Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Vaikka 2k£ olis paljon enemmän, ko 2k€?Itsekin mieluummin katselen €:tä tai £:ää tilinauhassa.
Vaikka 2k£ olis paljon enemmän, ko 2k€?Itsekin mieluummin katselen €:tä tai £:ää tilinauhassa.
hähää.. äijällä on kaks ämmää..Ittelläkään ei tosiaankaan yhtään, mutta 5 eetä ja 2 ämmää (älkää ajatelko kaksimielisesti, please)
Minä tarvitsen.Mulla kemian L jäi pisteen päähän, mutta eipä tuo harmita. Mitään en ole sen vuoksi menettänyt, L ois vain ollut peniksen jatke. Ja enhän mä semmosta tartte.
mä katselen ennemmin niitä numeroita kirjaimien edessä...Itsekin mieluummin katselen €:tä tai £:ää tilinauhassa.
Niin, tietysti tilillä katselen 1,17 kertaa mieluumin £:ää.Vaikka 2k£ olis paljon enemmän, ko 2k€?
Kahdesta L:stä päätellen tarve on suuri.Minä tarvitsen.
Ei edes riitäKahdesta L:stä päätellen tarve on suuri.
Alussa? Meillähän on jo useamman viikon menty tota kolmatta jaksoa.Toinen koeviikko lukiossa vasta alussa, ei vielä yhtään. Ei varmaan olisi liian kunnianhimoista pyrkiä englannissa tai ehkä jopa historiassa ällään.
Viiden jakson systeemi Järvenpäässä.Alussa?
Kolmatta jaksoa? Meiilä alkaa vasta toisen jakson koeviikko tiistaina.Alussa? Meillähän on jo useamman viikon menty tota kolmatta jaksoa.
Juu en miekään varsinaisesti ole sillä mitään menettänyt. Mutta kun välillä melkein opetti englanninopettajaa ja tiesi että siintä ois kerrankin mahollisuus voittaa voitto ja sitten ryssi senkin ihan omaa typeryyttään..Mulla kemian L jäi pisteen päähän, mutta eipä tuo harmita. Mitään en ole sen vuoksi menettänyt, L ois vain ollut peniksen jatke. Ja enhän mä semmosta tartte.
Mä mogasin vähän Enkun ja Saksan =pÄidinkielessä, Suomi: Cum Laude Approbatur
Ruotsissa, keskipitkä oppimäärä: Eximia Cum Laude Approbatur
Englannissa, pitkä oppimäärä: Lubenter Approbatur
Reaalikokeessa: Magna Cum Laude Approbatur: FYS. 16/5 MAANT. 7/2 HIST. 4/1.
Ja ylimääräisissä kokeissa seuraavat arvosanat:
Matematiikassa, pitkä oppimaäärä: Cum Laude Approbatur 27/60
Saksassa lyhyt oppimäärä: Lubenter Approbatur
Helsingissä 2. päivänä kesäkuuta 2001.
No heleposti selviydyt. Tuollaiset arvosanat kyllä kielii ihan siitä että perussivistystä löytyy. Jotkut repii tollaisia tasaisen varmoja arvosanoja puhtaasti älykkyydellä, toiset kovalla työllä mutta typerys ei edes lunttaamalla. Lupaava tulevaisuus? No, ainakin pohja on hyvä. Ponnista jonnekin, kunhan ponnistat.E:t enkusta, äikästä, pitkästä matematiikasta, kemiasta ja ruotsista, M fysiikasta. Jäi korpeamaan ettei tullut ällää. Ehkä selviydyn kuitenkin.
Toisaalta monet repii tollasia arvosanoja ahkerasti pänttäämällä ja kaikkensa tekemällä, mutta eivät koskaan kykene napsimaan parhaita arvosanoja vaikka mitä tekisivät. Sen sijaan puhtaasti älykkyydellä vedetään laudatureja vähillä lukemisilla jos on yhtään kiinnostusta aiheeseen. Ahkeruus on hyvä piirre. Sillä pääsee pitkälle. Älykkyydellä ei pelkästään pääse mihinkään. Se pitää osata suunnata.No heleposti selviydyt. Tuollaiset arvosanat kyllä kielii ihan siitä että perussivistystä löytyy. Jotkut repii tollaisia tasaisen varmoja arvosanoja puhtaasti älykkyydellä, toiset kovalla työllä mutta typerys ei edes lunttaamalla. Lupaava tulevaisuus? No, ainakin pohja on hyvä. Ponnista jonnekin, kunhan ponnistat.
Ei ole paras mittari ainakaan meikäläisen tapauksessa. '09 keväällä oli perin alhaiset pisterajat keskipitkässä ruottissa. Ittelle tuli E, vaikka edes C:kään ei olisi ollut vääryys.Ruotsin puhumisesta on myös ollut hyötyä parin työpaikan saannissa, mutta yo-arvosana ei ehkä ole paras mittari.
Yhdestä, tai kahdesta, aineesta voi HelppoHeikki (sanonta jostain menneisyydestä) napata Ällää jos kahtakin, mutta ei tuota martsun EEEEEM kirjainhirviötä. Tuollainen vaatii jo sopivia pään sisäisiä synapsikytkyjä. Väitän näin. Martsun tarvii toki miettiä sitä että tuliko jotkut arvosanat ahkeruudella vai ei. Tuudittautua ei kannata. Onko toisaalta tylsempää kuin että joku vaatii pohtimaan sun vahvuuksia ja heikkouksia ja tekee analyysin?Toisaalta monet repii tollasia arvosanoja ahkerasti pänttäämällä ja kaikkensa tekemällä, mutta eivät koskaan kykene napsimaan parhaita arvosanoja vaikka mitä tekisivät. Sen sijaan puhtaasti älykkyydellä vedetään laudatureja vähillä lukemisilla jos on yhtään kiinnostusta aiheeseen. Ahkeruus on hyvä piirre. Sillä pääsee pitkälle. Älykkyydellä ei pelkästään pääse mihinkään. Se pitää osata suunnata.
Tohon kun lisätään umpihullu vaimo ja 1,5 vittumaisen tyhmää lasta ni on oiva käsikirjotus kirjalle kuvaamaan Suomalaista unelmaa.Esim: Mä menin papereilla erääseen yliopistoon kun se vaan nyt sattui olemaan sopiva ja hauska ja samalla paikkakunnalla alkoi puolen vuoden päästä intti. Helppoa elämää? Ja vitut. Olis kannattanut taistella jonnekin mihin oikeasti haluaa. Nyt on vittu alkoholismi ja masennus ja asuntolaina, eikä kuulemma saa koskea edes lähibaarin tissiin.