kouvotsvoni
Banjottu
Eivät Omo-infossakaan osanneet neuvoa :frown:AJ sanoi:Ei se ainakaan tuo ole. Soitin siihen ja sieltä vastattiin lähes raivokkain äänenpainoin, ettei sellaista vankia ole.
Eivät Omo-infossakaan osanneet neuvoa :frown:AJ sanoi:Ei se ainakaan tuo ole. Soitin siihen ja sieltä vastattiin lähes raivokkain äänenpainoin, ettei sellaista vankia ole.
Sitten siitä etiäpäin 10päivää ja minä juhlin :ahem:Orava sanoi:Kappas! Toikin synttärit ovat het'kohta, itse asiassa KYMMENEN PÄIVÄN PÄÄSTÄ! :eek!:
Sitten siitä etiäpäin päivä ja minä juhlin nimimerkkiäni. Kaksi vuotta. :ahem:kouvotsvoni sanoi:Sitten siitä etiäpäin 10päivää ja minä juhlin :ahem:
Siitä etiäpäin viikko ja minä juhlin nikkiäni...täyttää SEITSEMÄN VUOTTA JOOrava sanoi:Sitten siitä etiäpäin päivä ja minä juhlin nimimerkkiäni. Kaksi vuotta. :ahem:
Onnea! :eek!: :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Siitä etiäpäin viikko ja minä juhlin nikkiäni...täyttää SEITSEMÄN VUOTTA JO
Imussa ollaan.kouvotsvoni sanoi:Siitä etiäpäin viikko ja minä juhlin nikkiäni...täyttää SEITSEMÄN VUOTTA JO
Orava sanoi:Itsehän toivotan toikin perustajalle kaikkea hyvää. Kyllä se siitä.
Hienoa!Tuck sanoi:*ei postaa toikkiin mitään*
OliMcMike sanoi:"No post today", vai oliko se "No milk today", eräs kappale menneiltä vuosikymmeniltä.