Vellu
Kuninkaalleninen
Tässä vielä kostoksi hutitilasto:
jak 8
72 8
mazeur 7
kouvotsvoni 7
GC Rabella 7
Bleu 7
Yussi 7
jak 8
72 8
mazeur 7
kouvotsvoni 7
GC Rabella 7
Bleu 7
Yussi 7
Rasismia! Banjoa!Vellu sanoi:Tässä vielä kostoksi hutitilasto:
jak 8
72 8
mazeur 7
kouvotsvoni 7
GC Rabella 7
Bleu 7
Yussi 7
Mitäs rotua sä edustat?kouvotsvoni sanoi:Rasismia! Banjoa!
En ainakaan ole inkkari-pinkkari. Kunhan tuota hutilistan korosteluasi vastustin.Vellu sanoi:Mitäs rotua sä edustat?
kukas sitten laskee pisteet? Tai no, onhan tässä melkein 2 viikkoa aikaa
hehe, ei pahalla ;-) Lempeästi piruillen.kouvotsvoni sanoi:En ainakaan ole inkkari-pinkkari. Kunhan tuota hutilistan korosteluasi vastustin.
Anteeks. Toi on ihan normaalia huulenheittoa mun ja kouvon välillä. Tai jos ei ole, niin täytyy pyytää myös kouvolta anteeks.Jason Voorhees sanoi:Vellulla nousee kusi päähän. :thumbdown
Mitäpä tuosta. Huuli lentäkööt jatkossakin, ja tavoitteena ykköstila hutilistalla.. Menikin se Räikkönen voittamaan ja sain pisteitäVellu sanoi:Anteeks. Toi on ihan normaalia huulenheittoa mun ja kouvon välillä. Tai jos ei ole, niin täytyy pyytää myös kouvolta anteeks.
:thumbup:kouvotsvoni sanoi:Mitäpä tuosta. Huuli lentäkööt jatkossakin, ja tavoitteena ykköstila hutilistalla.. Menikin se Räikkönen voittamaan ja sain pisteitä
Kylläpäs yllätyin siitä että mä olin ainoona ykkönen, olisin luullu että olen ehkä siellä TOP-5:ssä, mutta tämähän tekee mieleni vielä iloisemmaksiVellu sanoi:Tällä kertaa ykköstilan saavutti Timppa78, jälleen hienoilla pisteillä (26 pinnaa). Ja jaetulle kakkostilalle 1,2,3,4,5, kyllä, 5 kisaajaa (24 pinnaa): Vellu, jäämies, R.Rosset, mazeur ja GC Rabella. Onnea heille ja kaikille muillekin osallistumisesta tällä kierroksella. Ohessa Kiinan pisteet...
Timppa78 26
Vellu 24
jäämies 24
R.Rosset 24
mazeur 24
GC Rabella 24
Mutta jos taktikoisin ja veikkaisin seuraavassa kisassa vain hondan, super agurin, toyotan ja toro rosson kuskeja niin olisin aika vahvoilla voittamaan hutilistan... :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Mitäpä tuosta. Huuli lentäkööt jatkossakin, ja tavoitteena ykköstila hutilistalla.. Menikin se Räikkönen voittamaan ja sain pisteitä
Voittihan se Fisikin siellä (tosin vasta, kun FIAlla luettiin omia sääntöjä) avuttomalla Jordanilla, kun tarpeeksi satoi.:wink:jak sanoi:Mutta jos taktikoisin ja veikkaisin seuraavassa kisassa vain hondan, super agurin, toyotan ja toro rosson kuskeja niin olisin aika vahvoilla voittamaan hutilistan... :thumbup:
...tosin tänäänkin top-8:ssa oli 2 toro rossoa ja 1 honda...
Ei se nyt mua haitannut. Saat kuitenkin anteeksi. :thumbup:Vellu sanoi:Anteeks. Toi on ihan normaalia huulenheittoa mun ja kouvon välillä. Tai jos ei ole, niin täytyy pyytää myös kouvolta anteeks.
tänksJason Voorhees sanoi:Ei se nyt mua haitannut. Saat kuitenkin anteeksi. :thumbup: