Acropolis Rally of Greece

Pärre

Well-known member
Sijainti
Lahti
Kausi ei tosiaankaan ole vielä ohi. Paksu leidi laulaa vasta syksyllä myöhään. Minun mielestäni kumpikin Ford-mies ajoi hyvin. Latvalalla oli tilanteita niin kuin aina, mutta oli niitä sitten muillakin. Suunta on nyt hyvä ja tuuli myötäinen.

MTV:n lähetyksestä oli veikeä seurata kun Norjan vastine Kurt Russelille, vanhempi Solbergin veljeksistä, hikeentyi Sordolle tämän kankeudesta käyttää kännykkää ja varoittaa tätä etukäteen vaarallisesta kivestä. Tai veikeää ja veikeää, asiasta hän huomautti. Kaippa Sordoa harmitti niin vietävästi, että unohti kaverille kilauttaa?

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Mainio tulos :thumbup:

Välillä on aika outoa lukea suomalaiskansallista Latvalan dissausta täällä. Tässäkin kisassa Latvala oli tunari kun ajoi ulos, muiden ulosajot olivat lähinnä huonoa tuuria (toki Ogierilla törmäys olikin sitä). Onhan Latvala toki ajanut liikaa pihalle, mutta itse ainakin uskon parempaan tulevaisuuteen.

Pärre

Well-known member
Sijainti
Lahti

Välillä on aika outoa lukea suomalaiskansallista Latvalan dissausta täällä. Tässäkin kisassa Latvala oli tunari kun ajoi ulos, muiden ulosajot olivat lähinnä huonoa tuuria (toki Ogierilla törmäys olikin sitä). Onhan Latvala toki ajanut liikaa pihalle, mutta itse ainakin uskon parempaan tulevaisuuteen.
Jep, samaa mieltä Juplan kanssa. Mitä sitten, jos Latvala on tasaisin väliajoin vähän hömelö ja paukauttaa pihalle? Eiköhän tuo vanhetessaan tasaannu. Sitä paitsi, hauskahan häntä on ollut seurata. Ainakin minulle auto- ja moottoriurheilu yleensäkin on silkkaa viihdeteollisuutta, ja ne jotka lisäävät viihdearvoa saavat minun kirjoissani 10 pistettä ja papukaijamerkin.

Samoiten minua sapettaa välillä se, kuinka jotkut ottavat asiaksensa dissata Hirvosta siitä kun hän on hävinnyt kerran jos toisenkin Loebille. Armotonta touhua kun maailman parhaalle ralliautoilijalle taakse niukasti taipumisesta saapi cojonesittoman leiman otsaansa.

Toisaalta, hyvähän se jos puhetta riittää.

Ghetto

Well-known member

Loistavaa ajoa molemmilta, todellakin.

Seuraavat kaks rallia voivat olla Lööpille yllättävänkin vaikeita.
Ihan tässä rupee jo kiinnostaa mitä rallissa tapahtuu!

Ainut ikävä puoli on Neste rallissa se, että 7 viikon kesäloma on sen jälkeen lusittu.

tenutappi

Well-known member
Sijainti
Jämijärven Snägäri
Oli itselleni ilo huomata Jari-Matin asennemuutos noihin ulosajoihin. Nyt alkaa sitä itsevarmuutta löytymään.

Olikohan tokan päivän? haastatteluja kun sano et näitä sattuu, mitään ei saa jos mitään ei yritä. Alkukaudesta olis vielä voivotellu ja ollu henkisesti rikki.

Tulee mieleen yks toinen suomalainen 80-luvulta kellä kanssa sattu ja tapahtu.

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
No niin. Kaks kisaa jo Lööpiltä voitoitta ja täällä Kreikassa ei lainkaan pohja-aikoja ja kaiken lisäksi parkkiin metsän puolelle. Tästähän voi vielä tulla jännä sarja, jos Lööpillä jatkossakin noin lipsuu ote. :thumbup: