Zervuska Haidis
Well-known member
Miksi Kimin titteli olisi mitätöitävä Hamiltonin suosimisen takia? :doubtful:
En kai minä nyt herraisä sentään omaa addressiani itse allekirjoita. Sehän olis yhtä noloa kuin äänestää itseään vaaleissa. Ja kun se ei näemmä rautalangasta muotoilematta valkea kaikille niin ehkäpä tässä nyt ei KUKAAN allekirjoittajista ole IHAN tosissaan tuon addressin kanssa. Onnellista loppuelämää vaan kaikille tosikoille. Muistakaa hommata verenpainelääkitys ajoissa. :wink:Rednef sanoi:Adressin aloittaja on ainakin aika säälittävä kun ei edes omalla nimellään sitä allekirjoita vaan nimimerkillään!
Muutenkin harvinaisen nolo adressi.
Aika selväähän se kuitenkin on että Hamiltonin pussiin on pelattu, mutta että oikein adressi mikä lähetetään FIAlle...
No onneksi et ole tosissasi. :alppu:Bernie E sanoi:En kai minä nyt herraisä sentään omaa addressiani itse allekirjoita. Sehän olis yhtä noloa kuin äänestää itseään vaaleissa. Ja kun se ei näemmä rautalangasta muotoilematta valkea kaikille niin ehkäpä tässä nyt ei KUKAAN allekirjoittajista ole IHAN tosissaan tuon addressin kanssa. Onnellista loppuelämää vaan kaikille tosikoille. Muistakaa hommata verenpainelääkitys ajoissa. :wink:
En kuitenkaan kiistä olevani säälittävä.
Ajolinjan vaihtaminen kaksi kertaa suoralla erityisesti starteissa.Toni_V sanoi:Silti, onko Hamilton itse syylistynyt mihinkään?
...Eläinjuttu sanoi:Miksi Kimin titteli olisi mitätöitävä Hamiltonin suosimisen takia? :doubtful:
Topikin nimi on kuitenkin harhaanjohtava jne... Mutta ei sillä niin väliä! Eipä tuota varmaan enää kovin moni allekirjoita jne. Hyvä kimi:thumbup: !Bernie E sanoi:Jos jaksaisi lukea tuon aloitusviestin, niin siellähän lukee että ...mitätöitävä siinä tapauksessa, että offroad-Hamilton voittaa mestaruuden.
Ehkä Hamilton kuuli addressista ja siksi hermoili kisansa pilalle...
Hämylle, Pöönille ja Ronille :thumbup: