K.Yrjola
Well-known member
Olisi todella hauska tietää mitä ihmeen asiaa nyt mahdat tarkoittaa horinoillasi.Orava sanoi:Olen asiasta eri mieltä kuin jps ja K.Yrjola.
Olisi todella hauska tietää mitä ihmeen asiaa nyt mahdat tarkoittaa horinoillasi.Orava sanoi:Olen asiasta eri mieltä kuin jps ja K.Yrjola.
Ei suin surminkaan! Olen vähä lomalla... mutta en missään saarella.K.Yrjola sanoi:Howdy? Mitä tämä on? Etkö olekaan Bouvet'n saarella kera klonuskaksikon?
Katsohan tarkemmin ympärillesi... tuo palmu, turtle ja apina! Entäpä kauempana kookospähkinää järsivä oudosti pukeutunut tamperelaisheppu kera kelmeän kaverins'.Captain Howdy sanoi:Ei suin surminkaan! Olen vähä lomalla... mutta en missään saarella.
Tuolla on sellanen ilma että sekä ämpäri että räpylä todella olisivat tarpeen moiselle toivioretkelle.Orava sanoi:Rauhoittukaa ja tallustakaa lähimmälle R-kioskille! :mad_old:
Nimenomaan, nimenomaan. :ahem: :thumbup:K.Yrjola sanoi:Tuolla on sellanen ilma että sekä ämpäri että räpylä todella olisivat tarpeen moiselle toivioretkelle.
Oletko huomannut että tuolla oikeassa ylänurkassa on muuan ruksi, jota voit kernaasti painaa piakkoin!Orava sanoi:Nimenomaan, nimenomaan. :ahem: :thumbup:
Höh. Just kävin kattomassa ja päätin antaa tippua sivun pohjille ennen nostoa....Orava sanoi:Tämä triidi oli putoamassa sangen uhkaavasti.
Niinhän kävi myös eräälle pankille taannoin.Orava sanoi:Tämä triidi oli putoamassa sangen uhkaavasti.
Et ole vielä maininut ruksista!K.Yrjola sanoi:Niinhän kävi myös eräälle pankille taannoin.
:mad_old: Eipä siitä sen enempää. :doubtful:K.Yrjola sanoi:Niinhän kävi myös eräälle pankille taannoin.
Painanet siis ruksia tuota pikaa?Orava sanoi::mad_old: Eipä siitä sen enempää. :doubtful:
Mistä sinä niin päättelit?K.Yrjola sanoi:Painanet siis ruksia tuota pikaa?
Olen kuvitellut, että olet järki-ihminen ja tiedät kulloiseenkin tilanteeseen sen oikeimman toiminta-tavan.Orava sanoi:Mistä sinä niin päättelit?