Thunder
Vihan aiheuttaja
+10 ja papukaijamerkki ja kakka toiseen leiriin.Malliesimerkki siitä, että nähdään se mitä nähdä halutaan tämä viesti.
+10 ja papukaijamerkki ja kakka toiseen leiriin.Malliesimerkki siitä, että nähdään se mitä nähdä halutaan tämä viesti.
:thumbup:Malliesimerkki siitä, että nähdään se mitä nähdä halutaan tämä viesti.
Komp.On suorastaan nautinto seurata tätä ruikutusta :thumbup:
Komp.En pysynyt mukana mutta varmaan juuri näin :thumbup:
Tämä ajatuskukkanen on ehkä hyvä vielä kerran lainata. Ehkäpä "nähdään se mitä nähdä". Ei voi tietää, mutta varmaan näin.Malliesimerkki siitä, että nähdään se mitä nähdä halutaan tämä viesti.
Luetun ymmärtäminen vaatii tiettyjä kykyjä, joten tietämättömyytesi ei yllätä.Tämä ajatuskukkanen on ehkä hyvä vielä kerran lainata. Ehkäpä "nähdään se mitä nähdä". Ei voi tietää, mutta varmaan näin.
Tämä on Törniltä hyvä huomio. (ikävää, että olen hänen ignore-listalla). Eipä itsellenikään ole mitään pakottavaa tarvetta haukkua Android-kapuloita. Leveä hymy naamallani vain sivelen iPhoneani.Jos joku kokee, että hänet pakotetaan ostamaan uusi iPhone niin nostakoon käden pystyyn. Olen ymmärtänyt, että sen hankkiminen on vapaaehtoista.
Toki kaikki voivat myös ruikuttaa siitä, että joku hankkii uuden iPhonen. Se kuulostaa kuitekin säälittävältä.
Minä en jaksaisi millään ruikuttaa siitä, että joku ostaa jonkun puhelimen.
Jotkut näemmä jaksavat
Mun mielestä kuulostaa säälittävältä kun joku katsoo kertomisen arvoiseksi, että on hankkinut uuden iPhonen tai minkä tahansa muun puhelimen.Toki kaikki voivat myös ruikuttaa siitä, että joku hankkii uuden iPhonen. Se kuulostaa kuitekin säälittävältä.
o/, ei ole tarpeen sanoa enempää.Jos joku kokee, että hänet pakotetaan ostamaan uusi iPhone niin nostakoon käden pystyyn. Olen ymmärtänyt, että sen hankkiminen on vapaaehtoista.
Toki kaikki voivat myös ruikuttaa siitä, että joku hankkii uuden iPhonen. Se kuulostaa kuitekin säälittävältä.
Minä en jaksaisi millään ruikuttaa siitä, että joku ostaa jonkun puhelimen.
Jotkut näemmä jaksavat
Taidan tilata uuden iPhone viiden.....Mun mielestä kuulostaa säälittävältä kun joku katsoo kertomisen arvoiseksi, että on hankkinut uuden iPhonen tai minkä tahansa muun puhelimen.
Itse olen ollut havitsevani täysin päinvastaista.jonka mukaan yhden tuoteryhmän tuotteet ovat täysin ylivertaisia muihin nähden.
Tästä harha-aistimuksestahan olikin jo juttua viestissä #1659.Itse olen ollut havitsevani täysin päinvastaista.
Mutta aistimukseni saattavat olla vääriä.......
Iphone viis?Viis FW08 puhelinvalinnoista.
Kertoi antaneensa ketjulle 5 tähteä, koska kerroin täällä puhelinvalinnoistani.Iphone viis?