, kyllä, 5 kisaajaa (24 pinnaa): Vellu, jäämies, R.Rosset, mazeur ja GC Rabella. Onnea heille ja kaikille muillekin osallistumisesta tällä kierroksella. Ohessa Kiinan pisteet...

Timppa78 26
Vellu 24
jäämies 24
R.Rosset 24
mazeur 24
GC Rabella 24
Kylläpäs yllätyin siitä että mä olin ainoona ykkönen, olisin luullu että olen ehkä siellä TOP-5:ssä, mutta tämähän tekee mieleni vielä iloisemmaksi :cool:
Kyllä mä siinä lopussa jo rukoilinkin, ettei se Massa pääse Alonsosta ohi... Tää on hyvää harjotusta ollu nää mun veikkaukset ensi kautta ajatellen, jollon oon joka kisassa mukana :tongue:
 

jak

Well-known member
Liittynyt
22.3.2006
Viestit
136
Sijainti
Lahti
kouvotsvoni sanoi:
Mitäpä tuosta. Huuli lentäkööt jatkossakin, ja tavoitteena ykköstila hutilistalla.. Menikin se Räikkönen voittamaan ja sain pisteitä:eek:
Mutta jos taktikoisin ja veikkaisin seuraavassa kisassa vain hondan, super agurin, toyotan ja toro rosson kuskeja niin olisin aika vahvoilla voittamaan hutilistan... :thumbup:
...tosin tänäänkin top-8:ssa oli 2 toro rossoa ja 1 honda... :rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
jak sanoi:
Mutta jos taktikoisin ja veikkaisin seuraavassa kisassa vain hondan, super agurin, toyotan ja toro rosson kuskeja niin olisin aika vahvoilla voittamaan hutilistan... :thumbup:
...tosin tänäänkin top-8:ssa oli 2 toro rossoa ja 1 honda... :rolleyes:
Voittihan se Fisikin siellä (tosin vasta, kun FIAlla luettiin omia sääntöjä) avuttomalla Jordanilla, kun tarpeeksi satoi.:wink:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Vellu sanoi:
Anteeks. Toi on ihan normaalia huulenheittoa mun ja kouvon välillä. Tai jos ei ole, niin täytyy pyytää myös kouvolta anteeks.
Ei se nyt mua haitannut. Saat kuitenkin anteeksi. :thumbup:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Entä jos annetaan muille vähän kannustimia, että arvaa 16 kuljettajien järjestys Brasiliaan, näin?:

1. 10
2. 8
3. 6
4. 5
.....
1. 10
2. 8
3. 6
4. 4
....

Isot pojot tiedossa niille, jotka ei ole Top-8-listassa?:rolleyes:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Hmm, tuon ehdotuksen myötä olin eka sitä mieltä, etten ala muuttamaan 72:n konseptia mihinkään, mutta tuli mieleen, että jonkun mielestä olen jo voinut muuttaa (tilastoimalla noita huteja yms). En kyllä miellä muuttaneeni konseptia mitenkään, enkä sitä ominpäin muuttaisi muutenkaan. Noi hudit sun muut on vain "hauskaa" extraa, eikä niillä ole merkitystä tähän veikkauksen syvimpään olemukseen. 72:lle tuota voi ehdottaa, mutta en koe, että ainakaan kesken kauden tehtäisiin mitään muutoksia pisteidenlaskuun. Aina voi perustaa oman kilpailunsa, jossa on just ne säännöt, mitä itse haluaa :)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No ei nyt helkkari mitään muutoksia pistelaskuun kesken kauden.
Sama kuin jos heittelis sekaan jotain arvaamattomia kisakohtaisia jokerikysymyksiä sotkemaan ihmisten veikkaamisia.

Kojotilastot on kiva lisä ja nehän eivät pistelaskua muuta miksikään.
 
Ylös