72:n perinteinen F1-veikkaus/Monaco 2007

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Tilanne kärjessä kiristyy :) Itsekin pääsin kärkikarkeloihin taas. Tämä osoituksena siitä, että ei kannata jättää veikkaamatta! Jokainen kisa lasketaan ja joskus huteja tulee jokaiselle.
Näinpä. Tuntunut, että joka kisan olen veikannut keturalleen, mutta silti ero kärkeen vain 7 pointsia:ahem:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Näinpä. Tuntunut, että joka kisan olen veikannut keturalleen, mutta silti ero kärkeen vain 7 pointsia:ahem:
Sä oot kuten Keke mestaruusvuonnaan. Sä ajat kärjen tuntumassa ja kun muilta hajoo turpot, niin sä otat mestaruuden. Eiku hetkinen tää meni nyt vähän hassusti, tarkoitus oli puhua kuten Häkä. "SÄ ajat kärjen tuntumassa ja SÄ otat mestaruuden" tarkoittaa tietty MUA!
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
R.Rosset romahtaa. 0 pistettä. :jaska: No tässä vaiheessa hyvä, että ollaan taistelussa vielä hyvin mukana.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Sä oot kuten Keke mestaruusvuonnaan. Sä ajat kärjen tuntumassa ja kun muilta hajoo turpot, niin sä otat mestaruuden. Eiku hetkinen tää meni nyt vähän hassusti, tarkoitus oli puhua kuten Häkä. "SÄ ajat kärjen tuntumassa ja SÄ otat mestaruuden" tarkoittaa tietty MUA!
Yksi syy se, että olen JOKA KERTA luottanut Räikkösen voittoon:rolleyes: Ehkä pitää vaihtaa voittajaa ens kisoihin, jos vaikka vastavuoroisesti Räikkönen aloittaisikin voittoputken.
 
Ylös