Älypuhelin

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Paras käyttis älypuhelimelle?

• Äänestäjiä yhteensä
    132

haju

Banned
Malliesimerkki siitä, että nähdään se mitä nähdä halutaan tämä viesti.
Tämä ajatuskukkanen on ehkä hyvä vielä kerran lainata. Ehkäpä "nähdään se mitä nähdä". Ei voi tietää, mutta varmaan näin.

Törni

Well-known member
Jos joku kokee, että hänet pakotetaan ostamaan uusi iPhone niin nostakoon käden pystyyn. Olen ymmärtänyt, että sen hankkiminen on vapaaehtoista.

Toki kaikki voivat myös ruikuttaa siitä, että joku hankkii uuden iPhonen. Se kuulostaa kuitekin säälittävältä.

Minä en jaksaisi millään ruikuttaa siitä, että joku ostaa jonkun puhelimen.

Jotkut näemmä jaksavat :p

haju

Banned
Jos joku kokee, että hänet pakotetaan ostamaan uusi iPhone niin nostakoon käden pystyyn. Olen ymmärtänyt, että sen hankkiminen on vapaaehtoista.

Toki kaikki voivat myös ruikuttaa siitä, että joku hankkii uuden iPhonen. Se kuulostaa kuitekin säälittävältä.

Tämä on Törniltä hyvä huomio. (ikävää, että olen hänen ignore-listalla). Eipä itsellenikään ole mitään pakottavaa tarvetta haukkua Android-kapuloita. Leveä hymy naamallani vain sivelen iPhoneani.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mun mielestä kuulostaa säälittävältä kun joku katsoo kertomisen arvoiseksi, että on hankkinut uuden iPhonen tai minkä tahansa muun puhelimen.

Thunder

Vihan aiheuttaja

o/, ei ole tarpeen sanoa enempää.

Törni

Well-known member
Mun mielestä kuulostaa säälittävältä kun joku katsoo kertomisen arvoiseksi, että on hankkinut uuden iPhonen tai minkä tahansa muun puhelimen.
Taidan tilata uuden iPhone viiden.....

Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Menee varmastikin kuuroille korville ja puuroille aivoille tämä, mutta: eipä täällä juuri kukaan ole Applen tuotteita tai kenenkään valintoja haukkunut (paitsi minun, mutta siitä viis). Kritiikki ja huvittuneisuus on lähinnä kohdistunut toistuvasti esitettyyn väitteeseen, jonka mukaan yhden tuoteryhmän tuotteet ovat täysin ylivertaisia muihin nähden.

Ja vastakkaisten näkemysten esittäminen tähän leimataan kateellisten ruikutukseksi.

Törni

Well-known member
Olen aprikoinnissa kahden vaiheilla. Taidan kuitenkin pistää uuden iPhone viitosen tilaukseen. Huojun ainoastaan 16 ja 32 G mallien välillä.

Taidan tilata 32 G version......