Lancer
Realisti
Okei. Hyvä.Lähetä tilinumero mulle, niin laitan sinne puolmiljuunaa tollareita.
Okei. Hyvä.Lähetä tilinumero mulle, niin laitan sinne puolmiljuunaa tollareita.
Kiitos. :thumbup:Onneksi olkoon ja sekiinien noutoon, Mars!
Muista ottaa kuvia. Samalla voisit keksiä, mikä olisi suomalaisen astronautin nimi.Kiitos. :thumbup:
Olipa kerranen jaksanut lukea kaikki 50 sivua, niin voisiko joku referoida?
Uus kisa käyntiin. Se voittaa silkkaa sekiiniä, joka onnistuu postaamaan tähän toikkiin seuraavana. Sekiinit täytyy noutaa henkilökohtaisesti Olympus Monsin huipulta. Matkakuluja ei korvata.
Hyvä, rinnakkaisnikki hoiti voiton kotiin. :thumbup:
Onneksi olkoon ja sekiinien noutoon, Mars!
Kiitos. :thumbup:
Muista ottaa kuvia. Samalla voisit keksiä, mikä olisi suomalaisen astronautin nimi.
Siinäpä juttu lyhykäisyydessään. Jokohon Mitshu on matkalla Marsiin?en jaksanut lukea kaikki 50 sivua, niin voisiko joku referoida?
Maailman lyhin satu. Vai viitattiinko tällä taannoiseen penistutkimukseen, jonka mukaan suomalaisilla on niin lyhyt varustus, että "kummassa lahkeessa?" on täysin irrelevantti kysymys?Olipa kerran
...
sen pituinen se.
Täällähän minä. Päivitän tuon locationin ensin.Siinäpä juttu lyhykäisyydessään. Jokohon Mitshu on matkalla Marsiin?
Niin ja jos kuvia haluut niin käytä Google kuvahakua. Kamera jäi kotiin.Täällähän minä. Päivitän tuon locationin ensin.
Mites ne kuvat?Täällähän minä. Päivitän tuon locationin ensin.
Mites ne kuvat?Niin ja jos kuvia haluut niin käytä Google kuvahakua. Kamera jäi kotiin.
Ihan hyvin.Mites ne kuvat?
Ihan hyvin.Mites ne kuvat?
Missäs niitä vois katsella?Ihan hyvin.
Kuvien perusteella sekiinit on edelleen paikoillaan. Et tainnut sitten käydäkään niitä noutamassa?
Noi on hetkeä ennen kuin mä otin ne.Kuvien perusteella sekiinit on edelleen paikoillaan. Et tainnut sitten käydäkään niitä noutamassa?
No missäs on ne hetkeä sen jälkeen kuvat? Muuten sua ei usko kukaan ja teet itsestäsi pellen lailla Mutkun.Noi on hetkeä ennen kuin mä otin ne.