Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
En käytä, mutta käytä sä peiliä. Ei kannata aina vyöryttää omia hölmöilyjään muiden syyksi ja leikkiä marttyyriä.Käytä iggeä!
En käytä, mutta käytä sä peiliä. Ei kannata aina vyöryttää omia hölmöilyjään muiden syyksi ja leikkiä marttyyriä.Käytä iggeä!
Näet kuitenkin tarpeelliseksi ohjata ja opastaa mua?En käytä, mutta käytä sä peiliä. Ei kannata aina vyöryttää omia hölmöilyjään muiden syyksi ja leikkiä marttyyriä.
Juu...vaikka tiedän, että se on aikalailla turhaa. :ahem:Näet kuitenkin tarpeelliseksi ohjata ja opastaa mua?
Pitänee kiitellä sua kovasta ja ahkerasta ohjaustyöstä!:thumbup:Juu...vaikka tiedän, että se on aikalailla turhaa. :ahem:
Kiitos, kiitos. Olisi tosin paljon mukavampaa, jos sillä olisi jotain merkitystä.Pitänee kiitellä sua kovasta ja ahkerasta ohjaustyöstä!:thumbup:
Eli sä et aloittanut tätäkään keskustelua?Kiitos, kiitos. Olisi tosin paljon mukavampaa, jos sillä olisi jotain merkitystä.
Sekään ei ole mitään uutta, että käännät keskustelut aina pois itsestäsi.
Eiköhän tämä viesti ollut se, joka "kehoitti kirjoittamaan". Siitä näkee tosiaan sen monesti aikaisemminkin nähdyn tosiasian, että syy on aina muissa.Eli sä et aloittanut tätäkään keskustelua?
Olet kova poika provosoimaan, ja sen jälkeen pitäisi aina katsoa peiliin.
Mutta, minäpä pystyn lopettamaan, mitä sä et pysty.:ahem:
Sun on ihan pakko vastata tähänkin viestiin!
Niin on...On se ilmoja pidellyt.
Ai ellekin on otettu mukaan tähän sanailuun.Mä sain kanssa yhden. Ellen kaks.
Joo. Aikamoinen jarna-ansailija tämä Ria...:nope:Ria hämmentää pakkaa!
Ja mihin tässä Ässää tarvitaan?
../4734/riidankylvaja.jpg[/img]
Täällä vai tuolla?Onko täällä Nomin ja JA:n lisäksikin joku heitelly törkeyksiä?
No siellä.Täällä vai tuolla?
Ai täällä. Ei täällä ole ketään....No siellä.