Niinpä, kilpisjärven vankihomomielisairaalan K yrjölän ja Albert oilin välillä olevaan selliin, vastapäätä Captain Howdy.Myllis sanoi:Hoitoon siispa pitais menna.... :thumbfh:
Mites toi jusban?jps sanoi:Niinpä, kilpisjärven vankihomomielisairaalan K yrjölän ja Albert oilin välillä olevaan selliin, vastapäätä Captain Howdy.
Samaa mieltä. Ihan paska testi. AA vain kerjää jäseniä:wink:Vellu sanoi:Aika outoja kysymyksiä. Ehkä noilla ei tarkoiteta juomiskertoja, mutta silti toi tuntuu ihan hämärältä.
"15. Vähentääkö juominen itsekontrolliani?" ja muut vastaavat.
Jos olet vastannut kyllä yhteenkään testikysymykseen, olet vaarassa alkoholisoitua. Jos olet vastannut kyllä mihin tahansa kahteen testikysymykseen, on mahdollista, että olet alkoholisti.
Jos olet vastannut kyllä kolmeen tai useampaan testikysymykseen olet varmasti alkoholisti.
Jonkun fundamentalisti-AA:n tekemä testi. Mä voisin lisätä tohon muutaman kysymyksen ennen noita analyysejä:
36: Oletko koskaan juonut olutta?
37: Oletko koskaan juonut siideriä?
38: Oletko koskaan juonut viinaa?
39: Oletko koskaan juonut viiniä?
40: Oletko koskaan juonut mitään alkoholipitoista?
Antais paremman kuvan tuosta testistä...
:alppu:burb sanoi:Olen näemmä alkoholisti.
Mitä mun nyt pitää tehdä?
Tee testi aamulla (tai siis herättyäsi) uudestaan ja valehtele.burb sanoi:Olen näemmä alkoholisti.
Tuotteet ->burb sanoi:Olen näemmä alkoholisti.
Ihan selkeästi tarkoitushakuinen testi.Sam sanoi:Omituinen testi. Taisi tulla vain kolme osumaa :eek!:
Joo, mut tärkeintä, ettei tuu krapulaa.Vilperi sanoi:Vähän vastaavahan on toi 11. kohta. Aiheuttaako fyysistä haittaa? No yleensä on aika heikko happi seuraavana päivänä, päätä särkee, oksettaa ja tuntuu siltä että on tulossa kipeeks...
En oo koskaan krapulasta kärsinyt, enkä kärsi!!:ahem:Vellu sanoi:Joo, mut tärkeintä, ettei tuu krapulaa.
Tämä oli paras kohta!!!!Pääkaupunkiseudun AA-ryhmien paikallistoimisto sanoi:Monia muitakin kysymyksiä voidaan esittää.