AJ
Well-known member
Toistaiseksi.Ace17 sanoi:'Kyrtsin' pyyntöä on noudatettu kiitettävän ahkerasti, sillä tähän toikkiin on kertynyt kymmenenneksi eniten postauksia vapaassa, edellä lähinnä up-toikkeja.
Toistaiseksi.Ace17 sanoi:'Kyrtsin' pyyntöä on noudatettu kiitettävän ahkerasti, sillä tähän toikkiin on kertynyt kymmenenneksi eniten postauksia vapaassa, edellä lähinnä up-toikkeja.
Sijalla 22. mun laskun mukaan.. jos ottaa kaikki toikit 'from the beginning'.Ace17 sanoi:'Kyrtsin' pyyntöä on noudatettu kiitettävän ahkerasti, sillä tähän toikkiin on kertynyt kymmenenneksi eniten postauksia vapaassa, edellä lähinnä up-toikkeja.
Ylen Sankia Priha sanoi:Sijalla 22. mun laskun mukaan.. jos ottaa kaikki toikit 'from the beginning'.
Sijalla 11. jos ottaa 'Last month'.
Pitkä on matka vielä kympinkin sakkiin.. :thumbfh:
markoj sanoi:Tää on mun neljäs postaus tähän dojggiin.
Hyvä jaska! :thumbup:burb sanoi:
Jyrkkä ehkä.Ylen Sankia Priha sanoi:Ei meinaa pudota oikein tämä nyt kyllä.. vasta neljännellä sivulla menossa.
Nopiammin tarvis pudota, vai mitä ootta mieltä?
Miksi tossa on käytetty hipsukoita. En pidä hipsukoista. Pois ne.Ace17 sanoi:Olen 'Nomin' ja 'Yspin' kanssa samaa mieltä.
Hyvän maun rajaa?AJ sanoi:Jotain rajaa nyt, hemmot!
Ruskeat rajat...!Ylen Sankia Priha sanoi:Hyvän maun rajaa?
Rayaa! Se on kokkelia espanjaksi.Formulanomi sanoi:Ruskeat rajat...!
Jotain rajaa siihen uteliaisuuteen.AJ sanoi:Mitäs toi kokkeli on suomeksi?
Aika mielenkiintoista, että sama asia voidaan ilmaista yhdellä sanalla epsanjaksi. Rayaa!H_Hihhuli sanoi:Jotain rajaa siihen uteliaisuuteen.
Nyt mulla meni jauhot suuhun. Eiku nenään.AJ sanoi:Aika mielenkiintoista, että sama asia voidaan ilmaista yhdellä sanalla epsanjaksi. Rayaa!